Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.

Cheltuielile aferente activitatii de telemunca. Care este regimul fiscal?

Cheltuielile aferente activitatii de telemunca. Care este regimul fiscal?
telemuncaregim fiscalcheltuieli deductibile

Telemunca este o forma de organizare a muncii prin care angajatul isi indeplineste atributiile specifice functiei in alt loc decat cel de munca, in mod regulat si voluntar. Activitatea se face cel putin o data pe luna, folosind tehnologia informatiei si a comunicatiilor.


Modalitatea de desfasurare a activitatii este reglementata de Legea nr. 81/2018 privind reglementarea activitatii de telemunca. Aceasta activitate se bazeaza pe acordul de vointa al partilor si se prevede in mod expres in contractul individual de munca odata cu incheierea acestuia pentru personalul nou-angajat sau prin act aditional la contractul individual de munca deja existent.

 Printre elementele specifice activitatii de telemunca ce trebuie inserate in contractul individual de munca se regasesc conditiile in care angajatorul suporta cheltuielile aferente activitatii in regim de telemunca. De exemplu, aceste cheltuieli aferente activitatii in regim de telemunca pot fi cheltuielile pentru electricitate ce sunt efectuate pentru activitatea de telemunca la domiciliu salariatului, scrie fiscalitatea.ro.
 

ATENTIE!

Acestea sunt cheltuieli aferente activitatii de telemunca pe care le suporta angajatorul, nu venituri pentru angajat. Tinandu-se cont de acest lucru, cheltuielile de acest tip nu sunt venituri impozabile pentru salariat. Iar pentru firma aceste costuri sunt cheltuieli deductibile fiind efectuate in scopul desfasurarii activitatii sale economice.

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2019
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2019
Planul de Conturi General 2019
Planul de Conturi General 2019
Fiscalitatea Salariilor in Constructii
Fiscalitatea Salariilor in Constructii


 

Continuarea pe fiscalitatea.ro >>>>

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
telemuncaregim fiscalcheltuieli deductibile

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 19 Septembrie 2018


Votati articolul "Cheltuielile aferente activitatii de telemunca. Care este regimul fiscal?":
Rating:

Nota: 4.75 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Ce acte de predare-primire in gestiune + poate constitui garantie gestionara ?

Intrebare: Buna ziua !

Fac parte din comisia de inventariere bunuri din Biblioteca.

Potrivit Legii nr. 334 din 31 mai 2002 privind bibliotecile ? Republicare se spune ca:
- se face inventarierea pentru bunuri culturale comune
si inventarierea pentru bunuri culturale de patrimoniu.
- bibliotecarii nu sunt obliga?i s? constituie garan?ii gestionare, dar ei r?spund material pentru lipsurile din inventar
- se face predarea/preluare gestiunii fondului de documente specifice.

Va rog frumos sa ma ajutati cu cateva sfaturi:
1. - ce acte de predare-primire in gestiune
vor trebui sa se faca ?
2. - am cautat pe Internet si am gasit ca
Bibliotecar ? este acea persoan?.. care are n grija ?i r?spunderea sa administrarea ?i func?ionarea unei biblioteci
Seful de Birou al Bibliotecii poate constitui garantie gestionara ?
sau nu ? - pentru ca s-ar considera ca este si el tot bibliotecar ?

Raspuns: La inventariere se vor preda si bunurile /cartile din Biblioteca ? Seful de Birou al Bibliotecii...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 19 Septembrie 2018 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Modificari in Codul Fiscal 2019 - ATENTIE la noile Proceduri Contabile  
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X