Preocupati de calitatea produsului pe care il propunem antreprenorilor din Romania, la Smart Bill incercam sa imbunatatim in permanenta aplicatia, pentru ca experienta utilizatorilor sa fie cat mai placuta, simpla si eficienta.
Din aceasta dorinta s-a nascut noul panou de control (Dashboard), care simplifica informatiile disponibile, aferente operatiunilor comerciale realizate.
Astfel, pentru ca tu sa afli dintr-o privire cum merg lucrurile in firma ta, ai de acum in Smart Bill posibilitatea de a-ti configura panoul de control cu elementele grafice care sunt relevante pentru analiza situatiei globale a business-ului tau.
Fara efort, fara a sapa dupa informatii si fara a interpreta date greoaie, vei observa daca vanzarile tale au trend ascendent sau descendent, ce sold au clientii tai, care este evolutia incasarilor, cum stai din punct de vedere al vanzarilor comparativ cu alte perioade si multi alti indicatori grafici care te ajuta sa intelegi rapid si usor ce merge bine si mai ales ce nu merge bine in firma ta, pentru a putea lua masuri din timp.
Exista mai multe elemente grafice (widgets) care pot fi adaugate in panoul de
control. Utilizatorul are posibilitatea sa adauge in Dashboard elementele grafice pe care le considera relevante pentru activitatea pe care o desfasoara printr-un simplu click pe semnul „+” din widget-ul gol care se afiseaza in panou.
Dar haideti sa trecem in revista cele mai importante aspecte ale noului Dashboard:
-
Activitatea (similar cu widget-ul actual de activitate): un sumar al celor mai recente 10 actiuni realizate in aplicatie din activitatea curenta (cu link catre documentele emise);
-
TVA: situatia estimata a TVA de plata sau de incasat pe o anumita perioada de timp;
-
Vanzari: informatii despre vanzari in perioada selectata (e.g. valoarea totala vanduta, numarul de documente emise, numarul de documente incasate, valoarea medie vanduta zilnic, grafic al evolutiei vanzarilor etc.);
-
Grafic vanzari (grafic in varianta simpla sau comparata): reprezentarea grafica a evolutiei vanzarilor, cu posibilitate de analiza comparativa pe 2 perioade;
-
Proforme (simplu): informatii despre proforme in perioada selectata (e.g. valoarea totala, numarul de proforme emise, numarul de proforme facturate, valoarea zilnica medie, reprezentare grafica etc.);
-
Grafic proforme (grafic in varianta simpla sau comparata): reprezentarea grafica a evolutiei sumelor rezultate din profomele emise cu posibilitate de analiza comparativa pe 2 perioade;
-
Incasari: informatii despre incasari in perioada selectata (valoarea totala, numarul de incasari emise si valoarea medie a incasarilor pe zi);
-
Incasari (grafic in varianta simpla sau comparata): reprezentarea grafica a evolutiei incasarilor cu posibilitate de analiza comparativa pe 2 perioade;
-
Facturi neincasate: informatii despre facturi neincasate in perioada selectata cu posibilitate de filtrare dupa diferite criterii – suma totala neincasata si o lista cu facturile neincasate cu detaliile aferente (cu link catre documente);
-
Cheltuieli: informatii despre cheltuielile inregistrate in perioada selectata (valoarea totala a acestora si cum sunt repartizate pe categorii);
-
Sume de platit: totalul de plata la zi cu defalcare pe termene de plata si evidentierea sumei depasite;
-
Sold casa: soldul de casa la zi cu link catre registrul de casa;
-
Sold furnizori: primii 10 furnizori dupa sumele de plata;
-
Sold clienti: primii 10 clienti dupa sumele care iti sunt datorate;
-
Sume de incasat: valoarea totala de incasat cu precizarea sumei care trebuia sa fie deja incasata si a sumei inca in termen (repartizata pe categorii in functie de numarul de zile ramase pana la scadenta);
-
Top clienti: primii 10 clienti din punct de vedere al vanzarilor;
-
Top produse: primele 10 produse din punct de vedere al vanzarilor (produsele care s-au vandut cel mai bine) cu posibilitatea de afisare pe gestiuni;
-
Grafic facturi si incasari: reprezentarea grafica a evolutiei in timp a facturilor, proformelor si incasarilor;
-
Total facturi;
-
Total incasari;
-
Total proforme;
-
Total scadent.
Este important de stiut ca toate informatiile care se afiseaza tin cont de drepturile in prealabil stabilite pentru utilizatori. De asemenea, valorile afisate in elementele grafice sunt rotunjite, iar in cazul documentelor emise in moneda straina se face conversia in RON. In plus, utilizatorul are posibilitatea de a alege o perioada anume, diferita de optiunile predefinite (prin selectarea unor date anume de start si de stop).
Fii pregatit pentru aceasta noua functionalitate a aplicatiei Smart Bill, care iti va usura si mai mult activitatea si, in plus, te va ajuta sa iei cele mai bune decizii de afaceri