email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

- Hotararea Guvernului nr. 1004/2006

Hotararea Guvernului Romaniei nr. 1004/2006

pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 2.408/2004 privind metodologia de acordare de la bugetul de stat si/sau de la bugetele locale a diferentei dintre tarife si costuri in transportul feroviar public de calatori

In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei. Republicata

Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

Articol unic. - Hotararea Guvernului nr. 2.408/2004 privind metodologia de acordare de la bugetul de stat si/sau de la bugetele locale a diferentei dintre tarife si costuri in transportul feroviar public de calatori, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei. Partea I. nr. 13 din 5 ianuarie 2005. se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:

1. Articolul 10 va avea urmatorul cuprins:

,,Art. 10. — Contractele de acces pe infrastructura feroviara si contractele de mchiriere a inirastructurii feroviare neinteroperabile, semnate de operatorii de transport feroviar cu C.F.R. — S.A.. conform prevederilor

art. 9, se inregistreaza la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului si/sau la autoritatea locala, dupa caz."

2. Articolul 12 va avea urmatorul cuprins:

,,Art. 12. - Operatorii de transport feroviar licentiati in conditiile legii isi organizeaza evidenta contabila analitica distinct pentru activitatile feroviare necesare asigurarii transportului de calatori din pachetul minim social, conform prevederilor legale."

3. Dupa alineatul (1) al articolului 13 se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu urmatorul cuprins:

,,(2) Acordarea subventiei de la bugetul de stat si/sau de la bugetele locale, dupa caz, pentru lunile ianuarie si decembrie se va realiza astfel:

a) pentru luna ianuarie, pe baza numarului de tren-km realizat in luna decembrie a anului anterior;

b) pentru luna decembrie, pe baza numarului de tren-km stabilit ca diferenta Intre numarul total de tren-km din pachetul minim social si numarul de tren-km pentru care s-a acordat subventia pana la luna decembrie."

4. Articolul 14 va avea urmatorul cuprins:

,,Art. 14. — Pentru solicitarea subventiei de la bugetul de stat si/sau de la bugetele locale operatorul de transport

feroviar trebuie sa prezinte la Ministerul Transporturilor, Constructs or si Turismului si/sau la autoritatea locala, dupa caz, o cerere de subventie a serviciilor de transport programate In luna respectiva, insotita de dovada platii la zi a tuturor obligatiilor la bugetul de stat si/sau la bugetele locale si de nota de fundamentare si justificare a subventiilor, iIntocmite in conformitate cu normele comune ale Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului si ale Ministerului Finantelor Publice."

5. Articolul 15 va avea urmatorul cuprins:

,,Art. 15. — Operatorii de transport feroviar de calatori vor prezenta Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului pana la data de 31 ianuarie a anului urmator dovada, confirmata de C.F.R. - S.A., a efectuarii partii din pachetul minim social care le revenea. In cazul nerealizarii programului vor restitui pana la aceeasi data subventia aferenta volumului de tren-km nerealizat. La Inchiderea bilantului anual, fiecare operator feroviar licentiat va prezenta Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului dovada Incadrarii In rentabilitatea maxima de 5% pentru activitatea de transport feroviar de calatori. Sumele aferente depasirii acestui prag de rentabilitate vor fi restituite Ministerului Transporturilor. Constructiilor si Turismului."

 

1. Articolul 10 va avea urmatorul cuprins:

,,Art. 10. — Contractele de acces pe infrastructura feroviara si contractele de mchiriere a inirastructurii feroviare neinteroperabile, semnate de operatorii de transport feroviar cu C.F.R. — S.A.. conform prevederilor

art. 9, se inregistreaza la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului si/sau la autoritatea locala, dupa caz."

2. Articolul 12 va avea urmatorul cuprins:

,,Art. 12. - Operatorii de transport feroviar licentiati in conditiile legii isi organizeaza evidenta contabila analitica distinct pentru activitatile feroviare necesare asigurarii transportului de calatori din pachetul minim social, conform prevederilor legale."

3. Dupa alineatul (1) al articolului 13 se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu urmatorul cuprins:

,,(2) Acordarea subventiei de la bugetul de stat si/sau de la bugetele locale, dupa caz, pentru lunile ianuarie si decembrie se va realiza astfel:

a) pentru luna ianuarie, pe baza numarului de tren-km realizat in luna decembrie a anului anterior;

b) pentru luna decembrie, pe baza numarului de tren-km stabilit ca diferenta Intre numarul total de tren-km din pachetul minim social si numarul de tren-km pentru care s-a acordat subventia pana la luna decembrie."

4. Articolul 14 va avea urmatorul cuprins:

,,Art. 14. — Pentru solicitarea subventiei de la bugetul de stat si/sau de la bugetele locale operatorul de transport

feroviar trebuie sa prezinte la Ministerul Transporturilor, Constructs or si Turismului si/sau la autoritatea locala, dupa caz, o cerere de subventie a serviciilor de transport programate In luna respectiva, insotita de dovada platii la zi a tuturor obligatiilor la bugetul de stat si/sau la bugetele locale si de nota de fundamentare si justificare a subventiilor, iIntocmite in conformitate cu normele comune ale Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului si ale Ministerului Finantelor Publice."

5. Articolul 15 va avea urmatorul cuprins:

,,Art. 15. — Operatorii de transport feroviar de calatori vor prezenta Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului pana la data de 31 ianuarie a anului urmator dovada, confirmata de C.F.R. - S.A., a efectuarii partii din pachetul minim social care le revenea. In cazul nerealizarii programului vor restitui pana la aceeasi data subventia aferenta volumului de tren-km nerealizat. La Inchiderea bilantului anual, fiecare operator feroviar licentiat va prezenta Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului dovada Incadrarii In rentabilitatea maxima de 5% pentru activitatea de transport feroviar de calatori. Sumele aferente depasirii acestui prag de rentabilitate vor fi restituite Ministerului Transporturilor. Constructiilor si Turismului."

1. Articolul 10 va avea urmatorul cuprins:

,,Art. 10. — Contractele de acces pe infrastructura feroviara si contractele de mchiriere a inirastructurii feroviare neinteroperabile, semnate de operatorii de transport feroviar cu C.F.R. — S.A.. conform prevederilor

art. 9, se inregistreaza la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului si/sau la autoritatea locala, dupa caz."

2. Articolul 12 va avea urmatorul cuprins:

,,Art. 12. - Operatorii de transport feroviar licentiati in conditiile legii isi organizeaza evidenta contabila analitica distinct pentru activitatile feroviare necesare asigurarii transportului de calatori din pachetul minim social, conform prevederilor legale."

3. Dupa alineatul (1) al articolului 13 se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu urmatorul cuprins:

,,(2) Acordarea subventiei de la bugetul de stat si/sau de la bugetele locale, dupa caz, pentru lunile ianuarie si decembrie se va realiza astfel:

a) pentru luna ianuarie, pe baza numarului de tren-km realizat in luna decembrie a anului anterior;

b) pentru luna decembrie, pe baza numarului de tren-km stabilit ca diferenta Intre numarul total de tren-km din pachetul minim social si numarul de tren-km pentru care s-a acordat subventia pana la luna decembrie."

4. Articolul 14 va avea urmatorul cuprins:

,,Art. 14. — Pentru solicitarea subventiei de la bugetul de stat si/sau de la bugetele locale operatorul de transport

feroviar trebuie sa prezinte la Ministerul Transporturilor, Constructs or si Turismului si/sau la autoritatea locala, dupa caz, o cerere de subventie a serviciilor de transport programate In luna respectiva, insotita de dovada platii la zi a tuturor obligatiilor la bugetul de stat si/sau la bugetele locale si de nota de fundamentare si justificare a subventiilor, iIntocmite in conformitate cu normele comune ale Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului si ale Ministerului Finantelor Publice."

5. Articolul 15 va avea urmatorul cuprins:

,,Art. 15. — Operatorii de transport feroviar de calatori vor prezenta Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului pana la data de 31 ianuarie a anului urmator dovada, confirmata de C.F.R. - S.A., a efectuarii partii din pachetul minim social care le revenea. In cazul nerealizarii programului vor restitui pana la aceeasi data subventia aferenta volumului de tren-km nerealizat. La Inchiderea bilantului anual, fiecare operator feroviar licentiat va prezenta Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului dovada Incadrarii In rentabilitatea maxima de 5% pentru activitatea de transport feroviar de calatori. Sumele aferente depasirii acestui prag de rentabilitate vor fi restituite Ministerului Transporturilor. Constructiilor si Turismului."

 

1. Articolul 10 va avea urmatorul cuprins:

,,Art. 10. — Contractele de acces pe infrastructura feroviara si contractele de mchiriere a inirastructurii feroviare neinteroperabile, semnate de operatorii de transport feroviar cu C.F.R. — S.A.. conform prevederilor

art. 9, se inregistreaza la Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului si/sau la autoritatea locala, dupa caz."

2. Articolul 12 va avea urmatorul cuprins:

,,Art. 12. - Operatorii de transport feroviar licentiati in conditiile legii isi organizeaza evidenta contabila analitica distinct pentru activitatile feroviare necesare asigurarii transportului de calatori din pachetul minim social, conform prevederilor legale."

3. Dupa alineatul (1) al articolului 13 se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu urmatorul cuprins:

,,(2) Acordarea subventiei de la bugetul de stat si/sau de la bugetele locale, dupa caz, pentru lunile ianuarie si decembrie se va realiza astfel:

a) pentru luna ianuarie, pe baza numarului de tren-km realizat in luna decembrie a anului anterior;

b) pentru luna decembrie, pe baza numarului de tren-km stabilit ca diferenta Intre numarul total de tren-km din pachetul minim social si numarul de tren-km pentru care s-a acordat subventia pana la luna decembrie."

4. Articolul 14 va avea urmatorul cuprins:

,,Art. 14. — Pentru solicitarea subventiei de la bugetul de stat si/sau de la bugetele locale operatorul de transport

feroviar trebuie sa prezinte la Ministerul Transporturilor, Constructs or si Turismului si/sau la autoritatea locala, dupa caz, o cerere de subventie a serviciilor de transport programate In luna respectiva, insotita de dovada platii la zi a tuturor obligatiilor la bugetul de stat si/sau la bugetele locale si de nota de fundamentare si justificare a subventiilor, iIntocmite in conformitate cu normele comune ale Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului si ale Ministerului Finantelor Publice."

5. Articolul 15 va avea urmatorul cuprins:

,,Art. 15. — Operatorii de transport feroviar de calatori vor prezenta Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului pana la data de 31 ianuarie a anului urmator dovada, confirmata de C.F.R. - S.A., a efectuarii partii din pachetul minim social care le revenea. In cazul nerealizarii programului vor restitui pana la aceeasi data subventia aferenta volumului de tren-km nerealizat. La Inchiderea bilantului anual, fiecare operator feroviar licentiat va prezenta Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului dovada Incadrarii In rentabilitatea maxima de 5% pentru activitatea de transport feroviar de calatori. Sumele aferente depasirii acestui prag de rentabilitate vor fi restituite Ministerului Transporturilor. Constructiilor si Turismului."

NOUTATI din Legislatia Contabila

Atentie la noutatile privind PROCEDURILE CONTABILE!


Important: modificarile fiscale privind subiectele sensibile pentru orice contabil sunt luate acum in vizor in lucrarea specializata Proceduri Contabile pentru Societati Comerciale:

• ajustarea pentru depreciere
• TVA
• contributii sociale
• contributia asiguratorie pentru munca
• impozite si taxe locale
  - decontarea unei parti din salariu
  - organizarea adunarilor generale ale actionarilor

Va oferim 40 de modele de proceduri gata scrise, in conformitate perfecta cu noua legislatie fiscala! 

...Vezi AICI detalii complete <<


Data aparitiei: 17 August 2006

Votati articolul "- Hotararea Guvernului nr. 1004/2006":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X