email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Aspecte esentiale in alegerea furnizorului de servicii de arhivare

Alegerea unui furnizor de servicii de arhivare reprezinta unul dintre cele mai importante aspecte pentru succesul oricarei afaceri. Arhivarea reprezinta un aspect vital pentru ca ofera oricarei companii siguranta ca documentele sunt intotdeauna organizate, usor de accesat si depozitate intr-un spatiu autorizat, departe de orice pericol exterior.

Iar pericolele sunt numeroase, fie ca discutam despre, un incendiu, inundatii sau simpla ratacire a unor documente esentiale pentru cursul oricarei firme.

Pentru alegerea unui furnizor de servicii de arhivare si management documente, vom tine cont de cateva aspecte importante, pe care le vom prezenta in materialul de fata.

Certificarea din partea Arhivelor Nationale
Este obligatoriu sa colaboram cu o  firma de arhivare certificata de Arhivele Nationale?

Nu este obligatoriu, dar este recomandat. Acest lucru se intampla pentru ca sarcinile complexe trebuie sa cada intotdeauna in mainile profesionistilor.

Din certificari,  amintim cele mai importante: Autorizatie pentru pastrarea si conservarea documentelor, Autorizatie pentru utilizarea documentelor detinute si Autorizatie pentru prelucrare arhivistica.

Daca alegem sa colaboram cu un furnizor fara autorizatii in domeniu  si experienta trebuie sa fim constienti ca documentele nu sunt pastrate conform legii si cu siguranta nici in conditii optime

In mod concret, o firma de arhivare autorizata cu care este recomandat sa colaboram detine si alte certificari, dupa cum urmeaza:

Autorizaţie PSI spatiu arhiva;

SR ISO 9001: 2008- Sistem management al calitatii;

SR ISO 14001:2005- Sistem management de mediu;

SR ISO 18001: 2005- Sistem de management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale;

SR ISO/ CEI 27001:2006- Sistem de Management al Securitatii Informatiei;

ISO / IEC 20000-1:2005- Sistem de management al serviciilor IT;

Autorizatie de protectie a datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile legii 677/2001.

Siguranta documentelor firmei
Vor fi documentele mele in siguranta in sistem externalizat? Iata una dintre intrebarile esentiale pentru orice antreprenor si administrator de firma. Siguranta documentelor stocate devine realitate atunci cand alegem un furnizor ce detine si o asigurare pe fiecare cutie din depozit, una pentru bunuri in tranzit, dar nu in ultimul rand asigurare de raspundere civila ..

De asemenea, o firma de arhivare in care putem avea incredere trebuie sa detina personal calificat, sistem dedicat pentru managementul inregistrarilor si cel mai inalt grad de siguranta in depozitarea arhivelor.

Mai mult, pentru identificarea unei firme de arhivare potrivite, vom tine cont intotdeauna de gradul de tehnologie pe care aceasta se bazeaza. De tehnologia folosita depind numeroase aspecte, precum: viteza in accesarea documentelor, siguranta documentelor stocate, reducerea costurilor la client.
 

Iata cateva dintre beneficiile arhivarii documentelor si prestarii serviciilor de arhivare prin intermediul specialistilor, in spatii dedicate:

-  evaluarea gratuita a situatiei curente de catre un specialist in arhivistica;
- organizarea corecta a arhivei pentru asigurarea accesului rapid la documente,  dar si pentru distrugerea la timp a maculaturii;
- detinerea controlului asupra tuturor operatiunilor derulate prin delegarea reprezentantilor autorizati pe nivele de acces;
- pastrarea arhivei in spatii autorizate si avizate;
- reducerea costurilor pe termen lung.

La final, unul dintre aspectele de care vom tine cont intotdeauna atunci cand dorim sa identificam o firma de arhivare potrivita, este raportul calitate-pret. Ce servicii se ofera, contra carei sume de bani? Merita eforturile financiare pe care suntem pe cale sa le realizam?Nu cumva ma costa mai mult managementul arhivei acum in  spatiul propriu? La prima vedere suntem tentati sa spunem ca nu, insa luad in calcul elemente precum: chiria spatiului, costul administrarii locatiei, investitia in echipamente si materiale, salariile angajatilor care organizeaza arhiva sau cauta documente, costul determinat de ocuparea spatiului cu arhiva expirata, riscurile asumate prin neavizarea de catre autoritatile competente sunt dovada pura ca de cele maimulte ori este mai costisitor sa pastram arhiva intern.

Nimic nu poate fi mai concludent decat sa porti o discutie atenta cu reprezentantii viitoarei firme de arhivare cu care doresti sa colaborezi. In acelasi timp, consultarea viitorului contract de servicii iti spune totul despre cat de transparent este furnizorul si cat de bine se vor desfasura relatiile dintre compania ta si firma care se va asigura ca documentele tale sunt in permanenta pe maini bune si oricand la dispozitia ta.
 

Pentru detalii despre serviciile de arhivare documente va indrumam catre site-ul Archivit unde veti putea vizualiza si imagini din singura cladire din Romania construita exclusiv cu scopul depozitarii arhivei.

 

Contact Archivit

Madalina Jigmond, Georgiana Bleotu -
Key Account Managers 
Tel. 021.320.38.35
Email: sales@archivit.ro

 

NOUTATI Contabile 2024

A aparut: Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024


Nu rata ghidul practic care te scoate acum din impasul generat de orice inregistrare contabila!

76 monografii, de maxima actualitate, intocmite impecabil, dezvoltate dupa o structura completa:

Prezentarea cadrului legal
• Noutatile legislative legate de subiectul dezbatut
• Tratamentul contabil exemplificat prin cazuri practice si exemple
• Inregistrarile contabile aferente fiecarui caz practic prezentat
• Tratamentul din punct de vedere fiscal, al TVA si al impozitului pe profit
• Atentionari, recomandari, sfaturi referitoare la subiect

...Vezi AICI detaliile complete <<


Data aparitiei: 09 Ianuarie 2015
Ultima actualizare: 12 Ianuarie 2015

Votati articolul "Aspecte esentiale in alegerea furnizorului de servicii de arhivare":
Rating:

Nota: 4.5 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X