email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Camera Consultantilor Fiscali

Intrebare:

Potrivit H.G. nr. 1052/2006 a fost infiintata CCFR cu sediul in Bucuresti, str. Apolodor nr. 17, sector 5.

Va solicitam sa ne comunicati daca aceasta institutie functioneaza, o adresa, nr. de telefon, fax si o persoana de contact sau cum trebuie sa procedeze o firma cu obiectul de activitate consultanta fiscala pentru a se inscrie; care sunt formalitatile?

Raspuns (dat in ianuarie 2007):

Camera Consultantilor Fiscali, avand sigla "CCF", are intr-adevar sediul in municipiul Bucuresti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5 in sediul Ministerului Finantelor Publice, etajul 2. Camera Consultantilor Fiscali poate fi gasita la numarul de telefon 021/319 97 76, iar ca persoane de contact puteti solicita pe dna Ioana Ioan sau pe dl. Laurentiu Alexandrescu.

Societatile comerciale de consultanta fiscala, pentru a desfasura activitatea de consultanta fiscala in temeiul Ordonantei Guvernului nr. 71/2001, trebuie sa depuna un dosar cu urmatoarele documente:

a) cererea-tip de inscriere, semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice;

b) certificatul de inmatriculare la registrul comertului, in copie legalizata;

c) actul constitutiv autentificat, in copie legalizata;

d) certificatul constatator eliberat de registrul comertului, care sa contina date referitoare la numele, prenumele si domiciliul asociatilor/actionarilor, directorilor si administratorilor/membrilor consiliilor de administratie;

e) certificatul de cazier fiscal;

f) documentul de plata a taxei de autorizare, in copie.

Pentru a putea inscrie o societate comerciala in registrul consultantilor fiscali este suficient ca o persoana fizica sa obtina calitatea de consultant fiscal in urma examenului pentru obtinerea calitatii de consultant fiscal si care sa exercite activitatea de consultanta fiscala in numele societatii.

Regulamentul de organizare si functionare al Camerei Consultantilor Fiscali aprobat prin H.G. nr. 1052/2006 stabileste, fara sa aiba posibilitatea legala a introducerii vreunei sanctiuni in cazul nerespectarii, un termen de 18 luni in care societatile comerciale de consultanta in domeniul fiscal, expertiza contabila si audit financiar -care au inscrisa in actul lor constitutiv si activitatea de consultanta fiscala pe care o desfasoara in alte conditii decat cele prevazute de Ordonanta Guvernului nr. 71/2001- sa indeplineasca conditiile prevazute de aceasta ordonanta.

NOUTATI din Legislatia Contabila

[LIVE] Participati la Conferinta Nationala de Contabilitate din 2 Iulie


Va invitam la Video Conferinta
Nationala de Fiscalitate si Contabilitate


Atentie! Video Conferinta din 2 iulie 2024 de la Bucuresti
va fi transmisa LIVE pe Internet! 

...Vezi AICI detaliile complete <<


Data aparitiei: 26 Ianuarie 2007

Votati articolul "Camera Consultantilor Fiscali":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X