email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Controale la firme in ianuarie 2017: ce documente trebuie sa pregatiti

Anul 2017 incepe cu numeroase controale pentru toate firmele din Romania. Activitatile adminisrative, fiscal-contabile si juridice vor fi verificate amanuntit de reprezentantii a peste 20 de institutii, precum:

ANAF, ITM, ISU, SSM, OPC, DIICOT, DNA, Agentia de Mediu, Inspectia Sanitara de Stat, Inspectia de Stat in Constructii, Inspectia Sanitar-Veterinara.

Ce documente vor fi verificate in prima faza, la toate firmele controlate:

- autorizatiile de functionare
- documentele esentiale, formulare tip
- avizele obligatorii
- seturi de instructiuni specifice
- planuri de preventie si protectie etc.

Dupa cum bine stiti, inspectorii veniti in control vor gasi o neregula chiar si atunci cand aveti impresia ca aveti toate documentele puse la punct. Amenzile ajung pana la 10.000 de lei, iar pentru unele nereguli in respectarea legislatiei riscati suspendarea activitatii sau chiar pedepse cu inchisoarea.

Va oferim un ghid care va arata concret
cum sa iesiti cu bine in urma unui control!

Ce contine?

 - entitatile ce au drept de control si solicitarile pe care le poate face fiecare

  - modele de autorizatii, avize si alte documente

 - liste de control, pasi de urmat  pentru a obtine ultra-rapid toate aceste autorizatii

  - sfaturi extrem de utile pentru a iesi intotdeauna cu bine in urma oricarui control

In cazul in care vi se anunta un control, nu trebuie decat sa consultati lucrarea si aflati pe loc aspecte fundamentale despre autorizatiile si documentele care va pot fi solicitate. Aveti astfel timp sa le puneti la punct.

Atentie! Lucrarea “Autorizatiile si documentele esentiale de functionare”  realizata de echipa de specialisti cu experienta ai grupului romano-german Rentrop&Straton, este o lucrare pe baza de abonament.

Ce inseamna asta?
Inseamna ca pe tot parcusul abonamentului veti beneficia de actualizarea informatiei din lucrarea de baza. Orice modificare de lege, anunt de la institutiile statului, sau formular care se modifica va ajunge la dvs. in cel mai scurt timp! Iar sistemul inteligent al biblioraftului in care este prinsa lucrarea va permite sa scoateti fisele cu informatii invechite si sa le inlocuiti cu informatiile actualizate pe care le veti primi in permanenta, pe perioada abonamentului dvs.!

In plus, pe perioada abonamentului veti beneficia si de consultanta specializata! In orice moment in care va aflati in dilema sau aveti nevoie de o a doua opinie ne puteti transmite speta prin e-mail si prin intermediul echipei de specialisti Rentrop&Straton veti obtine un raspuns concret, sustinut de exemplificari si temeiuri legale.

Veti primi de asemenea gratuit si acces la INFOLEX − serviciul care va pune la dispozitie ori de cate ori aveti nevoie, prin e-mail, in maximum 48 de ore, textul complet al oricarui act normativ din domeniul fiscalitatii.

Mai trebuie sa stiti ca lucrarea este disponibila atat in FORMAT TIPARIT, DAR SI ONLINE din orice locatie v-ati afla.



... citeste detaliile lucrarii >>

 

Profitati ACUM de OFERTA SPECIALA RENTROP&STRATON pentru pachetul “Informatii vitale pentru functionare perfect legala”! Va fereste de toate aceste pericole!

Primiti CADOU: lucrarea "125 Modele si formulare vitale in SSM" cu vizualizare in platforma RS PRO* .




 


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

Sinteza noutatilor Contabile din 2024:


• Aplicarea sistemului e-Factura
• Sistemul RO e-Transport
• Sistemul garantie-returnare (RetuRO)
• Raportarea SAF-T
• Managementul stocurilor – implicatii fiscale si raportarea in SAF-T
• Prelucrare stocuri in sistem lohn

Descopera TOATE noutatile contabile in Ghidul practic al contabilitatii in 2024. Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete.

...Vezi AICI detalii complete <<


Data aparitiei: 07 Noiembrie 2016

Votati articolul "Controale la firme in ianuarie 2017: ce documente trebuie sa pregatiti":
Rating:

Nota: 3.33 din 5 din 3 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Nomenclatorul obligatiilor fiscale care se platesc in contul unic: modificari oficiale ANAF

    • Update 10 mai 2024: Va informam ca in Monitorul Oficial nr. 422 din 9 mai 2024, a fost publicat OPANAF nr. 874/2024 privind modificarea si completarea anexei la OPANAF nr. 1.612/2018 pentru aprobarea Nomenclatorului obligatiilor fiscale care se platesc in contul unic. Modificari la Nomenclatorul obligatiilor fiscale care se platesc in contul unic Astfel, in Referatul de aprobare a actului normativ, ANAF reaminteste ca Nomenclatorul obligatiil...» citeste mai departe aici

  • Transport si logistica: GHID complet pentru contabili

    • Domeniul transportului si logisticii joaca un rol esential in asigurarea fluxului eficient al bunurilor si serviciilor de la producatori la consumatori. Pentru contabili, intelegerea acestui sector este importanta deoarece implica gestionarea complexa a costurilor, a fluxurilor financiare si a informatiilor contabile intr-un mediu in continua schimbare. Solutii fiscal-contabile pentru antreprenorii implicati in activitati de transport si logistica I...» citeste mai departe aici

  • Lipsa in gestiune: studiu de caz privind monografia contabila si implicatiile fiscale

    • Lipsa la inventar poate fi neimputabila (caz in care, daca nu se incadreaza ca fiind perisabilitate sau alte cazuri strict reglementate la art.25 alin (4). lit.c) din Codul Fiscal, este considerata ca fiind cheltuiala nedeductibila din punct de vedere fiscal), sau imputabila, si in acest caz cheltuiala este deductibila deoarece inregistrati si un venit aferent suportat de persoanele vinovate de producerea acesteia. Ce facem in situatia in care avem l...» citeste mai departe aici

  • Radiere PFA: acte necesare si procedura de urmat

    • Prin intermediul studiului de caz de mai jos veti afla procedura de urmat pentru radiere PFA. Intrebare: "O PFA care a avut activitatea suspendata timp de 3 ani, la expirarea perioadei de suspendare in 04.2024 doreste sa inchida aceasta PFA. PFA este pe norma de venit. As dori sa ma ajutati prin a-mi spune care sunt demersurile pentru inchiderea acestei PFA - la ONRC si apoi ANAF, daca trebuie sa depuna declaratia unica si daca trebuia sa depuna declarat...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X