email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ordin nr. 419 din 8 iunie 2007

procedura de schimbare a sediului social

ORDIN nr. 419 din 8 iunie 2007


pentru aprobarea procedurii de schimbare a sediului social, precum si pentru aprobarea formularului "Decizie de inregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal",

EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR;
PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 473 din 13 iulie 2007;


In temeiul art. 11 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea si functionarea Ministerului Economiei si Finantelor, in temeiul art. 75 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ministrul economiei si finantelor emite urmatorul ordin:

ART. 1

Se aproba Procedura de schimbare a sediului social in cazul comerciantilor al caror domiciliu fiscal coincide cu sediul social, prevazuta in anexa nr. 1.

ART. 2

Se aproba Procedura de schimbare a sediului social in cazul contribuabililor care nu au calitatea de comerciant, prevazuta in anexa nr. 2.

ART. 3

Se aproba formularul "Decizie de inregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal", cod M.E.F. 14.13.02.16/nc, prevazut in anexa nr. 3.

ART. 4

Caracteristicile de tiparire, modul de difuzare, de utilizare si de arhivare ale formularului mentionat la art. 3 sunt prevazute in anexa nr. 4.

ART. 5

Anexele nr. 1-4 fac parte integranta din prezentul ordin.

ART. 6

Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si se aplica solicitarilor de schimbare a sediului social depuse dupa data de 1 iulie 2007.

ART. 7

Directia generala proceduri pentru administrarea veniturilor si Directia generala de reglementare a colectarii creantelor bugetare din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, Directia generala a tehnologiei informatiei din cadrul Ministerului Economiei si Finantelor si directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti vor lua masuri pentru ducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.

p. Ministrul economiei si finantelor,

Sebastian Teodor Gheorghe Vladescu,

secretar de stat

Bucuresti, 8 iunie 2007.

Nr. 419.

ANEXA 1

PROCEDURA

de schimbare a sediului social in cazul comerciantilor al caror domiciliu fiscal coincide cu sediul social

1. Prezenta procedura se aplica contribuabililor care, potrivit legii, au obligatia inregistrarii in registrul comertului, denumiti in continuare comercianti.

2. In cazul comerciantilor, modificarile intervenite in datele declarate initial si inscrise in certificatul de inregistrare se fac prin completarea si depunerea cererii de inregistrare a mentiunilor/cererii de preschimbare a certificatului de inregistrare, potrivit dispozitiilor legale privind inregistrarea comerciantilor.

3. Competenta de administrare a comerciantilor care isi modifica sediul social revine, pana la finalizarea procedurii de schimbare a sediului social si a domiciliului fiscal, organului fiscal de la domiciliul fiscal, si anume organului fiscal de la vechiul sediu social.

4. Pentru modificarea domiciliului fiscal la noul sediu social, comerciantul depune la organul fiscal in a carui raza teritoriala este situat noul sediu social formularul 050 "Cerere de inregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului", aprobat prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 262/2007 pentru aprobarea formularelor de inregistrare fiscala a contribuabililor, insotit de documentele prevazute la pct. 31.2 sau 31.3, dupa caz, din Normele metodologice de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1.050/2004 . Copiile de pe documente se certifica pe fiecare pagina de organul fiscal competent, pentru conformitate cu originalul.

5. Cererea se transmite, in maximum 3 zile lucratoare de la inregistrare, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, de catre organul fiscal prevazut la pct. 4 catre organul fiscal in a carui raza teritoriala contribuabilul a avut ultimul domiciliu fiscal, in vederea intocmirii formalitatilor de transfer al dosarului fiscal.

6. Dosarul fiscal se transmite in termen de cel mult 15 zile de la primirea cererii si va fi insotit de un exemplar al certificatului de atestare fiscala, precum si de fisa de evidenta pe platitor.

7. Un exemplar al certificatului de atestare fiscala se comunica si contribuabilului de catre organul fiscal emitent.

8. La primirea dosarului fiscal, organul fiscal in a carui raza teritoriala se afla noul sediu social si domiciliu fiscal emite, in termen de maximum 3 zile lucratoare, Decizia de inregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal, potrivit modelului prevazut in anexa nr. 3 la ordin.

9. Decizia de inregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal se intocmeste in 3 exemplare, se vizeaza de conducatorul compartimentului de specialitate si se aproba de conducatorul unitatii fiscale.

10. Un exemplar al deciziei se comunica contribuabilului, potrivit art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

11. Inregistrarea in registrul contribuabililor de la noul organ fiscal, precum si scoaterea din registrul contribuabililor de la vechiul organ fiscal se opereaza cu data comunicarii deciziei potrivit pct. 10.

12. De la data prevazuta la pct. 10, competenta pentru administrarea comerciantului revine organului fiscal de la noul sediu social si domiciliu fiscal.

13. Un exemplar al Deciziei de inregistrare a sediului social si a domiciliului fiscal se transmite, insotit de o copie a documentului care atesta data comunicarii.

de Contabilul.ro

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
procedura de schimbare a sediului social

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 24 Iulie 2007


Votati articolul "Ordin nr. 419 din 8 iunie 2007":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Bugetare + plata + executare hotărâre judecătorească

Intrebare: Institutia noastra a primit in ziua de 28.01.2021 de la un angajat o Cerere - pentru punere in executare a unei hotarari judecatoresti ( litigiu de munca - drepturi salariale ).
Institutia nu are bani decat pentru posturile din Organigrama, adica are bani doar pentru posturile bugetate.
Angajatul a spus ca daca nu i se dau banii la acest salariu, pe data de 10.02.2021, va cere executarea silita a institutiei noastre.
Angajatul a spus ca daca nu i se dau banii la acest salariu, pe data de 10.02.2021, va cere executarea silita a institutiei noastre.
Contabilul aef a spus ca: trebuie sa bugeteze, ca sa ii poata plati si ca are termen de 3 luni de zile in care institutia poate sa ii plateasca angajatului.
Va rugam frumos sa ne ajutati cu un raspuns:
1. - institatia trebuie sa ii raspunda angajatului la Cererea de punere in executare a hotararii judecatoresti, sa ii spuna cum va proceda ?
2. - in ce termen trebuie institutia sa ii plateasca angajatului banii ?
- exista un termen de 3 luni ? sau
- institutia trebuie sa puna in executare hotararea fara discutii ?
Da, acest mod de plata este pentru o suma de plata.
Dar pentru sporul care trebuie platit in fiecare luna ? Pentru ca acum pe data de 10.02.2021 i se plateste salariul angajatului. I se va plati luna aceasta si sporul ? sau nu ?
Cand sau incepand de cand /de la ce salariu i se va face plata sporului pentru angajat ? Adica de la data platii acestui salariu ? sau de la ce data ?

Raspuns: Da. Nu este nici o problema. Hotararea este definitiva si irevocabila. Suplimentarea bugetului cat...... » citeste tot raspunsul aici

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 5 - 3 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X