email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

OMEF nr. 1364 din 8 mai 2008

OMEF nr. 1364/2008 privind procedura de transmitere a datelor necesare intocmirii Registrului impozitelor, taxelor si tarifelor cu caracter fiscal si nefiscal

Ordinul Ministerului Economiei si Finantelor nr. 1364/2008, a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 355 din 8 mai 2008.

Avand in vedere nota prezentata in sedinta Guvernului din data de 16 aprilie 2008, aprobata de primul-ministru al Romaniei, prin care s-a retinut necesitatea intocmirii unui registru al impozitelor, taxelor si tarifelor cu caracter fiscal si nefiscal, sens in care s-a instituit in sarcina autoritatilor si institutiilor publice centrale, precum si a unitatilor aflate in subordinea, sub autoritatea sau coordonarea acestora obligativitatea centralizarii si transmiterii catre Ministerul Economiei si Finantelor a datelor necesare intocmirii registrului,tinand seama de atributiile Ministerului Economiei si Finantelor pe linia elaborarii politicii bugetare, astfel cum sunt acestea reglementate de Hotararea Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea si functionarea Ministerului Economiei si Finantelor, cu modificarile si completarile ulterioare,in temeiul art. 11 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 386/2007, cu modificarile si completarile ulterioare, ministrul economiei si finantelor emite urmatorul ordin:

Art. 1.- (1) In vederea intocmirii Registrului impozitelor, taxelor si tarifelor cu caracter fiscal si nefiscal, toate institutiile care au cont deschis in trezorerie in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile ulterioare, si ale Legii nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare, vor asigura transmiterea catre Ministerul Economiei si Finantelor pana cel tarziu la data de 20 mai 2008 a listei impozitelor, taxelor si tarifelor cu caracter fiscal si nefiscal pe care le gestioneaza.
(2) In paralel cu obligatia instituita la alin. (1), toate institutiile aflate in subordinea, sub autoritatea sau coordonarea autoritatilor si institutiilor publice centrale vor transmite autoritatilor si institutiilor lor de resort aceleasi date.
(3) Informatiile care se raporteaza sunt prevazute in tabelul din anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
(4) Datele se vor completa utilizandu-se aplicatia informatica pusa la dispozitie de Ministerul Economiei si Finantelor pe site-ul www.mfinante.ro, precum si la directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, incepand cu data de 7 mai 2008.
(5) Fisierul "taxe_CUI. dbf", rezultat in urma utilizarii aplicatiei informatice va fi transmis la adresa de e-mail Registru. TaxesiTarife@mfinante.ro
Art. 2. - Ministerul Economiei si Finantelor va analiza existenta concordantei dintre datele centralizate comunicate prin intermediul autoritatilor si institutiilor publice centrale si cele transmise de unitatile aflate in subordinea, sub autoritatea sau coordonarea autoritatilor si institutiilor publice centrale, precum si cele comunicate de autoritatile administratiei publice locale, dupa care le va inscrie in Registrul impozitelor, taxelor si tarifelor cu caracter fiscal si nefiscal.
Art. 3. - Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Ministrul economiei si finantelor,
Varujan Vosganian

Bucuresti, 6 mai 2008.
Nr. 1.364.

NOUTATI Contabile 2024

Cum sa „citesti” si sa interpretezi perfect o balanta contabila?


Ghidul practic Balanta de verificare de la A la Z. Analize, corelatii, studii de caz vine in ajutorul dvs. pentru a va scapa de:

• erori de inregistrare aducatoare de amenzi usturatoare din partea inspectorilor veniti in control
• lipsa de cunostinte temeinice din domenii conexe
• lipsa de experienta in lucrul cu conturile, mai ales cand acestea sunt noi, renumerotate ori abrogate!
• incapacitatea de a lua masuri profitabile prin ajustarea balantei pentru profit maxim
• riscul incalcarii legislatiei in vigoare.

Simplifica-ti si securizeaza-ti munca!

...vezi AICI lista completa >>


Data aparitiei: 14 Mai 2008

Votati articolul "OMEF nr. 1364 din 8 mai 2008":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X