Majoritatea românilor sunt pregătiÅ£i să se prezinte la doctor la primele simptome de gripă, dar mai puÅ£in de jumătate doresc să se vaccineze împotriva virusului AH1N1, argumentând că nu au încredere în noul vaccin deoarece nu este suficient testat sau pentru că nu consideră gripa un pericol real.
Un studiu realizat de compania Future Marketing relevă că 84% dintre românii intervievaÅ£i s-ar prezenta la doctor la primele simptome de gripă ÅŸi că numai 2 % dintre aceÅŸtia se informează cu privire la gripă din surse medicale sau de specialitate, majoritatea (peste 70 %) folosind ca prime surse de informare televiziunea ÅŸi internet-ul.
“Paradoxal, cu toate că se tem de consecinÅ£ele gripei noi, cei mai mulÅ£i români, 57,2%, nu doresc să se vaccineze împotriva gripei noi. Argumentele folosite de cei care refuză să se vaccineze sunt în special "nu am încredere", "nu am nevoie", "nu consider această gripă un pericol real", "vaccinul nu este sigur", "vaccinul nu este suficient testat"”, arată Future Marketing.
Dintre cei care au declarat că se vor vaccina, 53,1% au afirmat că ar folosi cu precădere vaccinul românesc, argumentând alegerea în majoritate prin faptul că au mai multă încredere în produsele româneÅŸti ÅŸi în medicii români, iar cei care aleg vaccinul de import (46%) consideră dozele ca fiind superior calitativ celor româneÅŸti.
Studiul a fost realizat în perioada octombrie-noiembrie, pe un eÅŸantion de 1.690 respondenÅ£i, reprezentativ pentru grupa de vârstă 18-50 ani. Sondajul are o marjă de eroare de 2,5 %.
Ghidul practic al contabilitatii Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Cartea verde a contabilitatii varianta tiparita
Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2024
Compania Future Marketing a fost înfiinÅ£ată în anul 2004 ÅŸi oferă servicii specializate de cercetare ÅŸi consultanţă în marketing pe piaÅ£a est-europeană. Compania oferă clienÅ£ilor o serie de programe de cercetare prin metode calitative ÅŸi cantitative folosite la elaborarea unor strategii corecte ÅŸi coerente de marketing.
Sursa: MEDIAFAX