Gestionarea si evidenta certificatelor de calitate in domeniul serviciilor contabile se asigura de catre Directia Administrativa prin magazia de materiale si Departamentul pentru urmarirea aplicarii normelor profesionale si auditului de calitate din cadrul Corpului.
Eliberarea din magazie a formularelor-certificat se face la cererea DUANPAC, pe baza de referat, cu aprobarea directorului general al Corpului. Numarul formularelorcertificat eliberate va fi egal cu numarul cabinetelor care au obtinut ca urmare a controlului efectuat clasa A de calitate si care au solicitat certificate, numar aprobat de Biroul permanent al Corpului potrivit raportului intocmit de catre DUANPAC.
Formularele-certificat se completeaza de catre DUANPAC si se semneaza de catre presedintele Consiliului superior al Corpului, conform Raportului aprobat de Biroul permanent al Corpului.
In situatiile de deteriorare sau pierdere a certificatului de calitate se va proceda astfel:
![Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni](https://www.rs.ro/dbimg/product/1959-abonament-porta.png)
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
![Impozitarea veniturilor din chirii 2024](https://www.rs.ro/dbimg/product/3152-impozitarea-ven.jpg)
Impozitarea veniturilor din chirii 2024
![Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor](https://www.rs.ro/dbimg/product/3096-ghidul-practic-.png)
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
- Pentru situatiile de deteriorare: cabinetul va depune la DUANPAC o cerere, la care anexeaza certificatul deteriorat;
- Pentru situatiile de pierdere: cabinetul depune la DUANPAC o cerere insotita de dovada anuntului in presa locala privind pierderea certificatului de calitate si declararea acestuia nul.
- In cazul in care sunt indeplinite prevederile legale, in baza unui raport al DUANPAC, se va proceda la eliberarea unei copii dupa matca certificatului respectiv, semnata si stampilata de presedintele Corpului.