email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Din 2011, statul va urmari toate tranzactiile si actele online ale romanilor

semnatura electronica

 

Din 2011, fiecare cetatean va plati pe internet, cu o semnatura electronica, toate darile catre stat. Cu un click, statul va urmari toate tranzactiile si actele online ale cetateanului. Romanilor li se pregateste ceva cu ajutorul faimosului serviciu eRomania: autoritatile vor ca, pana la sfarsitul anului 2011, toti cetatenii sa aiba o “umbra electronica”.

Asa numita semnatura electronica se va obtine, contra cost, benevol anul acesta si obligatoriu la anul, prin completarea datelor din buletin. Ea va avea o dubla menire: 1. oficial va ajuta cetatenii si companiile sa-si plateasca usor darile catre stat;


2. va ajuta statul sa-si monitorizeze cetatenii – practic, orice demers personal, care va presupune interactiunea directa sau indirecta cu orice oficialitate sau chiar si cu alte persoane fizice ori juridice va fi consemnat electronic si va putea fi consultat de cei abilitati. Aici intra multe, de la inmatricularea masinii pana la simpla comanda prin internet a unui buchet de flori.

Oficialitatile care vor avea acces la datele personale ale cetatenilor vor fi grupate pe 7 nivele de securitate (grade de acces la datele din “umbrele electronice”), spune Gabriel Sandu, ministrul Comunicatiilor, pentru Gandul. Reprezentantii Ministerului de Interne se vor afla in nivelul de top, impreuna cu cei ai ANAF, urmati de Ministerul Muncii, Sanatatii, Invatamantului.

NOUTATI din Legislatia Contabila

Gestionati CORECT procesul de radiere al unui SRL/PFA?


Ce aveti de facut, din punct de vedere contabil,
atunci cand va confruntati cu un caz de radiere?

 
Atentie, procedura in sine este una complexa, sunt multe aspecte de gestionat (legate de stingerea datoriilor fiscale, lichidarea activelor si a stocurilor de marfa, plata impozitelor si contributiilor care rezulta din aceste operatiuni etc.) si, desigur, sunt multe documente de intocmit.
 
Si tocmai pentru ca procedura este una complexa, va oferim un ajutor solid prin intermediul unei lucrari de ultima ora, marca Rentrop & Straton: Radiere SRL. PFA. II. IF!

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
semnatura electronica


Data aparitiei: 13 Aprilie 2010

Votati articolul "Din 2011, statul va urmari toate tranzactiile si actele online ale romanilor":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X