email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum se calculeaza valoarea unui tichet de masa

M.Of. 931tichete de masacalcul valoare tichetOG 121/2011



Ordonanta de Urgenta nr. 121 din 22 decembrie 2011 pentru modificarea si completarea unor acte normative a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 931 din 29 decembrie 2011.

Redam mai jos motivele emiterii actului legislativ mentionat anterior:

    Luand in considerare actualul context international, principalele caracteristici ale politicii bugetare in perioada urmatoare vor fi subordonate obiectivelor de sustinere a cresterii economice, de reducere a inflatiei si de atingere a unui deficit bugetar la un nivel corelat cu obiectivele macroeconomice.
    Pentru pastrarea echilibrelor bugetare sunt necesare unele masuri menite sa reduca volumul cheltuielilor bugetare la un nivel care sa permita respectarea angajamentelor interne si internationale asumate de Guvernul Romaniei, inclusiv prin limitarea cheltuielilor cu indexarea semestriala a tichetului de masa si a tichetului de cresa.
    tinand cont de faptul ca activitatile Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului au aplicabilitate la nivelul intregului teritoriu, iar cadrul normativ actual nu inregistreaza prevederi specifice necesare adoptarii unor programe de dezvoltare si de promovare a turismului, este necesara crearea unui cadru specific pentru adoptarea unor programe multianuale de marketing si promovare turistica, precum si a unor programe multianuale destinate dezvoltarii destinatiilor, formelor si produselor turistice, aprobate la nivel national, pe baza carora se pot stabili ulterior limitele in care se vor derula activitatile proiectelor finantate in cadrul axei prioritare "Dezvoltarea durabila si promovarea turismului" a Programului operational regional 2007-2013.

Tinand seama de faptul ca neadoptarea unei masuri imediate ar conduce la imposibilitatea raportarii activitatilor derulate in proiectele finantate in cadrul axei prioritare "Dezvoltarea durabila si promovarea turismului" a Programului operational regional 2007-2013 la activitati specifice aprobate si derulate in conformitate cu legislatia nationala, fapt care ar diminua posibilitatea de a considera cheltuielile efectuate in cadrul proiectelor finantate din fonduri comunitare ca fiind eligibile si de a le rambursa beneficiarilor romani, cu impact asupra gradului de utilizare a fondurilor postaderare,

    avand in vedere faptul ca neadoptarea programului multianual de marketing si promovare turistica, precum si a programului multianual care prevede dezvoltarea destinatiilor, formelor si produselor turistice ar duce la imposibilitatea continuarii si finalizarii investitiilor in infrastructura turistica deja demarate, referitoare la dezvoltarea domeniului schiabil, la dezvoltarea statiunilor turistice, la indeplinirea obligatiilor referitoare la organizarea competitiei in cadrul Festivalului Olimpic al Tineretului European (F.O.T.E.) - editia de iarna 2013,

    intrucat neadoptarea de masuri imediate prin ordonanta de urgenta ar mentine situatia de fapt ce consta in absenta cadrului legislativ national necesar continuarii si finalizarii investitiilor in domeniul turismului, cadru legislativ la care se poate realiza raportarea in implementarea programelor cu finantare europeana, realizarea temeiului specific necesar adoptarii unor programe de marketing si promovare turistica, precum si a unor programe destinate dezvoltarii destinatiilor, formelor si produselor turistice este imperios necesara.

    Pe baza solicitarilor primite din partea unitatilor administrativ-teritoriale ca urmare a numarului mare de cereri de locuinte pentru inchiriere, s-a considerat oportuna dezvoltarea fondului de locuinte apartinand domeniului public al statului.

Documentul legislativ publicat in Monitorul Oficial nr. 931 poate fi consultat integral AICI.


de Mihaela Pascu

NOUTATI din Legislatia Contabila

[LIVE] Participati la Conferinta Nationala de Contabilitate din 2 Iulie


Va invitam la Video Conferinta
Nationala de Fiscalitate si Contabilitate


Atentie! Video Conferinta din 2 iulie 2024 de la Bucuresti
va fi transmisa LIVE pe Internet! 

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
M.Of. 931tichete de masacalcul valoare tichetOG 121/2011


Data aparitiei: 03 Ianuarie 2012

Votati articolul "Cum se calculeaza valoarea unui tichet de masa":
Rating:

Nota: 3.25 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

X