In vederea asigurarii pentru membrii CECCAR facilitatea de a completa on-line Raportul anual de activitate, a fost dezvoltata si implementata in acest scop o aplicatie care poate fi accesata prin internet, utilizand un browser web.
Aceasta facilitate este prima dintr-o serie de masuri menite sa simplifice procesul de obtinere a vizei de exercitare a profesiei.
In afara de facilitatea completarii on-line a Raportului anual de activitate, membrii au posibilitatea consultarii fisei personale, astfel ca in orice moment se poate cunoaste statutul in cadrul Corpului, atat personal cat si al societatii, dupa caz.
Legat de aceste facilitati membrii pot solicita informatii suplimentare la filiala de domiciliu sau prin e-mail.
Pentru crearea unui cont in aplicatie astfel incat sa puteti accesa fisa personala si completa Raportul anual de activitate, va rugam sa urmati unul din urmatorii pasi:
1. solicitati personal la filiala CECCAR de domiciliu datele de autentificare (username si parola); este nevoie sa aveti asupra dumneavoastra cartea de identitate sau carnetul de membru pentru identificare

PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025

Cartea verde a Contabilitatii varianta online

Cartea Verde a Contabilitatii
sau
2. trimiteti pe adresaevidentamembri@ceccaro.ro un mail cu subiectul: "Solicitare creare cont" la care atasati o copie dupa cartea de identitate si carnetul de membru; adresa de mail de pe care trimiteti solicitarea trebuie sa fie obligatoriu personala si sa aveti acces la ea. in cel mai scurt timp veti primi pe adresa de mail datele de autentificare in aplicatie (verificati periodic si directorul Spam sau Junk). Pentru orice problema legata de accesarea contului trimiteti intrebarile dumneavoastra pe adresa de mail mai sus mentionata sau la filiala de domiciliu
Odata creat contul veti primi pe adresa de mail personala informatii suplimentare privind modul de utilizare al aplicatiei si de completare a Raportului anual de activitate.
Sursa: CECCAR