email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ordinul nr. 1468/2020: Noile documente pentru somaj tehnic si lista cu activitatile restrictionate

Ordinul nr. 1468/2020: Noile documente pentru somaj tehnic si lista cu activitatile restrictionate
somaj tehnicmonitorul oficialcod caen

In Monitorul Oficial nr. 933 din 12 octombrie 2020 au fost publicate noile documente necesare pentru obtinerea indemnizatiei de somaj tehnic si lista cu activitatile restrictionate de Guvern. 

Ultimele modificari au fost introduse prin Ordinul nr. 1468/2020 care modifica anexa nr. 1 la Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din OUG nr. 30/2020. 
 

Ordinul nr. 1468/2020 - acte pentru somaj tehnic: continutul actului normativ

Denumirea completa: Ordinul nr. 1468/2020 privind modificarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala

 

Avand in vedere dispozitiile:

- art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020, cu completarile ulterioare;

- Legii nr. 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 70/2020 privind reglementarea unor masuri, incepand cu data de 15 mai 2020, in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru prelungirea unor termene, pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, a Legii educatiei nationale nr. 1/2011, precum si a altor acte normative, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 179/2020, cu completarile ulterioare;

- Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 92/2020 pentru instituirea unor masuri active de sprijin destinate angajatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea unor acte normative, aprobata cu completari prin Legea nr. 211/2020;

- Hotararii Guvernului nr. 394/2020 privind declararea starii de alerta si masurile care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, aprobata cu modificari si completari prin Hotararea Parlamentului nr. 5/2020, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Hotararii Guvernului nr. 476/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei si masurile care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Hotararii Guvernului nr. 553/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 17 iulie 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Hotararii Guvernului nr. 668/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 16 august 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Hotararii Guvernului nr. 782/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 15 septembrie 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;

- Referatului de aprobare nr. 2.515 din 6.10.2020,

in baza prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, cu completarile ulterioare,

ministrul muncii si protectiei sociale emite urmatorul ordin:

Art. I. -

Anexa nr. 1 la Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 269 din 31 martie 2020, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se inlocuieste cu anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

Art. II. -

Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.


ANEXA
(Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 741/2020)

 

Angajator . . . . . . . . . .

Adresa sediului social . . . . . . . . . .

CUI/CIF . . . . . . . . . .

Cont bancar nr. . . . . . . . . . .

Telefon . . . . . . . . . .

E-mail . . . . . . . . . .

Catre

Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca Judeteana . . . . . . . . . ./Municipiului Bucuresti

 

CERERE

 


Subsemnatul/ (a),.........., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului.........., cu sediul social in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., va solicit plata contravalorii indemnizatiei prevazute la art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020, cu completarile ulterioare, pentru un numar de.......... persoane, in suma totala de.......... lei brut, aferenta perioadei...........

Anexez prezentei*):

*) Se va bifa in mod corespunzator de catre solicitant.

□ declaratie pe propria raspundere privind reducerea sau intreruperea temporara a activitatii total sau partial ca urmare a efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada starii de urgenta/starii de alerta (anexa nr. 1), dupa caz;

□ declaratie pe propria raspundere privind restrictionarea/inchiderea activitatii ca urmare a hotararii Comitetului judetean/al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta (anexa nr. 2), dupa caz;

□ copia Hotararii Comitetului judetean/al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta, dupa caz;

□ lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie (anexa nr. 3);

□ tabel cu activitatile restrictionate potrivit Hotararii Guvernului nr. 394/2020 privind declararea starii de alerta si masurile care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararii Guvernului nr. 476/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei si masurile care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararii Guvernului nr. 553/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 17 iulie 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararii Guvernului nr. 668/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 16 august 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare, si Hotararii Guvernului nr. 782/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 15 septembrie 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 (anexa nr. 4)

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .

Semnatura . . . . . . . . . .

Data . . . . . . . . . .


ANEXA Nr. 1
la cerere


DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE

Subsemnatul/ (a),.........., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului.........., CUI/CIF.......... cu sediul social in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., cunoscand prevederile art. 326 cu privire la falsul in declaratii, din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, declar pe propria raspundere ca, drept urmare a efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada starii de urgenta/starii de alerta activitatea desfasurata se mentine intrerupta si se inscrie in domeniul/domeniile cu restrictii de activitate prevazute in anexa nr. 4 la cerere.

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .

Semnatura . . . . . . . . . .

Data . . . . . . . . . .

 


ANEXA Nr. 2
la cerere

 


DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE

 


Subsemnatul/ (a),.........., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului.........., CUI/CIF.......... cu sediul social in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., cunoscand prevederile art. 326 cu privire la falsul in declaratii, din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, declar pe propria raspundere ca activitatea din localitatea.......... este restrictionata sau inchisa ca urmare a hotararii Comitetului judetean/al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta, pe care o atasez, in copie, la prezenta declaratie si aceasta se inscrie in domeniul/domeniile cu restrictii de activitate prevazute in anexa nr. 4 la cerere.

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .

Semnatura . . . . . . . . . .

Data . . . . . . . . . .

 

ANEXA Nr. 3
la cerere

 


LISTA

persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie carora li s-a suspendat contractul individual de munca din initiativa angajatorului, in temeiul art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru care se solicita acordarea sumelor necesare platii indemnizatiei prevazute la art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020, cu modificarile si completarile ulterioare


Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:

a - Numarul de zile aferente suspendarii contractului individual de munca in perioada starii de urgenta/starii de alerta;

b - Indemnizatia solicitata**).

Nr. crt.

Numele și prenumele salariatului

CNP

Nivel de educație (ISCED)

Reședința (urban/rural)

Salariul de bază brut corespunzător locului de muncă ocupat

Data suspendării contractului individual de muncă*)

a

b

 
 

1

               
 

2

               
 

. . . .

               
 

TO T A L

 

*) Conform Registrului general de evidenta a salariatilor.

**) 75% din salariul de baza, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut.

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .

Semnatura . . . . . . . . . .
Data . . . . . . . . . .


ANEXA Nr. 4
la cerere

 


TABEL

cu activitatile restrictionate conform Hotararii Guvernului nr. 394/2020 privind declararea starii de alerta si masurile care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararii Guvernului nr. 476/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei si masurile care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararii Guvernului nr. 553/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 17 iulie 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararii Guvernului nr. 668/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 16 august 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare, si Hotararii Guvernului nr. 782/2020 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 15 septembrie 2020, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19

Se bifează căsuța/căsuțele corespunzătoare activității restricționate1).

Activitate restricționată/Activități restricționate

Cod CAEN/Coduri CAEN aferent(e) activității restricționate2)

Perioada aplicării restricției

 
   

Organizarea și desfășurarea de mitinguri, demonstrații, procesiuni, concerte sau a altor tipuri de întruniri în spații deschise, precum și a întrunirilor de natura activităților culturale, științifice, artistice, sportive sau de divertisment în spații închise, conform art. 1 pct. 1 și 6 din anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 668/2020, cu modificările și completările ulterioare

 

1.09.2020-14.09.2020

 

Organizarea și desfășurarea de procesiuni, concerte sau a altor tipuri de întruniri în spații deschise, precum și a întrunirilor de natura activităților culturale, științifice, artistice, sportive sau de divertisment în spații închise, conform art. 1 pct. 1 din anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 782/2020

 

15.09.2020 - până în prezent

   

Organizarea și desfășurarea în aer liber a spectacolelor, concertelor, festivalurilor publice și private sau a altor evenimente culturale cu participarea a peste 500 de spectatori cu locuri pe scaune

 

18.05.2020 - până în prezent

   

Activitatea de pregătire fizică în cadrul structurilor și bazelor sportive, competițiile sportive organizate în aer liber sau în bazine acoperite ori aflate în aer liber, desfășurarea de către sportivii profesioniști, legitimați și/sau de performanță a activităților de pregătire fizică în bazine acoperite sau aflate în aer liber, precum și activitățile de pregătire fizică în spații închise pentru practicanții sporturilor de contact

 

18.05.2020-14.09.2020

   

Organizarea și desfășurarea activității cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte dacă nu se poate respecta condiția de ocupare a maximum 50% din capacitatea maximă a spațiului și dacă incidența cumulată în ultimele 14 zile a cazurilor din județe/municipiul București este mai mare de 1,5/1.000 de locuitori, cu excepția localității în care incidența cumulată a cazurilor din ultimele 14 zile este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori, ca urmare a hotărârii comitetului județean pentru situații de urgență

 

1.09.2020 - până în prezent

 

Organizarea și desfășurarea activității cinematografelor, instituțiilor de spectacole și/sau concerte situate într-o localitate în care incidența cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile trece peste pragul de 1,5/1.000 de locuitori din județul unde incidența cumulată a cazurilor din ultimele 14 zile este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori, ca urmare a hotărârii comitetului județean pentru situații de urgență

1.09.2020 - până în prezent

   

Organizarea de evenimente private în spații închise, care se desfășoară cu participarea a peste 50 de persoane

 

1.09.2020 - până în prezent

   

Organizarea de evenimente private în spații deschise, care se desfășoară cu participarea a peste 100 de persoane

 

1.09.2020 - până în prezent

   

Organizarea de cursuri de instruire și workshopuri pentru adulți, inclusiv cele organizate pentru implementarea proiectelor finanțate din fonduri europene, cu un număr de participanți de peste 50 de persoane în interior și de peste 100 de persoane în exterior

 

1.09.2020 - până în prezent

   

Zborurile efectuate de operatorii economici din aviație spre și dinspre țările care nu fac obiectul excepției de la carantinare/izolare stabilite de Institutul Național de Sănătate Publică și aprobate de Comitetul Național pentru Situații de Urgență și din aceste țări către România pentru toate aeroporturile din România, potrivit art. 37 din Legea nr. 55/2020, cu modificările și completările ulterioare, prevăzute în art. 4 pct. 2 din anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 668/2020, cu modificările și completările ulterioare, și în art. 4 pct. 2 din anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 782/2020

 

După data de
16.08.2020
suspendarea zborurilor
se aprobă prin hotărâre
a Comitetului Național
pentru Situații de
Urgență.

   

Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor, în interiorul clădirilor, în județele/municipiul București unde incidența cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mare de 1,5/1.000 de locuitori, cu excepția preparării hranei și a comercializării produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective, precum și cu excepția localității în care incidența cumulată a cazurilor din respectiva localitate în ultimele 14 zile este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori, ca urmare a hotărârii comitetului județean pentru situații de urgență

 

1.09.2020 - până în prezent

 

Activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor și cafenelelor, în interiorul clădirilor, situați într-o localitate în care incidența cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile trece peste pragul de 1,5/1.000 de locuitori, din județul unde incidența cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori, cu excepția preparării hranei și a comercializării produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective, ca urmare a hotărârii comitetului județean pentru situații de urgență

1.09.2020 - până în prezent

   

Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare în județele/municipiul București unde incidența cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mare de 1,5/1.000 de locuitori, cu excepția desfășurării acestei activități doar pentru clienții cazați în unitatea respectivă, precum și preparării hranei și a comercializării produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective, ca urmare a hotărârii comitetului județean pentru situații de urgență

 

1.09.2020 - până în prezent

 

Activitatea restaurantelor și a cafenelelor din interiorul hotelurilor, pensiunilor sau altor unități de cazare situate într-o localitate în care incidența cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile trece peste pragul de 1,5/1.000 de locuitori din județele unde incidența cumulată a cazurilor din ultimele 14 zile este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori, cu excepția preparării hranei și a comercializării produselor alimentare și băuturilor alcoolice și nealcoolice care nu se consumă în spațiile respective, ca urmare a hotărârii comitetului județean pentru situații de urgență

1.09.2020 - până în prezent

   

Exploatarea locurilor de joacă, a sălilor de jocuri, precum și activitatea barurilor, cluburilor și discotecilor din interiorul centrelor comerciale în care își desfășoară activitatea mai mulți operatori economici

 

1.09.2020 - până în prezent

   

Activitatea operatorilor economici desfășurată în spații închise în următoarele domenii: activități în piscine, locuri de joacă și săli de jocuri

 

18.05.2020 - până în prezent

   

Activitatea în baruri, cluburi și discoteci

 

1.09.2020 - până în prezent

   

Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc în județele/municipiul București unde incidența cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mare de 1,5/1.000 de locuitori, cu excepția localității unde incidența cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori, ca urmare a hotărârii comitetului județean pentru situații de urgență

 

1.09.2020 - până în prezent

 

Activitatea cu publicul a operatorilor economici licențiați în domeniul jocurilor de noroc situați în localitatea unde incidența cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile trece peste pragul de 1,5/1.000 de locuitori din județul unde incidența cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mică sau egală cu 1,5/1.000 de locuitori, ca urmare a hotărârii comitetului județean pentru situații de urgență

1.09.2020 - până în 

 

1) Se bifeaza casuta/casutele corespunzatoare activitatii/activitatilor restrictionate potrivit Hotararii Guvernului nr. 394/2020, aprobata cu modificari si completari prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 5/2020, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararii Guvernului nr. 476/2020, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararii Guvernului nr. 553/2020, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotararii Guvernului nr. 668/2020, cu modificarile si completarile ulterioare, si Hotararii Guvernului nr. 782/2020.

2) Se indica codul/codurile CAEN corespunzator/corespunzatoare activitatii/activitatilor restrictionate.

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .

Semnatura . . . . . . . . . .

Data . . . . . . . . . .


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

Manualul de Inventariere a fost actualizat cu Legea 296/2023 si OMFP 1447/2023!


 ATENTIE!

Acum exista reguli noi privind procedura de inventariere, introduse de:

  • Codul fiscal
  • OMFP 3067/2018
  • Legea 163/2018 care permite distribuirea de dividende pe parcursul anului
  • OMFP 3103/2017
  • Legea 296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung
  • OMFP 1447/2023 pentru modificarea si completarea unor reglementari privind documentele financiar-contabile

  Explicatii complete gasiti in ghidul Manualul de inventariere. Societati comerciale. PFA. ONG.

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
somaj tehnicmonitorul oficialcod caen


Data aparitiei: 13 Octombrie 2020

Votati articolul "Ordinul nr. 1468/2020: Noile documente pentru somaj tehnic si lista cu activitatile restrictionate":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X