email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Factura intocmita gresit

OG 3512/2008factura intocmita gresit

 

de Nicolae Nina, valabil la 24-Feb-2010

Intrebare: In cazul in care s-a gresit o pozitie dintr-o factura, cum trebuie procedat ? Trebuie stornata toata factura si refacuta din nou sau pot sa stornez doar pozitia gresita? In cazul nostru contractul cu clientul este semnat pentru preturi in euro, astfel incat si la pozitiile corecte pretul va fi altul. Este corect ?

Raspuns: In conformitate cu OG 3512/2008 privind documentele financiar contabile in documentele justificative si in cele contabile nu sunt admise stersaturi, modificari sau alte asemenea procedee, precum si lasarea de spatii libere intre operatiunile inscrise in acestea sau file lipsa.

Acest articol este preluat din Portal Contabilitate.ro
Singurul loc unde toate intrebarile isi gasesc raspuns.
Convinge-te
CLICK AICI

Erorile se corecteaza prin taierea cu o linie a textului sau a cifrei gresite, pentru ca acestea sa poata fi citite, iar deasupra lor se scrie textul sau cifra corecta.

Corectarea se face in toate exemplarele documentului si se confirma prin semnatura persoanei care a intocmit/corectat documentul justificativ, mentionandu-se si data efectuarii corecturii.

In cazul documentelor justificative la care nu se admit corecturi, cum sunt cele pe baza carora se primeste, se elibereaza sau se justifica numerarul, ori al altor documente pentru care normele de utilizare prevad asemenea restrictii, documentul intocmit gresit se anuleaza si ramane in carnetul respectiv.

La corectarea documentului justificativ in care se consemneaza operatii de predare-primire a valorilor materiale si a mijloacelor fixe este necesara confirmarea, prin semnatura, atat a predatorului, cat si a primitorului.

In cazul completarii documentelor prin utilizarea sistemelor informatice de prelucrare automata a datelor, corecturile sunt admise numai inainte de prelucrarea acestora, mentionandu-se data rectificarii si semnatura celui care a facut modificarea. Documentele prezentate in listele de erori, anulari sau completari (pe baza carora se fac modificari in fisiere sau in baza de date a unitatii) trebuie sa fie semnate de persoanele imputernicite de conducerea unitatii.

Acest articol este preluat din Portal Contabilitate.ro
Singurul loc unde toate intrebarile isi gasesc raspuns.
Convinge-te
CLICK AICI

In cazul dumneavoastra, veti proceda la anularea facturii, urmand a intocmi o noua factura cu datele corecte.

de Contabilul.ro

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
OG 3512/2008factura intocmita gresit

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 25 Februarie 2010


Votati articolul "Factura intocmita gresit":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Neplata conform Angajament de plata, ce e de facut ?

Intrebare: Buna ziua !

Va rog frumos sa ma ajutati cum am putea sa procedam in cazul urmator:

- un salariat a depus un Angajament de plata
ca urmare a faptului ca la inventariere i s-a gasit o lipsa in gestiune.
- salariatul nu a achitat nici o rata conform Angajament de plata.

- domnul director vrea sa il dam in judecata

Este primul caz de acest gen in institutia noastra.

Va rog mult de tot sa imi spuneti:

- Angajamentul de plata poate fi pus in executare de catre un executor judecatoresc
sau salariatul trebuie dat in judecata ?

- inainte de a fi dat in judecata,
ce document trebuie sa faca un contabil sef ?
o Nota de informare catre conducere ? ....? o Nota contabila ?
o inregistrare in contabilitate a prejudiciului ?

- procesul va fi un litigiu de munca
sau un alt tip de actiune civila si va trebui ca institutia sa plateasca o Taxa de timbru ?

- ce putere va avea in instanta acel Angajament de plata ?
Angajamentul este un angajament simplu,
depus la sediul institutie noastre
si nu este facut prin Notariat.

Va rugam din suflet sa ne ajutati cu cateva sfaturi.



Raspuns: Va multumesc foarte mult pentru raspuns !... » citeste tot raspunsul aici

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 5 - 1 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X