email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Declaratia unica 2024 - termen de depunere si instructiuni noi pentru completare

Declaratia unica 2024 - termen de depunere si instructiuni noi pentru completare
declaratia unicaimpozit pe venitul microintreprinderilorcontributii sociale

In Monitorul Oficial a aparut un nou model al declaratiei unice (formular 212) pe care trebuie sa o completeze in 2024 persoanele fizice pentru declararea veniturilor independente. Ordinul ANAF 6/2024 este in vigoare din 9 ianuarie 2024. In continuare veti afla care sunt noile modificari, cum se completeaza si cand se depune Declaratia Unica.

Ce este declaratia unica

D212 este un formular care se utilizeaza de persoanele fizice pentru declararea impozitului pe veniturile realizate si a contributiilor sociale datorate incepand cu anul 2023, precum si pentru declararea impozitului pe veniturile estimate si a contributiilor sociale datorate incepand cu anul 2024.

Declaratia unica 2024: care sunt noile modificari?

Modificarile/completarile au vizat, in principal, urmatoarele aspecte:

I. In ceea ce priveste veniturile realizate:

1. Modul de stabilire a bazei de calcul al impozitului pe venitul din cedarea folosintei bunurilor, in sensul in care, in anul 2023, venitul brut reprezinta venit anual impozabil.

2. Modalitatea de stabilire a impozitului pe veniturile din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personal, incepand cu anul 2023
La transferul dreptului de proprietate si al dezmembramintelor acestuia, prin acte juridice intre vii asupra constructiilor de orice fel si a terenurilor aferente acestora, precum si asupra terenurilor de orice fel fara constructii, contribuabilii datoreaza un impozit care se calculeaza la valoarea tranzactiei prin aplicarea unei cote de impunere (1% sau 3%) in functie de perioada de detinere a proprietatilor imobiliare, (detinute o perioada de pana la 3 ani inclusiv sau detinute o perioada mai mare de 3 ani).
3. Modalitatea de stabilire a impozitului pe veniturile sub forma castigurilor din transferul titlurilor de valoare si instrumente financiare derivate, precum si din transferul aurului de investitii, incepand cu anul 2023
Veniturile sub forma castigurilor din transferul titlurilor de valoare si din operatiuni cu instrumente financiare derivate, pentru transferuri/operatiuni efectuate prin entitatile prevazute la art.96^1 alin.(1) din Codul fiscal, se impun prin retinere la sursa, impozitul fiind final.

Astfel, obligatia depunerii declaratiei unice se mentine doar pentru persoanele fizice care, in anul de raportare, au realizat castiguri/pierderi din transferul titlurilor de valoare si orice alte operatiuni cu instrumente financiare, inclusiv instrumente financiare derivate care nu au fost efectuate prin entitatile prevazute la art.96^1 alin.(1) din Codul fiscal, precum si din transferul aurului de investitii.
4. Modificarea prevederilor privind stabilirea si definitivarea obligatiilor fiscale anuale reprezentand contributia de asigurari sociale si contributia de asigurari sociale de sanatate datorate de persoanele fizice ca urmare a introducerii noilor plafoane in functie de care se calculeaza contributiile sociale, respectiv de 6, 12 sau 24 salarii minime brute pe tara, dupa caz, in functie de nivelul veniturilor realizate in anul fiscal 2023

De asemenea, a fost reglementata obligatia depunerii declaratiei unice de catre contribuabilii prevazuti la art.LXI alin.(2) si (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 115/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, respectiv:

a) Persoanele fizice care in cursul anului 2023 au realizat venituri din activitati independente, din drepturi de proprietate intelectuala, din cedarea folosintei bunurilor, din activitati agricole, silvicultura si piscicultura pentru care la determinarea bazei anuale de calcul al contributiei de asigurari sociale/contributiei de asigurari sociale de sanatate, dupa caz, la depunerea declaratiei unice estimative, au utilizat un alt nivel al salariului minim garantat in plata decat cel de 3.000 lei prevazut in Hotararea Guvernului nr.1447/2022 pentru stabilirea salariului minim brut pe tara garantat in plata;

b) Persoanele fizice care au realizat in cursul anului 2023 venituri din drepturi de proprietate intelectuala, in baza contractelor de activitate sportiva, din arenda, din asocieri cu persoane juridice contribuabili potrivit titlurilor II sau III, pentru care impozitul se retine la sursa de platitorii de venituri, in situatia in care, la verificarea incadrarii venitului in plafoanele anuale, precum si la determinarea bazei anuale de calcul al contributiei de asigurari sociale/contributiei de asigurari sociale de sanatate, dupa caz, platitorul a utilizat un alt nivel al salariului minim brut pe tara decat cel de 3.000 lei prevazut in Hotararea Guvernului nr.1447/2022 pentru stabilirea salariului  minim brut pe tara garantat in plata.

II. In ceea ce priveste veniturile estimate

1.Modul de stabilire a bazei de impunere si a impozitului pe veniturile din cedarea folosintei bunurilor, incepand cu anul fiscal 2024
Astfel, in cazul veniturilor din cedarea folosintei bunurilor, venitul net anual se stabileste prin deducerea din venitul brut a cheltuielilor determinate prin aplicarea cotei de 20% asupra venitului brut.
Veniturile din cedarea folosintei bunurilor din patrimoniul personal platite de persoane juridice sau alte entitati care au obligatia de a conduce evidenta contabila, se impun prin retinere la sursa, impozitul fiind final.
Totodata, au fost abrogate dispozitiile potrivit carora veniturile realizate din derularea unui numar mai mare de 5 contracte de inchiriere, sunt calificate ca venituri din activitati independente. 
De asemenea, a fost eliminata optiunea de determinare a venitului net in sistem real, pe baza datelor din contabilitate.
2.Incepand cu anul fiscal 2024, potrivit Legii nr.412/2023 pentru infiintarea si functionarea punctelor gastronomice locale, veniturile realizate de persoanele fizice ca urmare a desfasurarii activitatii ca punct gastronomic local reprezinta venituri din activitati independente pentru care venitul net anual se determina pe baza normelor de venit, conform prevederilor Codului fiscal.  
3. Modificarea prevederilor privind stabilirea si declararea contributiei de asigurari sociale de sanatate datorata de persoanele fizice care realizeaza venituri din activitati independente din una sau mai multe surse, incepand cu anul fiscal 2024

In cazul veniturilor din activitati independente, contributia de asigurari sociale de sanatate datorata se stabileste la o baza de calcul egala cu suma venitului estimat a se realiza pentru anul fiscal de impunere sau norma anuala de venit, respectiv norma anuala de venit ajustata, dupa caz, care nu poate fi mai mare decat cea corespunzatoare unei baze anuale de calcul egala cu nivelul de 60 salarii minime brute pe tara in vigoare la termenul de depunere a Declaratiei unice privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice (capitolul II), respectiv 25 mai inclusiv a anului pentru care se datoreaza contributia. 

Avand in vedere modificarile legislative mentionate, prin prezentul proiect de ordin se propune modificarea modelului si continutului formularului 212 „Declaratie unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice”, care va fi utilizat pentru declararea impozitului pe veniturile realizate si a contributiilor sociale datorate incepand cu anul 2023, precum si pentru declararea impozitului pe veniturile estimate si a contributiilor sociale datorate incepand cu anul 2024.

Modificarile fata de actualul formular sunt, in principal, urmatoarele:

a) la Capitolul I “Date privind impozitul pe veniturile realizate si contributiile sociale datorate”:
- introducerea la sectiunea 2 “Date privind veniturile realizate din strainatate”  subsectiunea 1 “Date privind impozitul pe veniturile realizate din strainatate”  a unor rubrici referitoare la perioada de detinere a proprietatilor imobiliare (detinute o perioada de pana la 3 ani inclusiv sau detinute o perioada mai mare de 3 ani); 
- eliminarea de la sectiunea 2 “Date privind veniturile realizate din strainatate” a subsectiunii 3 “Date privind contributia de asigurari sociale de sanatate datorata de persoanele fizice care obtin din strainatate venituri din pensii”, referitoare la stabilirea si declararea contributiei de asigurari sociale de sanatate datorata de persoanele fizice care obtin din strainatate venituri din pensii, in conformitate cu Decizia Curtii Constitutionale nr.650/2022;
- introducerea la sectiunea 3 “Date privind contributia de asigurari sociale si contributia de asigurari sociale de sanatate datorate"” subsectiunea 1 “Date privind contributia de asigurari sociale datorata” si subsectiunea 2 “Date privind contributia de asigurari sociale de sanatate datorata” a unor campuri pentru stabilirea si declararea contributiilor de asigurari sociale, respectiv contributiilor de asigurari sociale de sanatate datorate de contribuabili, in functie de incadrarea in plafonul minim anual, potrivit legii;
- eliminarea sectiunii referitoare la stabilirea si declararea obligatiilor fiscale datorate de catre contribuabili, pentru indemnizatiile prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.111/2021, ca urmare a incetarii aplicabilitatii dispozitiilor acesteia;
- eliminarea sectiunii referitoare la stabilirea si declararea obligatiilor fiscale datorate de catre contribuabili, pentru indemnizatiile prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.2/2022, ca urmare a incetarii aplicabilitatii dispozitiilor acesteia;
- modificarea sectiunii “Sumarul obligatiilor privind impozitul pe venitul realizat si contributiile sociale datorate, stabilite prin declaratia curenta”, care devine sectiunea 6, prin:
- eliminarea campurilor privind obligatiile fiscale datorate de contribuabili potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.2/2022, precum si eliminarea campurilor privind obligatiile fiscale datorate de contribuabili potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.111/2021; 
- introducerea unor campuri privind contributiile sociale retinute la sursa de platitorul de venit, potrivit legii, care reprezinta plata anticipata in contul contributiei anuale datorate de contribuabil;
- introducerea unor campuri privind diferentele de contributii sociale stabilite in plus/minus, dupa caz, ca urmare a regularizarii sumelor reprezentand plata anticipata cu contributia anuala datorata.

b) la Capitolul II “Date privind impozitul pe veniturile estimate/norma de venit a se realiza in Romania si contributiile sociale datorate”:
- eliminarea de la sectiunea 1 “Date privind impozitul pe veniturile estimate din Romania”, subsectiunea 1 “Date privind impozitul pe veniturile estimate din Romania, impuse in sistem real/pe baza cotelor forfetare de cheltuieli”  lit.A “Date privind activitatea desfasurata”, pct.1 “Categoria de venit” a indicatorilor ”cedarea folosintei bunurilor (altele decat cele de la pct.1.3.2.)” si ”cedarea folosintei bunurilor calificata in categoria venituri din activitati independente”; 
- introducerea la sectiunea 2 “Date privind contributia de asigurari sociale si contributia de asigurari sociale de sanatate estimate” subsectiunea 2 “Date privind contributia de asigurari sociale de sanatate estimata” a unor campuri disticte pentru stabilirea si declararea contributiilor de asigurari sociale de sanatate datorate de contribuabilii care realizeaza venituri din activitati independente, in functie de venitul estimat pentru anul fiscal de impunere, potrivit legii.

c) actualizarea in mod corespunzator a instructiunilor de completare a declaratiei unice.

Cine, cand si cum depune declaratia unica

Cine depune Declaratia unica
 

Declaratia se completeaza si se depune de catre persoanele fizice care in anul de impunere au realizat, individual sau intr-o forma de asociere, venituri/pierderi din Romania sau/si din strainatate si care datoreaza impozit pe venit si contributii sociale obligatorii, potrivit prevederilor Codului fiscal.

Declaratia se depune si de catre profesionisti, astfel cum sunt reglementati de art. 3 alin. (2) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, denumita in continuare Codul civil, si persoanele fizice care obtin venituri exclusiv din drepturile de autor si drepturile conexe care au beneficiat de indemnizatia prevazuta la art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 282/2020, cu modificarile si completarile ulterioare, denumita in continuare Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.132/2020;

Declaratia se completeaza si se depune si de catre persoanele fizice care nu realizeaza venituri si care opteaza pentru plata contributiei de asigurari sociale de sanatate.

Cand se depune declaratia unica - termen depunere declaratie unica
 

1. Declaratia se depune:

- pana la data de 25 mai inclusiv a anului urmator celui de realizare a veniturilor in vederea declararii venitului realizat si stabilirii/definitivarii impozitului anual pe venit si a contributiilor sociale;

- pana la data de 25 mai inclusiv a fiecarui an, pentru stabilirea si declararea impozitului pe venitul estimat/norma de venit a se realiza in fiecare an fiscal, precum si pentru declararea si stabilirea contributiilor sociale datorate;

- pana la data de 25 mai inclusiv a anului urmator celui de realizare a veniturilor, sub sanctiunea decaderii, in cazul exercitarii optiunii privind destinatia unei sume reprezentand pana la 3,5% din impozitul datorat pe venitul net anual impozabil/castigul net anual impozabil stabilit potrivit art. 123 alin. (3) din Codul fiscal, pentru sustinerea entitatilor nonprofit care se infiinteaza si functioneaza in conditiile legii si a unitatilor de cult, precum si pentru acordarea de burse private.

2. Declaratia se depune in termen de 30 de zile de la data producerii evenimentului/incheierii contractului intre parti, in cazul contribuabililor care incep o activitate in cursul anului fiscal sau al celor care obtin venituri din cedarea folosintei bunurilor din patrimoniul personal, altele decat veniturile din arendare pentru care impunerea este finala si care nu au avut, pana la acea data, obligatia depunerii declaratiei unice.

Cum se depune declaratia unica
 

Modul de depunere a declaratiei

1. Declaratia se depune, impreuna cu anexele completate, daca este cazul, astfel:

a) in format letric, direct la registratura organului fiscal sau prin posta, cu confirmare de primire.

Declaratia se pune gratuit la dispozitia contribuabilului.

Data depunerii declaratiei in format hartie este data inregistrarii acesteia la organul fiscal sau data depunerii la posta, dupa caz.

b) prin mijloace electronice de transmitere la distanta, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, respectiv:

- prin intermediul serviciului "Spatiul privat virtual" (SPV);

- pe site-ul e-guvernare.ro, cu semnatura electronica calificata.

Programul de asistenta este pus la dispozitia contribuabililor gratuit de unitatile fiscale subordonate sau poate fi descarcat de pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, la adresa www.anaf.ro.

2. Formularul "Anexa nr. ......... la formularul 212 Declaratie unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice" se depune numai impreuna cu declaratia unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice.

Veniturile necuprinse in declaratia initiala se declara prin depunerea unei declaratii rectificative.

Completare declaratie unica
 

Declaratia se completeaza pe surse si categorii de venit, de catre contribuabil sau de catre imputernicitul/curatorul fiscal al acestuia, desemnat potrivit dispozitiilor Codului de procedura fiscala, inscriind corect, complet si cu buna-credinta informatiile prevazute de formular, corespunzatoare situatiei fiscale a contribuabilului.

Persoanele care au realizat venituri din mai multe surse sau categorii de venit pentru care exista obligatia depunerii declaratiei unice vor completa cate o sectiune pentru fiecare categorie si sursa de venit, atat pentru veniturile realizate, cat si pentru veniturile estimate (respectiv sectiunile referitoare la datele privind impozitul pe veniturile realizate, pe surse si categorii de venit din Romania sau din strainatate, datele privind impozitul pe veniturile estimate, pe surse si categorii de venit si/sau datele privind contributia de asigurari sociale de sanatate datorata de persoanele fizice care obtin din strainatate venituri din pensii, pentru fiecare drept de pensie), utilizand, daca este cazul, si "Anexa nr. .... la formularul 212 Declaratie unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice", care se ataseaza la declaratia unica.

Persoanele fizice care utilizeaza programul de asistenta pentru completarea si editarea declaratiei unice nu completeaza "Anexa nr. .... la formularul 212 Declaratie unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice".

A. Date de identificare a contribuabilului

1. In caseta "Cod de identificare fiscala" se completeaza codul numeric personal al contribuabilului sau numarul de identificare fiscala, atribuit de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, cu ocazia inregistrarii fiscale, dupa caz.

2. In caseta "Cod de identificare fiscala din strainatate" se inscrie codul de identificare fiscala al contribuabilului nerezident, emis de autoritatea fiscala din statul al carui rezident este persoana fizica nerezidenta.

3. Rubrica "Nerezident" se bifeaza de contribuabilii care la momentul realizarii venitului aveau calitatea de nerezidenti.

4. Rubrica "Tara de rezidenta" se completeaza numai in situatia beneficiarului de venit nerezident, care va inscrie tara in care este rezident fiscal la momentul realizarii venitului.

5. In rubricile "Nume" si "Prenume" se inscriu numele si prenumele contribuabilului.

6. Rubricile privind adresa se completeaza, dupa caz, cu datele privind adresa domiciliului fiscal al contribuabilului.

7. In rubrica "Cont bancar (IBAN)" se inscrie codul IBAN al contului bancar al contribuabilului.

B. Date privind sectiunile completate

1. Se bifeaza rubricile corespunzatoare sectiunilor completate, conform categoriilor de venituri realizate/estimate.

2. Capitolul I "Date privind impozitul pe veniturile realizate si contributiile sociale datorate pentru anul ........." cuprinde impozitul pe veniturile realizate din Romania sau/si din strainatate si contributiile sociale datorate, pentru anul de impunere.

3. Capitolul II "Date privind impozitul pe veniturile estimate/norma de venit a se realiza in Romania si contributiile sociale datorate pentru anul ........" cuprinde impozitul pe veniturile estimate a se realiza din Romania si contributiile sociale datorate, pentru anul de impunere.

Consulta instructiunile de completare AICI ►

Cine NU depune declaratia unica

Nu au obligatia sa depuna Declaratia contribuabilii care obtin:

a) venituri din drepturi de proprietate intelectuala, a caror impunere este finala – retinere la sursa;
b) venituri sub forma de arenda, a caror impunere este finala – retinere la sursa de catre platitorul de venit;
c) venituri sub forma de salarii si venituri asimilate salariilor, pentru care informatiile sunt cuprinse in declaratiile specifice;
d) venituri din investitii, a caror impunere este finala (venituri din dobanzi, tranzactii financiare etc);
e) venituri din premii si din jocuri de noroc, a caror impunere este finala;
f) venituri din pensii;
g) venituri din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personal;
h) venituri din alte surse, cu exceptia celor prevazute la art. 116.

Ce se intampla daca nu depui Declaratia unica

In cazul celor care uita ori omit sa depuna Declaratia unica pana la 25 mai 2024, termenul limita al formularului 212, Codul fiscal prevede o amenda contraventionala intre 50 si 500 de lei. Mai mult de atat, persoanele fizice care nu respecta data limita risca sa primeasca si o decizie de impunere din oficiu si sa fie obligate sa achite din urma taxe pentru veniturile nedeclarate.

Taxele aferente veniturilor declarate in declaratia unica - cum se platesc

Taxele se platesc prin OP, prin SPV sau ghiseul.ro, cash la trezorerie.

Descarca Declaratia unica 2024 [PDF]- ultima versiune

Soft A - Declaratia unica 2024 PDF - actualizat in 10 ianuarie 2024

Soft J - actualizat in 10 ianuarie 2024

Structura - actualizata in 10 ianuarie 2024


de Alina Ilie

NOUTATI din Legislatia Contabila

CECCAR 2024 - Subiecte rezolvate pentru Accesul la Stagiu!


Cele 100 de teste-grila sunt exact 
in genul celor care se dau la examen!
 
Sunt teste foarte variate, in perfecta concordanta cu metodologia de examinare, insotite de temeiuri legale si explicatii profesioniste. Ele acopera toate domeniile din programa de examen:
  • contabilitate;
  • fiscalitate; 
  • drept; 
  • evaluarea economica si financiara a intreprinderilor; 
  • audit; 
  • expertiza contabila; 
  • doctrina; 
  • deontologia profesiei contabile.
...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
declaratia unicaimpozit pe venitul microintreprinderilorcontributii sociale


Data aparitiei: 28 Noiembrie 2022
Ultima actualizare: 11 Ianuarie 2024

Votati articolul "Declaratia unica 2024 - termen de depunere si instructiuni noi pentru completare":
Rating:

Nota: 4.4 din 5 din 21 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Definitia intreprinderilor legate: clarificari aduse de MF

    • Ministerul Finantelor propune o noua definitie a intreprinderilor legate in contextul impozitarii microintreprinderilor, conform unui proiect de OUG publicat miercuri, 13 martie.  Prevederile urmeaza sa se aplice incepand cu verificarea incadrarii in categoria microintreprinderilor in anul 2024.  Aceasta propunere legislativa clarifica aplicarea regulior fiscale, mai ales in contextul aparitiei confuziilor generate de prevederile OUG 115/2023 (art. 47 alin...» citeste mai departe aici

  • Salariat cu norma intreaga si titular PFA: studiu de caz privind plata CASS

    • Conform Codului Fiscal, in anul 2024, PFA trebuie sa plateasca la stat un impozit in cota de 10% din venitul net, atat pentru activitatile din sistem real, cat si pentru cele cu norma de venit. Diferenta este la PFA in sistem real, pentru care din acest an si CASS devine cheltuiala deductibila (pana acum intra doar CAS-ul in facilitate). Acest lucru inseamna ca din venitul net se scade CAS-ul si CASS-ul. Salariat si titular PFA 2024 - studiu de caz ...» citeste mai departe aici

  • HORECA in 2024: legislatie explicata si monografii contabile

    • HoReCa este, fara niciun dubiu, un sector vital al economiei, cu o pondere majora, alaturi de comert si transporturi, la cresterea PIB. Este un adevarat barometru care reflecta mai precis decat orice statistici disponibilitatile de consum si, implicit, nivelul de trai al populatiei. Si tocmai din cauza importantei sale, acest sector este vizat adesea de modificari legislative care aduc fie restrictii, fie facilitati, fie noi proceduri sau noi taxe si impozite. Iar t...» citeste mai departe aici

  • Retur produse vandute: monografia contabila aplicabila atat pentru vanzator, cat si pentru cumparator

    • Societatea AbaProd SRL, avand ca obiect de activitate productia de imbracaminte, platitoare de impozit pe profit si TVA, a livrat catre Eva SRL produse finite cu incasare pe masura vanzarii, in doua transe: o livrare in luna decembrie N-1, in valoare de 1.000 lei + TVA (cost de productie 600 lei) si o livrare in luna ianuarie N, de 2.000 lei + TVA (cost de productie 1.400 lei). In luna ianuarie, clientul a achitat contravaloarea a 50% din produsele vandute. In luna iunie N, clientul i...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X