Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.

3. Operatiuni de colectare a cheltuielilor de productie si de afectare a lor asupra productiei vandute

Cuvinte cheie:

  • inregistrari simultane
  • decontari interne privind cheltuielile
  • diferentele intre costurile anticipate si costurile efective
  • cheltuielile activitatii de productie
  • inchiderea conturilor de gestiune
  • cheltuieli cu personalul in contabilitatea financiara
  • cheltuieli cu personalul in contabilitatea de gestiune
  • contributii sociale in contabilitatea financiara
  • contributii sociale in contabilitatea de gestiune
  • cheltuieli cu energia electrica
  • cheltuieli aferente activitatii de baza
  • inregistrarea produselor finite
  • inregistrarea productiei neterminate
  • costuri anticipate mai mici
  • corectia costurilor anticipate
  • costuri anticipate mai mari
  • costul efectiv pe unitate de produs
  • stornarea productiei in curs in luna urmatoare

Colectarea cheltuielilor de productie reprezinta o operatiune de contabilitate de gestiune pe care trebuie sa o realizati paralel si simultan cu inregistrarile de contabilitate financiara cuvenite pentru reflectarea tranzactiilor economice respective.

Contabilitatea de gestiune va realiza colectarea cheltuielilor in acele stadii ale fabricatiei si pentru acele activitati care le-au ocazionat.

In acest scop, planul de conturi utilizat va fi:

â—Ź 901 „Decontari interne privind cheltuielile“ – cont bifunctional, care incepe sa functioneze prin creditare si care are rolul de a colecta in credit cheltuielile efectuate pe parcursul lunii, pe feluri de cheltuieli. Pentru o mai buna structurare a informatiei, va recomandam dezvoltarea lui in analitic (detalierea va fi determinata de necesitatile dvs. de analiza):

901.1 „Materiale“

901.2 „Servicii prestate de terti, identificabile direct asupra productiei“

901.3 „Salarii“

901.4 „Cote de cheltuieli repartizate din alte activitati“ etc.

902 „Decontari interne privind productia obtinut`“ – cont bifunctional careincepe sa functioneze prin creditare, cu rolul de a colecta in credit valorile productiei obtinute, determinate la costurile anticipate. Va recomandam dezvoltarea lui in analitic pe feluri de produse:

â—Ź 903 „Decontari interne privind diferentele de pret“ – este un cont de activ, al carui rol este sa colecteze si sa aloce asupra conturilor privind evidenta productiei obtinute acele diferente (in plus sau in minus) generate de inregistrarea productiei, in cursul lunii, la costuri anticipate sau standard, si nu la costuri efective.

Pentru a intelege mai usor functia acestui cont, imaginati-va evidenta economica a productiei ca fiind un punct de destinatie spre care se merge pe doua cai. Pe una dintre ele, se culeg, pe parcursul ciclurilor de productie derulate, costurile efective, asa cum apar. La finele lunii vom avea un recipient plin cu aceste costuri. Pe cealalta cale, se culeg pe parcursul lunii valorile productiei obtinute, folosind costuri prestabilite (anticipate, standard etc.), colectate intr-un alt recipient. In cazul ideal, in care costurile prestabilite ar fi identice cu cele efective, nivelurile valorice din cele doua recipiente ar fi identice. In practica insa, nu se intampla acest lucru si de aici necesitatea de a folosi conturi de diferente de pret. Prin acestea se poate interveni fie prelevand o parte din valoarea productiei finite calculate la costurile anticipate, reducandu-i nivelul pana la cel al costurilor efective, fie adaugand valoare pentru a aduce valoarea productiei obtinute la nivelul costurilor efective.

VALOAREA
PRODUCTIEI
LA COSTURI
ANTECALCULATE
– productie finita
– productie in curs

Daca in cazul contului 901 v-am recomandat dezvoltarea in analitic pe feluri de cheltuieli, in contul 921 si in cele similare ca functie (922, 923, 924, 925), va recomandam construirea de analitice pe locuri de cheltuieli, pe care le mai intalnim si sub denumirea de centre de cost.

Gasiti aprofundarea acestui mod de lucru in capitolul G 38 – „Contabilitatea de gestiune“.

922 „Cheltuielile activitatilor auxiliare“ – acest cont colecteaza cheltuielile din centrele de cost (sectiile) cu functie de suport al activitatii de baza; de exemplu, in ateliere de reparatii mecanice, electrice, de productie de utilitati (apa purificata, abur, vid etc.).

923 „Cheltuieli indirecte de productie“ – colecteaza cheltuielile care se refera la activitatea de baza, dar nu pot fi identificate direct cu aceasta: amortizarea utilajelor, intretinerea acestora, ambianta si functionalitatea spatiilor de productie (incalzire, iluminat, paza).

924 „Cheltuieli generale de administratie“

925 „Cheltuieli de desfacere“

Conturile 924 si 925 au mai curand caracter de cheltuieli ale perioadei de gestiune decat caracter de cheltuieli de productie, motiv pentru care, in standardele IAS si in legislatia romana vizand implementarea lor, aceste doua categorii de cheltuieli sunt excluse din costul de productie al marfurilor.

Este foarte important sa retineti ca fluxul inregistrarilor de colectare in conturi de gestiune este similar cu fluxul inregistrarilor de cheltuieli din contabilitatea financiara.

Ceea ce difera in mod esential este inchiderea acestor conturi. Ea nu va fi integrala (ca in cazul conturilor financiare care trebuie soldate) si nici nu se face asupra debitului unui singur cont (contul de profit si pierderi), ci se face succesiv, in cascada, conturile „mai indepartate“ asupra celor „mai apropiate“, considerand ca referinta gradul de conectare a cheltuielilor cu produsele.

IMPORTANT:
Este foarte important ca atunci cand inregistrati o cheltuiala sau obtinerea unui produs finit, semifabricat sau reziduu, sa luati in considerare pe de o parte natura cheltuielii sau a venitului si, pe de alta parte, tipul de activitate sau centru de cost care l-a generat.

Astfel le veti putea inregistra corect intr-un cont al activitatii ( 921, 922, 923, 924, 925), in corespondenta cu un cont al categoriei de cheltuieli ( analiticele contului 901).

Derularea in paralel a operatiunilor de colectare a cheltuielilor de productie din contabilitatea financiara si din cea de gestiune este exemplificata in cele ce urmeaza (vezi exemplul, pana la pag. 017/015).

Consideram aprovizionarea cu materiale de la un furnizor: a ri

EXEMPLU:

Contabilitate financiara

Contabilitate de gestiune

301 „Materii prime“ =

Nici o inregistrare (inca nu este

implicata nici o cheltuiala).

401 „Furnizori“ 10.000.000

Darea in consum a materialelor se face pe baza bonurilor de consum, care vor contine obligatoriu seriile de fabricatie pentru care se elibereaza materialele:

Contabilitate financiara

Contabilitate de gestiune 601 „Cheltuieli cu materiile prime“ =

621 „Cheltuielile activitatii de baza“ =

901.1 „Decontari interne privind 301 „Materii prime“ 10.000.000

cheltuielile – materiale“ 10.000.000

Primirea din partea unui furnizor a unei facturi de service lunar la echipamentele din sectia de productie:

Contabilitate financiara

Contabilitate de gestiune 611 „Cheltuieli cu intretinerea si reparatiile“ =

923 „Cheltuieli indirecte de productie“ =

901.2 „Decontari interne privind 401 „Furnizori“ 1.500.000

cheltuielile – servicii“ 1.500.000

|nregistrarea statului de plata, pe sectii si activitati (in mii lei):

Salarii brute

Contributie asigurari sociale

Fond somaj

Contributie sanatate

Venit baz` calcul

Impozit pe venit

Salariu net

Productie – muncitori directi

500.000

58.350

5.000

35.000

406.650

126.650

275.000

Productie – TESA

200.000

23.340

2.000

14.000

162.660

62.660

98.000

Atelier reparatii

150.000

17.505

1.500

10.500

121.995

31.995

88.500

Logistica/depozit

90.000

10.503

900

6.300

73.197

23.197

49.100

Administratie: facturare, contabilitate

250.000

29.175

2.500

17.500

203.325

63.325

137.500

Desfacere / marketing

300.000

35.010

3.000

21.000

243.990

68.990

172.000

TOTAL

1.490.000

173.883

14.900

104.300

1.211.817

376.817

820.100

In contabilitatea financiara, cheltuielile cu salariile se vor inregistra astfel:

641 „Cheltuieli cu salariile

=

%

1.490.000

cheltuieli cu

Personalului“

personalul,

4312 „Contributia

173.883

in

personalului

contabilitatea

pentru pensia suplimentara“

Financiara

4372 „Contributia

14.900

personalului

la fondul de somaj“

4314 „Contributia angajatilor 104.300

pentru asigurarile

sociale de sanatate“

444 „Impozitul pe salarii“ 376.817

In contabilitatea de gestiune, cheltuielile cu personalul se vor inregistra diferentiat,pe sectiile in care acesta lucreaza:

â—Ź pentru salariile directe

921 „Cheltuielile activitatii de baza“ = 901.3 „Decontari interne 500.000privind cheltuielile – salarii“

â—Ź pentru salariile TESA din productie

923 „Cheltuieli indirecte = 901.3 „Decontari interne 200.000de productie“ privind cheltuielile – salarii“

â—Ź pentru salariile lucratorilor din serviciile auxiliare

922 „Cheltuielile activitatilor = 901.3 „Decontari interne 240.000 auxiliare“ privind cheltuielile

– salarii“ (150.000 + 90.000)

de gestiune

â—Ź pentru salariile lucratorilor din serviciile administrativ, financiar, contabilitate,
management general etc.

924 „Cheltuieli generale = 901.3 „Decontari interne 250.000de administratie“ privind cheltuielile – salarii“

â—Ź pentru salariile lucratorilor din serviciile de desfacere, marketing etc.

925 „Cheltuieli de desfacere“ = 901.3 „Decontari interne 300.000privind cheltuielile – salarii“

Concomitent, se va inregistra si lista contributiilor la asigurarile sociale, somaj, sanatate, aflate in sarcina intreprinderii, aferente statului de salarii:

Brut

Contributia angajatorului la asigurarile sociale

Contributia angajatorului la asigurarile de sanatate

Contributia angajatorului la fond somaj

TOTAL CONTRIBUTII

Sectia Productie – muncitori directi

500.000

116.650

35.000

25.000

176.650

Sectia Productie – TESA

200.000

46.660

14.000

10.000

70.660

Atelier reparatii

150.000

34.995

10.500

7.500

52.995

Departament logistica, depozit

90.000

20.997

6.300

4.500

31.797

Administratie si management

250.000

58.325

17.500

12.500

88.325

Desfacere, marketing

300.000

69.990

21.000

15.000

105.990

TOTAL

1.490.000

347.617

104.300

74.500

526.417


contributii sociale, in contabilitatea financiara

contributii sociale, in contabilitatea de gestiune

In contabilitatea financiara se va inregistra: 6451 „Contributia unitatii = 4311 „Contributia unitatii la 347.617 la asigurarile sociale“ asigurarile sociale“

6452 „Contributia unitatii pentru = 4371 „Contributia unitatii la 74.500 ajutorul de somaj“ fondul de somaj“

6453 „Contributia angajatorului = 4313 „Contributia angajatorului 104.300 pentru asigurarile sociale pentru asigurarile sociale de sanatate“ de sanatate“

In contabilitatea de gestiune se va inregistra:

â—Ź pentru contributii legate de salariile directe 921 „Cheltuielile activitatii = 901.4 „Decontari interne 176.650

de baza“ privind cheltuielile –
contributii sociale“

â—Ź pentru contributiile legate de salariile TESA din productie 923 „Cheltuieli indirecte de = 901.4 „Decontari interne 70.660

productie“ privind cheltuielile –
contributii sociale“

â—Ź pentru contributii legate de salariile lucratorilor din serviciile auxiliare 922 „Cheltuielile activitatilor = 901.4 „Decont`ri interne 84.792

auxiliare“ privind cheltuielile – contributii sociale“ (52.995 + 31.797)

â—Ź pentru contributii legate de salariile lucratorilor din serviciile administrativ, financiar, contabilitate, management general etc.

924 „Cheltuieli generale = 901.4 „Decontari interne 88.325 de administratie“ privind cheltuielile

– contributii sociale“

â—Ź pentru contributii legate de salariile lucratorilor din serviciile de desfacere, marketing etc.

925 „Cheltuieli de desfacere“ = 901.4 „Decontari interne 105.990 privind cheltuielile

– contributii sociale“

In mod similar, se inregistreaza si alte tipuri de cheltuieli, de exemplu cele cu energia electrica: In contabilitatea financiara, factura furnizorului de energie se inregistreaza:

% consum

Cheltuieli energie

Sectia Productie

65%

455.000

Atelier reparatii

15%

105.000

Departament logistica, depozit

5%

35.000

Administratie si management

10%

70.000

Desfacere, marketing

5%

35.000

TOTAL

100%

700.000

605 „Cheltuieli privind energia si apa“ = 401 „Furnizori“ 700.000

In contabilitatea de gestiune, se va inregistra concomitent: % = 901.5 „Decontari interne 700.000 privind cheltuielile

– energie electrica“ 923 „Cheltuieli indirecte de productie“ 455.000

922 „Cheltuielile activitatilor auxiliare“ (105.000 + 35.000) 140.000

924 „Cheltuieli generale de administratie“ 70.000

925 „Cheltuieli de desfacere“ 35.000

Deoarece consumul de energie nu se poate identifica in mod direct pe produs, energia a fost considerata o cheltuiala de sectie pentru sectia de productie si nu s-a folosit contul 921 „Cheltuielile activitatii de baza“.

Acolo unde, din punct de vedere tehnologic, este posibil sa masurati energia direct consumata in fabricatie, este recomandabil sa reflectati energia ca o cheltuiala directa pe produs.

In mod similar, se vor inregistra si alte cheltuieli cu aceleasi caracteristici (aferente activitatii de baza, dar indirect alocabile produselor propriu-zise), cum ar fi: amortizarea utilajelor, cheltuielile privind realizarea conditiilor de obtinere a autorizatiilor de functionare, certificarilor de calitate, instruirea personalului din sectiile de productie etc.

Pe parcursul lunii au loc predari de produse finite, dupa cum urmeaza:

produsul A, cu costuri anticipate de 100.000 lei/buc. – 15.000 buc., in valoare totala de 1.500.000.000 lei;

produsul B, cu costuri anticipate de 52.000 lei/buc. – 10.000 buc., in valoare totala de 520.000.000 lei.

Predarile de produse finite se inregistreaza, pe de o parte, in contabilitatea financiara: 345 „Produse finite“ = 711 „Variatia 2.020.000.000 lei stocurilor“

In contabilitatea de gestiune se inregistreaza concomitent:

931 „Costul productiei obtinute“ = 902 „Decontari interne 2.020.000.000 lei privind productia obtinuta“

De asemenea, la sfarsitul lunii se efectueaza calculul costurilor efective, care se vor regasi in costul productiei.

In acest scop, lucrati cu contul sintetic 901, analiticele folosite anterior avand numai rol de detaliere a informatiei:

cheltuielile cu energia electrica

cheltuielile aferente activitatii de baza

inregistrarea produselor finite


Cont

Sold initial

Rulaj debitor

Rulaj creditor

Sold intermediar

901.1

0

0

10.000

C 10.000

901.2

0

0

1.500

C 1.500

901.3

0

0

1.490.000

C 1.490.000

901.4

0

0

526.417

C 526.417

901.5

0

0

700.000

C 700.000

901

0

0

2.727.917

C 2.727.917

inregistrarea productiei neterminate

costuri anticipate: mai mici

corectia

costurilor

anticipate

costuri

anticipate:

mai mari

Se inventariaza productia neterminata, constatandu-se ca are o valoare de inventar

de 507.917.000 lei. In contabilitatea financiara, inregistrarea productiei neterminate se face astfel: 331 „Produse in curs = 711 „Variatia stocurilor“ 507.917.000 lei

de executie“ In contabilitatea de gestiune, inregistrarea productiei neterminate se face astfel: 933 „Costul productiei in curs = 902 „Decontari interne 507.917.000 lei

de executie“ privind productia
obtinuta“

Se observa in acest moment ca avem, pe de o parte, un sold de 2.727.917.000 lei – in creditul contului 901 „Decontari interne privind cheltuielile“ –, iar pe de alta parte, in creditul contului 902 „Decontari interne privind productia obtinuta“ avem un sold de

2.527.917.000 lei.

Altfel spus, exista intre costurile anticipate ale productiei si costurile efective o diferenta de 200.000.000 lei, costurile efective fiind mai mari (diferenta in negru).

Din acest motiv, in contabilitatea de gestiune vom inregistra diferentele de pret: 903 „Decontari interne privind = 902 „Decontari interne 200.000.000 diferentele de pret“ privind productia obtinuta“ In acest mod se efectueaza corectia costurilor anticipate si aducerea lor la nivelul real. Aceasta corectie trebuie facuta si in contabilitatea financiara: 3485 „Diferente de pret = 711 „Variatia stocurilor“ 200.000.000 la produse finite“

In cazul in care, la inregistrarea productiei obtinute, costurile anticipate folosite ar fi generat o valoare mai mare decat costurile efective, ar fi aparut necesara o corectie in rosu, pentru reducerea costurilor de inregistrare ale productiei la nivelul efectiv realizat.

Corectia s-ar fi facut prin acelasi set de inregistrari contabile (903 = 902 si 3485 = 711), dar cu sume negative (in rosu).

In acest punct al derularii inregistrarilor, avem posibilitatea de a efectua:

â—Ź inchiderea de cheltuieli privind activitatile care au contribuit la obtinerea productiei:

902 „Decontari interne privind = % 2.727.917.000 lei productia obtinuta“

921 „Cheltuielile activitatii 686.650.000 lei de baza“

922 „Cheltuielile activitatilor 464.792.000 lei auxiliare“

923 „Cheltuieli indirecte 727.160.000 lei de productie“

924 „Cheltuieli generale 408.325.000 lei de administratie“

925 „Cheltuieli de desfacere“ 440.990.000 lei

â—Ź decontarea diferitelor categorii de cheltuieli asupra productiei finite si neterminate, rezultate in luna respectiva:901 „Decontari interne = % 2.727.917.000 lei
privind cheltuielile“ 931 „Costul productiei 2.020.000.000 lei obtinute“ 903 „Decontari interne 200.000.000 leiprivind diferentele de pret“

933 „Costul productiei 507.917.000 lei in curs de executie“

In urma inchiderilor, toate conturile din contabilitatea de gestiune se soldeaza.

Daca la calculele contabile, valorice, privitoare la contabilizarea productiei se adauga

si datele fizice cantitative, se poate determina costul efectiv pe unitate de produs. Presupunand ca in costul efectiv al productiei obtinute pe produsul A s-au colectat

costuri in valoare de 1.605.000.000 lei, iar pe produsul B s-au colectat costuri in suma de

615.000.000 lei, rezulta costuri efective de: C A = 1.605.000.000 = 107.000 lei/buc., la produsul A si de produs

15.000 buc.
Cef B = 615.000.000 = 61.500 lei/buc., la produsul B.

10.000 buc.

Cheltuielile aferente productiei in curs se storneaza atat in contabilitatea financiara, cat si in cea de gestiune, reluandu-se in ciclul productiv din luna urmatoare: stornarea 711 „Variatia stocurilor“ = 331 „Produse in curs de executie“ productiei si, concomitent: in curs 933 „Costul productiei = 901 „Decontari interne in luna in curs de executie“ privind cheltuielile“ urmatoare

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 06 Aprilie 2006


Votati articolul "3. Operatiuni de colectare a cheltuielilor de productie si de afectare a lor asupra productiei vandute":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Alte articole publicate in data de 06 Aprilie 2006 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

  • Bunuri acordate gratuit – cand avem obligatia sa colectam TVA?

    • Una dintre conditiile pe care o persoana impozabila trebuie sa o indeplineasca pentru exercitarea dreptului de deducere a TVA este ca bunurile/serviciile achizitionate sa fie utilizate in folosul unor operatiuni care ii dau drept de deducere a TVA – operatiuni ce se regasesc la art. 297 alin. (4) si (5) din Codul fiscal. Pentru bunurile acordate in mod gratuit regula este ca, daca taxa aferenta bunurilor respective sau partilor lor componente a fo...» citeste mai departe aici

  • Scutiri acordate pentru firmele de constructii. Ce spune OUG 43/2019

    • Facilitatile fiscale pentru domeniul constructiilor se numara printre cele mai intense subiecte ale anului 2019. Multi contribuabili care activeaza in acest sector inca se mai intreaba daca pot beneficia de acestea ori nu.  Luam drept exemplu o societate care desfasoara activitati cu codul CAEN 4120. Are 2 angajati cu contract de munca pe perioada nedeterminata cu 4 ore/zi, 1.500 lei. Iata mai jos lista de nelamuriri care apar in acest caz:...» citeste mai departe aici

  • Organizare evenimente. Ce cota de TVA se aplica?

    • Modificarile aparute in ultima perioada in sfera TVA au lasat in urma multe situatii ambigue. Prezentam astazi cazul unei societati comerciale care are un cort de evenimente unde organizeaza diferite evenimente. In serviciul respectiv sunt incluse locatia (cortul) si meniul (care contine mancare, bauturi alcoolice si nealcoolice). Facturarea se face pe organizare masa festiva. Specialistul nostru ne va lamuri care este cota de TVA aplicabila pentru facturare in...» citeste mai departe aici

  • Medierea fiscala – o procedura nou introdusa in legislatie. Ce presupune si cum se poate realiza?

    • Incepand cu 20.01.2019 prin OUG 25/2018 s-a introdus in Codul de procedura fiscala posibilitatea de mediere intre organul fiscal si debitor, in vederea clarificarii obligatiilor inscrise in somatie si stabilirea unei solutii optime de stingere a obligatiilor fiscale restante, inclusiv posibilitatea de a beneficia de inlesnirile la plata prevazute de lege.   Procedura de mediere, precum si documentele necesare in vederea sustinerii situatiei economice si ...» citeste mai departe aici

  • Schimbarea domiciliului fiscal. Ce declaratii trebuie sa depuna o societate?

    • Va prezentam in continuare ce declaratii trebuie sa depuna o societate la Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) in momentul schimbarii domiciliului fiscal (inregistrat la Registrul Comertului).   Specialistul nostru atrage atentia asupra formularului 050 sau 080, dar si asupra altor acte necesare in aceasta situatie.   Obligatii in caz de schimbare a domiciliului fiscal: raspunsul specialistului ...» citeste mai departe aici

  • Manual de politici GDPR. Masuri de adoptat odata cu aplicarea amenzilor in Romania

    • Stirea ca a fost data prima amenda din Romania in aplicarea GDPR a devenit virala. Si pe buna dreptate, daca ne uitam la suma: 130.000 de euro, pentru ca o banca nu a avut grija de CNP-urile clientilor.  Exista deja un precedent si ne asteptam la controale tot mai intense. Apele nu se...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Modificari in Codul Fiscal 2019 - ATENTIE la noile Proceduri Contabile  
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X