Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal
mail
Legislatie Contabilul.ro | Legislatie | Legislatie contabila

Model decizie documente contabile in contabilitatea simpla

Data actualizarii: 04 Mai 2012
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
egea contabilitatiimodel decizie documentechitantierefacturaaviz insotire marfa



Asa cum stim deja, persoanele care raspund de organizarea si conducerea contabilitatii vor desemna, prin decizie interna scrisa, o persoana sau mai multe, dupa caz, care sa aiba atributii privind alocarea si gestionarea numerelor aferente facturilor emise de societate, potrivit Ordinului nr. 2226/2006 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile de catre persoanele prevazute
la art. 1 din Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata.

Factura va avea un numar de ordine, in baza uneia sau mai multor serii, numar ce trebuie sa fie secvential, stabilit de societate, astfel incat sa se asigure necesarul in functie de numarul de facturi emis.

Anual, se stabileste numarul de la care se va emite prima factura. in alocarea numerelor se va tine cont de structura organizatorica, respectiv gestiuni, puncte de lucru, sucursale etc. Persoanele prevazute la art. 1 din Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, vor emite proceduri proprii de stabilire si/sau alocare de numere prin care se va mentiona, pentru fiecare exercitiu financiar, care este numarul de la care se emite prima factura.

Va oferim mai jos modelul de decizie:


S.C. ______________ S.R.L. – ____________
Str. _________________, nr. ___, Jud. ______ _______
CUI – _________________________
Nr. ___/ _______________________________


DECIZIE

Subsemnatul _____________________________ in calitate de contabil la societatea
__________________S.R.L. prin prezenta hotarasc:

Angajatul ________________________ ____ in calitate de Economist la firma societatea
______________________ S.R.L., aloca si gestioneaza seriile si numerele aferente facturilor,
avizelor de insotire a marfii, precum si a chitantierelor.

In conformitate cu:

- OMF nr. 2226/2006 privind util izarea unor formulare financiar contabile de catre
persoanele prevazute la art. 1 din Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata
SI CU
- art. 155 alin.(5) din Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile
ulterioare, denumita in continuare Codul Fiscal
SI CU
- OMF nr. 2217/2006 privind organizarea evidentei in scopul taxei pe valoarea adaugata
conform art. 156 alin. (1) -(3) din Legea 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si
completarile ulterioare,

operatorul emite:
1.Facturi,
2. Avize de insotire a marfii,
3. Chitantiere.


Dupa precum urmeaza :

Facturile vor avea o singura (una) serie ___________ numarul de ordine alocat pentru anul
_____ este urmatoarea : ______________.

Avizele de insotire a marfii vor avea o singura (una) serie _____ iar numarul de ordine alocat
pentru anul _____ este urmatoarea: ______________ .

Chitantierele vor avea o singura (una) serie _______ iar numarul de ordine alocat pentru anul
_____ este urmatoarea: __________ .

Aceaste plaje de numere au fost definite netinand cont de numarul mediu de facturi emise in
exercitiile anterioare (fiind primele serii emise).

SEMNATURA
_______________







Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"


X