email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

2.10. Sinteza modificarilor 2005

Pe parcursul anului 2005, la incadrarea produselor, supuse accizarii, pe pozitii, subpozitii si coduri tarifare se are in vedere Tariful Vamal de Import al Romaniei valabil in anul 2004.

Tuica si rachiurile de fructe destinate consumului in gospodariile individuale pot fi produse in afara unui antrepozit fiscal.

Tuica si rachiurile de fructe destinate consumului propriu pot fi produse in gospodariile individuale detinatoare de cazane proprii sau in antrepozite fiscale.

ATENTIE!

In cazul in care aceste produse sunt consumate de persoana fizica si de membrii familiei sale, in limita cantitatii anuale de 300 litri, cu concentratia alcoolica de 40% in volum, ele nu sunt supuse accizelor, cu conditia sa nu fie vandute.

  • Incepand cu 1 ianuarie 2005, a fost instituita (prin Ordonanta Guvernului nr. 83/2004) acciza minima pentru tigarete. Acciza minima reprezinta suma dintre acciza specifica si acciza ad valorem, dar nu mai putin de 11,00 euro/1.000 de tigarete.

De la data de 1 aprilie – prin intrarea in vigoare a Ordonantei Guvernului nr. 24/2005 – nivelul accizei minime a fost majorat de la 11 euro la 19,92 euro/1.000 de tigarete.

  • Reducerea nivelului accizelor pentru unele produse, de la 1 ianuarie:

– pentru berea produsa de producatorii independenti: de la 0,50 euro/hl grad Plato
la 0,38 euro/hl grad Plato;

– pentru vinuri spumoase si bauturi fermentate spumoase: de la 42 euro/hl produs


finit la 30 euro/hl produs finit.

  • Eliminarea facturilor fiscale speciale

Incepand cu data de 01.01.2005, toate livrarile de bere, vinuri, bauturi fermentate, produse intermediare, alcool etilic, produse din tutun – cu exceptia tigaretelor –, precum si toate livrarile de uleiuri minerale se efectueaza pe baza de factura fiscala standard, indiferent de calitatea persoanei care efectueaza livrarea.

IMPORTANT:

Singurele produse pentru care se utilizeaza in continuare facturile fiscale speciale au ramas tigaretele.

Pentru livrarile de produse accizabile efectuate din antrepozite fiscale, cu exceptia livrarilor in regim suspensiv, factura trebuie sa cuprinda valoarea accizei sau, daca nu se datoreaza accize in urma unei scutiri, mentiunea „scutit de accize“, emitentul facturii in care se inscrie acciza avand obligatia de a pastra un exemplar din fiecare factura si de a prezenta acest exemplar la cererea autoritatilor fiscale.

  • De la 1 ianuarie 2005, bauturile alcoolice supuse sistemului de marcare pot fi depozitate in antrepozite fiscale de depozitare.

Aceasta prevedere este valabila numai pentru locurile de depozitare care apartin antrepozitarului autorizat sa produca astfel de produse.

  • Modificarea cantitatii-limita de produse accizabile ce poate fi depozitata in antrepozitele fiscale de depozitare.

In cazul unui loc ce va fi autorizat numai ca antrepozit fiscal de depozitare, cantitatea de produse accizabile depozitata trebuie sa fie mai mare decat cantitatea pentru care suma accizelor potentiale este de 5.000 euro.

Pentru bauturile alcoolice supuse marcarii, aceasta limita este de 50.000 euro.

In ceea priveste autorizarea antrepozitelor fiscale de depozitare, cantitatile minime lunare de produse accizabile ce se vor depozita in acest loc trebuie sa depaseasca limitele prevazute mai jos:

Produs

Cantitate/litri

bere

75.000

vinuri

12.000

bauturi fermentate, altele decat bere si vinuri

12.000

bauturi alcoolice din grupa alcoolului etilic

18.000 (alcool pur)

produse intermediare

100.000

ATENTIE!

Daca pe durata unei perioade continue de 6 luni cantitatea de produse accizabile depozitata in antrepozitul fiscal este mai mica decat cantitatile de mai sus, autorizatia va fi revocata.

Au fost introduse conditii suplimentare pentru autorizarea antrepozitelor fiscale:

  • detinerea certificatului ISO 9001;
  • instalarea sistemelor de supraveghere prin camere video a punctelor unde se afla amplasate contoarele si rezervoarele de alcool si de distilate, precum si caile de acces in antrepozit, in cazul antrepozitelor fiscale de alcool si distilate.

De asemenea, in cazul acestei categorii de antrepozitari s-a introdus obligativitatea detinerii certificatelor de calibrare eliberate de laboratoarele de metrologie legala pentru toate rezervoarele si recipientele in care se depoziteaza materiile prime si produsele alcoolice rezultate din prelucrare;

  • dotarea antrepozitelor de productie de uleiuri minerale cu mijloace de masurare a debitului volumic sau masic;
  • detinerea autorizatiei de mediu.

In cazul antrepozitelor fiscale pentru productia de alcool etilic si de distilate, s-a instituit obligatia depunerii anuale a unui program de lucru, defalcat pe luni, in care sa fie prevazuta cantitatea estimata a se obtine intr-un an, in functie de capacitatea insta-lata. Programul de lucru poate fi modificat numai la solicitarea antrepozitarului autori-zat, iar in perioada de nefunctionare a antrepozitului, stabilita prin programul de lucru, instalatiile de fabricare a alcoolului si distilatelor sunt sigilate de catre supraveghetorul fiscal.

  • Antrepozitarii autorizati au obligatia ca, in cazul in care intervin unele modificari in legatura cu datele care au stat la baza emiterii autorizatiei de antre-pozit fiscal, sa instiinteze in termen de 15 zile de la data inregistrarii modificarii,atat autoritatea emitenta a autorizatiei, cat si autoritatea fiscala in raza careia antrepozitarul isi desfasoara activitatea.
  • Legislatia prevede ca o autorizatie de antrepozit fiscal nu poate fi transferata atunci cand are loc vanzarea afacerii. In acest sens a fost necesara definirea notiunii de vanzare a afacerii, ca reprezentand schimbarea actionari-lor/asociatilor majoritari ai persoanei juridice autorizate ca antrepozitar, indife-rent de modul de organizare si de forma de proprietate a acestuia.
  • Anularea autorizatiei de antrepozit fiscal in conditiile in care:

-autoritatea emitenta a autorizatiei detinea informatii inexacte sau incomplete referitoare la autorizarea antrepozitului fiscal;

-a fost pronuntata o hotarare definitiva si irevocabila pentru savarsirea unor infractiuni privind regimul produselor accizabile.

  • Suspendarea autorizatiei de antrepozit fiscal pe o perioada de 1-6 luni, atunci cand organele de control au constatat savarsirea unei fapte contraventionale ce atrage suspendarea autorizatiei;
  • pana la solutionarea definitiva a cauzei penale, atunci cand s-a facut o sesizare penala in legatura cu faptele infractionale la regimul produselor accizabile.
  • In situatia in care unui antrepozitar autorizat i se anuleaza autorizatia, solicitarea unei noi autorizatii se poate depune dupa cel putin 5 ani de la data anularii, spre deosebire de situatia revocarii autorizatiei, caz in care termenul pentru o noua solicitare de autorizare este de 6 luni de la data revocarii.

Antrepozitarii care la momentul deciziei de revocare sau anulare a autorizatiei inregistreaza in stoc materii prime sau produse finite pot valorifica aceste cantitati numai cu aprobarea autoritatii emitente a autorizatiei.

  • Introducerea de la 1 ianuarie 2005 (prin Legea nr. 494/2004 pentru aprobarea O.G. nr. 83/2004) a Titlului IX – „Infractiuni“, astfel:

Fapta ce constituie infractiunea

Pedeapsa

1. Producerea de produse accizabile ce intra sub incidenta sistemului de antrepozitare,in afara unui antrepozit fiscal autorizat de autoritatea competent

inchisoare de la 2 la 7 ani

2. Achizitionarea alcoolului etilic si a distilatelor de la alti furnizori decat antrepozitari autorizati sau importatori autorizati

inchisoare de la 1 an la 3 ani

3. Utilizarea alcoolului brut, a alcoolului etilic de sinteza si a alcoolului tehnic ca materii prime pentru fabricarea bauturilor alcoolice

inchisoare de la 1 an la 3 ani

4. Achizitionarea de uleiuri minerale care provin pe circuitul economic de la altifurnizori decat de la antrepozitari autorizatisau importatori de uleiuri minerale

inchisoare de la 1 an la 3 ani

5. Livrarea uleiurilor minerale de catre antrepozitari autorizati fara prezentarea de catre cumparator a documentului de platacare sa demonstreze plata accizelor aferente cantitatilor ce vor fi facturate

inchisoare de la 2 ani la 7 ani

6. Comercializarea de uleiuri minerale neaccizabile rezultate din prelucrarea titeiului sau altor materii prime, cu punct de inflamabilitate sub 85oC, altfel decat direct catre utilizatorii finali care folosesc produsele respective in scop industrial

inchisoare de la 1 an la 3 ani

7. Marcarea cu marcaje false a produselor accizabile supuse marcarii; detinerea in antrepozite a produselor astfel marcate

inchisoare de la 2 ani la 7 ani

8. Impiedicarea organului de control de a face verificari inopinate in antrepozite

inchisoare de la 1 an la 3 ani

9. Livrarea de reziduuri de uleiuri minerale catre alti clienti decat antrepozitele de pro-ductie autorizate cu colectarea si prelucra-rea sau fara viza reprezentantului organului fiscal teritorial pe documentul de livrare

inchisoare de la 6 luni la 2 ani

10. Achizitionarea de catre antrepozitele fiscale de productie a reziduurilor de uleiuri minerale de la alti furnizori decat de la unitatile care le obtin din exploatare sau fara viza reprezentantului fiscal teritorial pe documentul de livrare

inchisoare de la 6 luni la 2 ani

  • Pentru importurile de produse accizabile, care nu sunt plasate intr-un regim suspensiv sau intr-un regim vamal de import cu exceptarea de la plata tuturor sumelor aferente drepturilor de import, momentul platii accizelor este momen-tul inregistrarii declaratiei vamale de import.
  • A fost eliminata prevederea potrivit careia comercializarea pe piata interna a alcoolului, distilatelor si bauturilor alcoolice distilate se putea efectua numai cu respectarea preturilor minime (sub care aceste produse nu puteau fi vandute) stabilite de asociatiile patronale ale producatorilor de astfel de produse si care trebuiau publicate in Monitorul Oficial.
  • Incepand cu data de 1 ianuarie 2005, este obligatorie inregistrarea la autoritatea fiscala a tuturor distribuitorilor si comerciantilor angro de produse din tutun si bauturi alcoolice.
  • Produsele accizabile marcate cu timbre sau banderole deteriorate se considera ca fiind nemarcate.
  • Daca antrepozitarii producatori sau importatori de produse supuse marcarii constata pierderea sau distrugerea marcajelor, ei sunt obligati ca, in termen de 15 zile de la inregistrarea procesului-verbal de constatare, a declaratiei sau sesizarii scrise a persoanei care a constatat pierderea sau distrugerea, sa achite in contul Imprimeriei Nationale contravaloarea marcajelor.
  • In situatia in care antrepozitarilor, autorizati pentru productia de produse acciz-abile supuse marcarii, le sunt revocate sau anulate autorizatiile, acestia au obligatia ca in termen de 15 zile de la data revocarii sau anularii sa achite Impri-meriei Nationale contravaloarea tuturor marcajelor neachitate pana la data respectiva si sa predea spre distrugere aceleiasi institutii marcajele neutilizate, cheltuielile legate de aceasta operatiune fiind suportate de antrepozitarul in cauza.
  • Suportarea contravalorii banderolelor pentru marcarea bauturilor alcoolice din accizele datorate bugetului de stat pentru aceste produse. Procedura este aceeasi ca si in cazul produselor din tutun. 
  • Reducerea nivelului accizelor pentru cafea, de la data de 1 ianuarie 2005, astfel:

Produs

Acciza

cafea verde

680 euro/tona

prajita, inclusiv cafea cu inlocuitori

1.000 euro/tona

cafea solubila, inclusiv amestecuri cu cafea solubila

4 euro/kg

  • Plata la bugetul de stat a impozitului pentru gazele naturale din productia interna (provenite din zacaminte de gaze naturale, din zacaminte de gaze cu condensat si din zacaminte de titei) se face de catre agentul economic autorizat, potrivit legii in domeniu, prin care se realizeaza livrarea acestor produse catre consumatorul final.
  • A fost stabilit regimul produselor accizabile detinute de agentii economici care inregistreaza obligatii fiscale restante. Produsele respective se valorifica in cadrul procedurii de executare silita de catre organele competente, conform prevederilor legale.
  • Referitor la comercializarea de reziduuri minerale, s-a prevazut ca reziduurile de uleiuri minerale obtinute din exploatare, in alte locatii decat antrepozitele fiscale de productie, sa poata fi cedate sau vandute numai in vederea prelucrarii si numai catre un antrepozit fiscal de productie. Documentele care stau la baza vanzarii sunt: factura si avizul de insotire, vizate de reprezentantul organului fiscal teritorial in raza caruia isi desfasoara activitatea antrepozitul fiscal.

IMPORTANT

Colectarea si prelucrarea reziduurilor petroliere se pot efectua numai de catre un antrepozit fiscal de productie de uleiuri minerale. In ceea priveste activitatea de colectare a uleiurilor uzate, aceasta este permisa numai agentilor economici autorizati in acest sens, prelucrarea uleiurilor respective urmand a fi facuta numai in antrepozite fiscale de productie de uleiuri minerale.

Eliminarea de la 1 ianuarie 2005 (prin Legea nr. 474/2004) a aparatelor fotografi-ce numerice din grupa produselor pentru care se datoreaza accize. De la 1 aprilie 2005 (prin O.G. nr. 24/2005), aparatele fotografice numerice au fost reintroduse in aceasta grupa si eliminate ulterior prin Legea nr. 163/2005.

Posibilitatea autorizarii – de la 1 ianuarie 2005 – a antrepozitelor fiscale de depo-zitare a uleiurilor minerale, reprezentand spatiile detinute de terminalul petro-lier maritim, precum si depozitele detinute de antrepozitele autorizate pentru productia de uleiuri minerale, dar localizate in afara antrepozitului de productie, cu conditia ca proprietarul produselor depozitate sa fie antrepozitarul autorizat.

De la data de 1 ianuarie 2005, intarzierea la plata a accizelor cu mai mult de 5 zile de la termenul legal de plata determina suspendarea autorizatiei de antrepozit si inchiderea activitatii antrepozitarului pana la plata efectiva a accizelor.

Aplicarea prevederii privind conditionarea eliberarii banderolelor pentru mar-carea bauturilor alcoolice de dovada platii la bugetul de stat a unei sume echiva-lente cu valoarea accizelor corespunzatoare cantitatilor pentru care se solicita marcaje (asa cum a fost stabilita in Legea nr. 494/2004) a fost suspendata pana la 31 decembrie 2005 prin Legea nr. 96/2004.

Pentru respectarea angajamentelor fata de Uniunea Europeana, de la 1 aprilie 2005 au fost incluse in grupa uleiurilor minerale pacura, gazul natural si electri-citatea si totodata au fost indeplinite si angajamentele de majorare a accizelor, astfel cum s-a stabilit in documentul de pozitie din capitolul de negociere referitor la impozitare:

Nr. crt.

Denumirea produsului sau a grupei de produse

U.M.

Acciza (echivalent euro/U.M.)

0

1

2

3

Bauturi

hl/1 grad Plato

0,74

1.

Bere din care: 1.1. Bere produsa de producatorii independenti cu o capacitate de productie anuala ce nu depaseste 200 mii hl

0,43

2.

Vinuri 2.1. Vinuri linistite 2.2. Vinuri spumoase

hl de produs

0,00 34,05

3.

Bauturi fermentate, altele decat bere si vinuri 3.1. linistite 3.2. spumoase

hl de produs

0,00 34,05

4.

Produse intermediare

hl de produs

51,08

5.

Alcool etilic

hl alcool pur

465,35

Produse din tutun

6.

Tigarete

1.000 tigarete

9,10 + 30%

7.

Tigari si tigari de foi

1.000 bucati

22,13

8.

Tutun destinat fumatului, din care: 8.1. Tutun destinat rularii in tigarete

kg kg

29,51 29,51

Uleiuri minerale

9.

Benzine cu plumb

tona 1.000 litri

480,00 369,60

10.

Benzine fara plumb

tona 1.000 litri

425,06 327,29

11.

Motorine

tona 1.000 litri

307,59 259,91

12.

Pacura

1.000 kg

6,81

13.

Gaze petroliere lichefiate, din care: 13.1. Utilizate drept carburant 13.2. Utilizate pentru incalzire 13.3. Utilizate in consum casnic

1.000 kg

128,26 113,50 0,00

14.

Gaz natural utilizat drept carburant (codurile NC 2711 11 00 N11 21 00)

gigajoule

1,59

15.

Petrol lampant (kerosen), din care: 15.1. Utilizat drept carburant 15.2. Utilizat pentru incalzire

tona 1.000 litri tona 1.000 litri

469,89 375,91 469,89 375,91

16.

Benzen, toluen, xileni si alte amestecuri de hidrocarburi aromatice

tona

469,89

Electricitate (Codul NC 2716)

17.

Electricitate utilizata in scop comercial

MWh

0,14

18.

Electricitate utilizata in scop necomercial

MWh

0,30

Obligativitatea autorizarii ca antrepozite fiscale a agentilor economici care furnizeaza energie electrica direct catre consumatorii finali

Eliminarea unor scutiri de la plata accizelor, astfel:

  • Alcoolul si alte produsele alcoolice:

– reprezentand esantioane pentru analiza sau teste de productie necesare sau in scopuri stiintifice;

– utilizate in procedee de fabricatie, cu conditia ca produsul finit sa nu contina alcool;

– utilizate pentru producerea unui element care nu este supus accizei;

– utilizate in industria cosmetica.

  • Uleiurile minerale:

– utilizate de catre persoanele fizice drept combustibil pentru incalzirea locuintelor;

– achizitionate drept combustibil in scop tehnologic sau pentru producere de agent termic si apa calda;

– achizitionate in vederea utilizarii in scop industrial.

Introducerea in sfera scutirilor de la plata accizelor a uleiurilor minerale utilizate pentru producerea de electricitate si pentru productia combinata de energie electrica si termica.

Includerea in categoria produselor pentru care se datoreaza accize a barcilor fara motor cu lungime mai mare de 7 m, precum si a barcilor cu motor cu lungime mai mare de 7 m si motor mai mare de 15CP.

Majorarea nivelului accizelor pentru alte produse supuse accizelor de la 1 aprilie 2005 si eliminarea unor produse dintre cele prevazute initial in Codul fiscal (aparate video, dublu radiocasetofoane, camere video si aparate fotografice numerice):

Nr. crt.

Denumirea produsului sau a grupei de produse

Acciza (%)

1.

Confectii din blanuri naturale (cu exceptia celor de iepure, oaie, capra)

45

2.

Articole din cristal

55

3.

Bijuterii din aur si/sau din platina, cu exceptia verighetelor

25

4.

Produse de parfumerie 4.1. Parfumuri, din care: – ape de parfum 4.2. Ape de toaleta, din care: – ape de colonie

35 25 15 10

5.

Cuptoare cu microunde

20

6.

Aparate pentru conditionat aer

20

7.

Arme de vanatoare si arme de uz individual, altele decat cele de uz militar sau de sport

100

8.

Iahturi si barci cu sau fara motor pentru agrement 8.1. Iahturi 8.2. Barci cu sau fara motor pentru agrement

50 30

Majorarea de la 1 aprilie 2005 a nivelului accizelor pentru autoturisme si autoturisme de teren:

Tipul autoturismului

Acciza pentru autoturisme sau autoturisme de teren noi (%)

Acciza pentru autoturisme sau autoturisme de teren rulate (%)

1. Autoturisme echipate cu motor cu benzina:

a) cu capacitate cilindrica sub 1.601 cm3

b) cu capacitate cilindrica intre 1.601 si 1.800 cm3 c) cu capacitate cilindrica intre 1.801 si 2.000 cm3 d) cu capacitate cilindrica intre 2.001 si 2.500 cm3 e) cu capacitate cilindrica de peste 2.500 cm3

1

2.5

4

8

11

2,5

5,5

10

21

32

2. Autoturisme echipate cu motor Diesel:

a) cu capacitate cilindrica sub 1.601 cm3

b) cu capacitate cilindrica intre 1.601 si 2.000 cm3 c) cu capacitate cilindrica intre 2.001 si 2.500 cm3 d) cu capacitate cilindrica intre 2.501 si 3.200 cm3 e) cu capacitate cilindrica de peste 3.200 cm3

1

2,5

4

8

11

2,5

5,5

11

21

32

Obligativitatea platii accizelor si de catre persoanele fizice care introduc in tara iahturi si barci cu sau fara motor pentru agrement.

Pentru autoturismele din import achizitionate in baza unui contract de leasing, la stabilirea nivelului accizei se va avea in vedere starea autoturismului la momentul intrarii acestuia in tara (nou sau rulat). Nivelul accizei datorate este cel in vigoare la data platii si se aplica asupra bazei de impozitare care este constitui-ta din valoarea de intrare la momentul intrarii in tara a autoturismului, taxe vamale si alte taxe speciale datorate la momentul inchiderii regimului vamal.

NOUTATI Contabile 2024

Sinteza noutatilor Contabile din 2024:


• Aplicarea sistemului e-Factura
• Sistemul RO e-Transport
• Sistemul garantie-returnare (RetuRO)
• Raportarea SAF-T
• Managementul stocurilor – implicatii fiscale si raportarea in SAF-T
• Prelucrare stocuri in sistem lohn

Descopera TOATE noutatile contabile in Ghidul practic al contabilitatii in 2024. Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete.

...Vezi AICI detalii complete <<


Data aparitiei: 19 Februarie 2006

Votati articolul "2.10. Sinteza modificarilor 2005":
Rating:

Nota: 2.71 din 5 din 7 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Societate care primeste imprumut de la asociat. Care sunt inregistrarile contabile?

    • In lumea afacerilor, accesul la capital este esential pentru functionarea si dezvoltarea unei societati, mai ales in fazele incipiente ale activitatii sale. In acest context, imprumuturile de la asociati devin o modalitate frecventa prin care firmele nou infiintate isi asigura lichiditatile necesare pentru a-si desfasura activitatea. Insa, inainte de a proceda la acordarea unui astfel de imprumut, partile implicate trebuie sa fie constiente de implicatiile legale si contabile ale...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului

    • Putem distribui dividende interimare in cursul anului, in baza unor situatii financiare trimestriale, insa, daca nu le platim asociatilor pana la sfarsitul anului, trebuie sa declaram si sa platim impozit pe venit pana la data de 25 a anului urmator. Monografia contabila este simpla, insa intervin cateva conturi cu care nu suntem prea obisnuiti (463 si 456), astfel ca dupa regularizarea dividendelor (cu ocazia intocmirii situatiilor financiare anuale) este im...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz

    • Toate operatiunile privind mijloacele fixe - achizitie, amortizare, reevaluare, casare, vanzare – pot genera erori de aplicarea a legii, amendate drastic. Stiati ca: - in conformitate cu art. 42 alin. (1) din Legea contabilitatii nr. 82/1991 – neaplicarea corecta a reglementarilor contabile produce o amenda de la 300 lei la 4.000 lei? Ei bine, inregistrarea incorecta a unui obiect/mijloc fix poate genera o astfel de amenda! ...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X