email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum puteti accesa ajutoarele de stat de pana la 120.000 lei

finantareprogramul start 2015intreprindericererisolicitareainscriere

Programul START 2015 a fost demarat in aceasta perioada si puteti depune cererile de finantare prin intermediul unei aplicatii online, in perioada  22.06.2015 ora 10.00 - 01.07.2015 ora 20.00

Asa cum informeaza Departamaentul pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii al Guvernului, inscrierile se fac trimitand solicitarea acordului de principiu pentru finantare si planul de afaceri completat, pe site-ul www.aippimm.ro .

Potrivit Startupcafe.ro, programul pentru dezvoltarea abilitatilor antreprenoriale in randul tinerilor si facilitarea accesului acestora la finantare ¬ START¬ se doreste a fi un program de incurajare si de stimulare a infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.

Prin intermediul programului se finanteaza implementarea Planurilor de Afaceri, in ordinea descrescatoare a punctajelor obtinute, in urmatoarele conditii:

- Alocatie Financiara Nerambursabila + maxim 90% din valoarea cheltuielilor eligibile aferente proiectului, dar nu mai mult de 120.000 lei/beneficiar;

- Contributie proprie + minim 10% din valoarea cheltuielilor eligibile aferente proiectului.
Bugetul alocat schemei de minimis pentru anul 2015 este de 20.000.000 lei, din care:

- 18.000.000 lei pentru acordarea de alocatii financiare nerambursabile si
 - 2.000.000 lei la dispozitia Ministerului Energiei, Intreprinderilor Mici si Mijlocii si Mediului de
Afaceri pentru cheltuieli aferente serviciilor de redactare a programelor de dezvoltare a intreprinderilor mici si mijlocii, serviciilor de conducere a programelor si cele complementare acestora, de monitorizare, evaluare si control.

De asemenea, anunta aceeasi sursa, prin implementarea programului in anul 2015 Guvernul estimeaza acordarea de ajutor de minimis unui numar de minimum 150 de beneficiari.

Iata care sunt obiectivele majore ale schemei de minimis:

- stimularea infiintarii de noi intreprinderi mici si mijlocii,
- imbunatatirea performantelor economice ale celor existente,
- cresterea potentialului de accesare a surselor de finantare si dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale ale intreprinzatorilor in scopul implicarii acestora in structuri economice private.
Atentie! NU beneficiaza de ajutoarele de minimis START firme care activeaza in domenii ca Intermediere monetara, asigurari, cumpararea si vanzarea de bunuri imobiliare proprii, inchirierea bunurilor imobiliare, activitati juridice, jocuri de noroc si pariuri, productie sau comercializare de tutun, alcool, armament, munitii etc.

Mai multe informatii despre transmiterea solicitarii, conditiile de participare si inscrierile, GASITI AICI.


Programul este implementat de Ministerul Energiei, Intreprinderilor Mici si Mijlocii si Mediului de Afaceri (MEIMMMA), prin Directia Politici Antreprenoriale si Implementare Programe pentru IMM (DPAIPIMM).


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

Legea nr. 296/2023: Atentie la modificarile fiscale pentru PFA!


PFA/Intreprindere Individuala/Intreprindere Familiala - Legislatia se modifica!

Atentie la NOUTATILE din Codul Fiscal!
Taxele pentru PFA sunt luate la tinta!

Fii mereu informat cu cele mai noi modificari din lege

...vezi AICI lista completa >>

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
finantareprogramul start 2015intreprindericererisolicitareainscriere


Data aparitiei: 15 Iunie 2015

Votati articolul "Cum puteti accesa ajutoarele de stat de pana la 120.000 lei":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • ANAF: 15 aprilie, noul termen pentru iesirea din sistemul de impozitare al microintreprinderilor

    • Update 28 martie 2024:  ANAF a anuntat ca termenul limita pentru declararea iesirii din sistemul de impozitare al microintreprinderilor va fi extins pana la data de 15 aprilie 2024. Initial, firmele mici erau obligate sa depuna Declaratia 700 pana la data de 31 martie pentru a iesi din sistemul de impunere pe veniturile microintreprinderilor. Guvernul urmeaza sa adopte modificarea propusa in aceasta saptamana. In cele ce urmeaza, va prezentam anu...» citeste mai departe aici

  • Factura emisa anul trecut si primita in 2024. Putem deduce TVA?

    • In cele ce urmeaza veti afla daca putem deduce TVA din facturi primite si inregistrate in 2024, dar a caror data de emitere este in 2023. Deducere TVA pentru o factura emisa anul trecut Pentru deducerea TVA din facturile primite pentru bunuri sau servicii, persoana inregistrata ca platitor de tva trebuie sa indeplineasca doua conditii: - sa detina o factura emisa in conformitate cu prevederile art. 319, precum si dovada platii in cazul achizitiilo...» citeste mai departe aici

  • Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: atentie la suma maxima prevazuta de lege!

    • In prezentul studiu de caz, ne propunem sa analizam aspectele legale ale imprumutului acordat de societate catre asociatul unic. Veti afla in randurile de mai jos care este suma maxima ce poate fi imprumutata, modalitatea de plata si textul de lege aplicabil in contextul legislatiei in vigoare. Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: studiu de caz Intrebare: "O societate comerciala poate imprumuta asociatul unic? Care este...» citeste mai departe aici

  • CUM si UNDE ne putem plati obligatiile fiscale: Ghid ANAF privind modalitatile plata

    • Cu scopul de a informa contribuabilii, ANAF a publicat o brosura cu modalitatile de plata disponibile catre institutie. Aceasta initiativa are ca obiectiv principal simplificarea si eficientizarea procesului de plata a taxelor si impozitelor, oferind contribuabililor o intelegere clara a tuturor optiunilor disponibile. Impozite, taxe, contributii si alte sume datorate - CUM si UNDE putem plati Contribuabilii isi pot indeplini obl...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X