In platforma granturi.imm.gov.ro se pot inscrie firmele care doresc sa obtina granturi in valoare totala de un miliard de euro.
Incepand din 15 septembrie 2020, platforma granturi.imm.gov.ro a devenit operationala printr-o etapa premergatoare lansarii celor trei masuri de sprijin prevazute in OUG 130/2020. Asadar, pentru inceput, platforma se afla la etapa de creare profil, user si parola. In aceasta etapa toti aplicantii interesati de oricare din cele trei masuri de sprijin vor avea posibilitatea preinregistrarii datelor reprezentantilor legali/imputerniciti, precum si datele persoanelor juridice.
Desi aceasta prima etapa de inscriere ar fi trebuit sa decurga fara probleme, totusi au fost aplicanti care nu s-au putut inscrie in noua platforma. In acest context, Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri a revenit cu informatii suplimentare oferind cateva alternative pe care aplicantii le pot lua in calcul la inregistrarea in granturi.imm.gov.ro.
Cartea Verde a Contabilitatii
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
Redam mai jos informatiile transmise de Ministerul Economiei celor care vor sa se inscrie pe platforma granturi.imm.gov.ro:
- Parola asociata noului cont trebuie sa contina litera mare, litera mica, cifra si caracter special. In cazul in care va apare un chenar rosu, inseamna ca nu ati introdus toate tipurile de caractere solicitate. Acest lucru se aplica indiferent daca ati primit mesajul ca parola creata este puternica.
- Daca adresa dumneavoastra de e-mail este pe un domeniu diferit, exista posibilitatea sa nu aveti configurat TLS pe server si, drept urmare, sa nu poata fi primita confirmarea.
- Pentru adresele de e-mail 𝒀𝒂𝒉𝒐𝒐, confirmarea poate avea intarzieri. In prezent, se lucreaza la remedierea timpului de raspuns. Precizam ca pentru adresele de e-mail 𝑮𝒎𝒂𝒊𝒍, confirmarea ajunge mult mai repede.
- O posibila cauza pentru imposibilitatea de a finaliza etapa de preinscriere este omiterea selectarii din lista a judetului si localitatii. Daca intampinati probleme in acest sens, va recomandam sa incercati un alt browser de internet si, din nou, sa selectati din lista afisata localitatea si judetul.
- Daca nu ati reusit sa incarcati documentul semnat electronic, exista posibilitatea ca datele introduse in profil si datele posesorului semnaturii electronice sa nu corespunda. In acest sens, va recomandam sa faceti verificari in baza de date (CNP, seria si numarul actului de identitate introduse), pentru a corespunde cu posesorul semnaturii electronice. In situatia in care ati creat un cont cu alta persoana, nu mai pot fi facute alte modificari si, prin urmare, trebuie ca creati un alt cont.
- La actionari se vor scoate conditiile si in viitorul apropiat veti putea intorduce si actionari straini.
- De asemenea, precizam ca unei semnaturi electronice ii pot fi asociate mai multe societati.