email
Calculatia (corecta) a Costurilor - Studii de caz si noutati legislative

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Calculatia (corecta) a Costurilor - Studii de caz si noutati legislative"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Contabilitate in era digitala. Consultanta la un click distanta

Contabilitate in era digitala. Consultanta la un click distanta
transporthorecacomerttva

Traim in epoca vitezei si a tehnologiei! In aceste timpuri, toata lumea vrea ca lucrurile sa se intample “acum!” si fara greseli, insa a gresi este omeneste!

In acelasi timp, meseria dvs. nu va permite sa gresiti semnificativ si de aceea aveti nevoie de un punct de sprijin, de acel ceva care sa va tina mereu la curent cu:

 • legislatia in vigoare si normele metodologice de aplicare ale acesteia;
 • cele mai sensibile probleme din domeniul fiscal-contabil si metodele de a le evita;
 • solutiile legale pentru orice dilema sau neclaritate ar putea aduce modificarile legislative atat de frecvente!

Acum sunteti la un click distanta de cele mai competente solutii in contabilitate! Descoperiti ACUM Consilier Contabilitate Explicata si veti avea acces la solutii practice, in domenii precum IT, agricultura, transport, HORECA, comert-vanzari, productie! Cele mai sensibile subiecte sunt si ele vizate: erori contabile, inspectie fiscala, TVA, salarii, taxe si impozite, situatii financiare!

Descoperiti ACUM mai multe detalii despre serviciile de consultanta puse la dispozitie de Consilier Contabilitate Explicata, click AICI >>

Lucrarea este conceputa de specialisti din Ministerul de Finante si experti contabili independenti, contabili ca dvs., care stiu cat de importanta este meseria dvs. si care s-au confruntat de-a lungul timpului cu tot felul de situatii, care mai de care mai sensibile si mai complexe.

Lucrarea:
    • ofera solutii personalizate la toate situatiile din domeniul economic, cu explicatii oferite de expertii Rentrop si Straton!
    • ofera actualizari lunare ale informatiei + serviciul Alerter prin care primiti zilnic stiri proaspete!
    • va asigura accesul la informatii VITALE pentru activitatea dvs. de zi cu zi!  
    • va ofera informatie portabila cu ajutorul stick-ului de 8 GB, asa incat sa puteti accesa orice informatie, oriunde v-ati afla!

Lucrarea va pune la dispozitie consultanta telefonica PREMIUM (in fiecare JOI, intre orele 15:00 - 17:00) oferita de Adrian BENTA, unul dintre cei mai apreciati consultanti fiscali din Romania.

Este un beneficiu unic, nu se mai regaseste la niciun alt produs.

Programul de consultanta este unul ales (in fiecare joi, intre orele 15:00 - 17:00) tinand cont de rugamintea mai multor abonati de a oferi consultanta telefonica in timpul programului de lucru, astfel incat sa puteti suna de la serviciu... locul in care aveti acces la toate datele/ la softul de conta etc.

In plus, mai puteti beneficia de consultanta prin adresa de e-mail consilier@rs.ro dedicata abonatilor Consilierului!

    • Raspuns GARANTAT in maximum 72 de ore!
    • Solutii practice, insotite de temei legal, monografii contabile, inregistrari contabile si referinte aplicate la cazuri de Jurisprudenta Comunitara
    • 14 intrebari adresate pe e-mail, pe toata durata abonamentului!

...Descopera AICI toate serviciile oferite de Consilier Contabilitate Explicata >>

Achizitionati acum Consilier Contabilitate Explicata si primiti CADOU Cartea Verde a Contabilitatii:

In aceasta editie pe 2021 a Cartii Verzi a Contabilitatii au fost introduse 5 teme foarte actuale:

 1  Achizitii prin programul RABLA

 2  Constructii locuinte - Regim TVA la vanzarea de locuinte

 3  Impozit pe profit reinvestit

 4  Sume datorate catre fondul de mediu

 5  Contabilitatea in cazul aplicarii regimului second hand

Daca doriti sa:

    • Fiti mereu la curent cu modificarile legislative si cele mai relevante spete si studii de caz din domeniul fiscal-contabil
    • Eliminati riscul amenzilor si penalitatilor
    • Stiti cum sa indreptati RAPID SI LEGAL erorile contabile
    • Aveti SIGURANTA LUCRULUI BINE FACUT

... Abonati-va AICI la Consilier Contabilitate Explicata >>


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2023

Cine efectueaza inventarierea? Care este lista documentelor pentru inventar?


Manualul de Inventariere a fost modificat!

Gasiti noua procedura de inventariere, explicata pas cu pas, impreuna cu setul complet de documente pe care trebuie sa le intocmiti in Manualul de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG.

Sunteti obligat prin lege sa efectuati anual inventarierea patrimoniului, o operatie necesara de altfel si pentru inchiderea exercitiului financiar. In caz contrar – nu uitati! – riscati o amenda de pana la 5.000 de lei!

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
transporthorecacomerttva


Data aparitiei: 16 Iulie 2021

Votati articolul "Contabilitate in era digitala. Consultanta la un click distanta":
Rating:

Nota: 3.5 din 5 din 3 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Calculul si analiza principalilor indicatori economico-financiari

    • In vederea cresterii operativitatii acordarii creditelor, experienta bancara a condus la dezvoltarea unor metode de incadrare a firmelor solicitante in clase de risc, cu ajutorul unei note medii sau punctaj. In functie de clasa de risc in care este pozitionata, firma solicitanta va primi sau nu creditul cerut. Credit-scoringul poate fi exprimat ca o notatie prin care banca evalueaza performantele economice ale firmei solicitante in vederea acor...» citeste mai departe aici

  • Controale fiscale: problemele identificate de ANAF in semestrul I din 2023

    • Intr-un raport recent, ANAF prezinta principalele probleme pe care le-au constatat inspectorii in urma controalelor efectuate in semestrul I din 2023. Documentul este format din doua parti: "Principalele deficiente constatate ca urmare a actiunilor de control" si "Principalele problematici fiscale adresate de contribuabili". Asadar, in urma controalelor facute in primele 6 luni ale anului 2023, iata, in randurile de mai jos, care sunt princi...» citeste mai departe aici

  • Sistemul fiscal sub semnul intrebarii: Guvernul pregateste terenul pentru schimbari rapide

    • Dupa ce a facut publice masurile fiscale si bugetare pentru asigurarea stabilitatii financiare pe termen lung a Romaniei, Ministerul Finantelor a adus la cunostinta tot in acea zi un alt proiect de Ordonanta de Urgenta ce vizeaza modificarea alineatului (4) al articolului 4 din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal​.  As...» citeste mai departe aici

  • Arhivare documente justificative: 5 conditii care trebuie respectate

    • In lumea moderna, in care tehnologia a devenit o parte esentiala a vietii noastre personale si profesionale, pastrarea documentelor justificative in format electronic a devenit o practica tot mai raspandita si importanta. Aceasta transformare in modul in care gestionam si pastram documentele are un impact semnificativ asupra eficientei, accesibilitatii si sigurantei informatiilor financiare.  Vom afla in cele ce urmeaza daca documentele justificative (regi...» citeste mai departe aici

  • Transporturi rutiere de bunuri: se instituie Sistemul national RO e-Sigiliu. Care sunt sanctiunile?

    • Conform proiectului pentru care Guvernul urmeaza sa isi asume raspunderea in Parlament, in vederea asigurarii respectarii trasabilitatii transporturilor rutiere de bunuri pe teritoriul Romaniei se instituie Sistemul national RO e-Sigiliu.  e-Sigiliu, un nou sistem ce vizeaza transporturile rutiere de marfuri Acesta este un sistem bazat pe utilizarea unor dispozitive electronice si a unei aplicatii informatice care permite autoritatilor competente de...» citeste mai departe aici

  • De ce sa alegi cutii de arhivare din carton in locul celor din plastic?

    • In lumea moderna, organizarea si stocarea eficienta a documentelor si obiectelor sunt esentiale atat in mediul de afaceri, cat si in viata de zi cu zi. Una dintre cele mai bune solutii pentru a gestiona cu succes aceasta sarcina este utilizarea cutiilor de arhivare. Acestea sunt disponibile intr-o varietate diversa de materiale, dar in ultimii ani, cutiile de arhivare din carton au castigat popularitate in fata celor din plastic. De ce ar trebui sa alegi variantele din carton in locul...» citeste mai departe aici