email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

3 greseli pe care le fac contabilii in social media

contabilifacebookpromovare facebookgreseli social media

In calitate de profesionisti contabili, felul in care alegeti sa va promovati influenteaza in 2017, poate mai mult ca niciodata, clientii pe care reusiti sa ii atrageti in portofoliul dumneavoastra sau al firmei.  De la Facebook pana la LinkedIn, mijloacele de comunicare prin retelele de socializare variaza, iar felul in care va promovati prin intermediul acestora este, dupa caz, diferit.

Cititi aici Partea a II-a: Ce greseli riscati sa faceti in social media in profesia de contabil?

Brandul profesional pe care doriti sa-l construiti poate creste daca respectati cateva reguli importante in aceasta privinta. Sigur ca multe dintre aceste reguli de mai jos se aplica si daca sunteti consultant fiscal, expert contabil, economist etc.

Partea buna e ca puteti folosi retelele de socializare gratuit si va puteti creste vizibilitatea si notorietatea in domeniul de activitate. Daca promovarea pe care o fac clientii multumiti va functiona intotdeauna extrem de bine, exista si modalitati adiacente la care e bine sa apelati, fie ca sunteti contabili juniori, fie ca doriti sa atrageti clienti noi si sa va mariti veniturile cat mai repede.


Iata unele dintre aceste greseli pe care le fac profesionistii din domeniul fiscal-contabil atunci cand se promoveaza in social media:


1. Nu va folositi suficient de mult cunostintele in domeniu.

Folositi fie o metoda care va permite sa publicati articole (fie pe un site dedicat profesionistilor contabili, fie pe blogul personal). Daca aveti propriul blog, va trebui sa il promovati dumneavoastra. Daca alegeti sa publicati pe un site al unui tert, atunci promovarea va fi facuta de acestia. Sigur ca timpul dumneavoastra este limitat, insa chiar si 1-2 articole lunare va pot aduce o vizibilitate crescuta in mediul online si clienti noi. Intrati pe grupuri de profesionisti din social media si oferiti sfaturi atunci cand doriti, facandu-va astfel cunoscute cunostintele. In multe astfel de grupuri se publica adesea si anunturi ale companiilor care sunt in cautarea unor profesionisti contabili.


2. Aveti grija sa nu publicati acolo unde cineva nu e interesat de domeniul contabil.

Nu va irositi timpul postand oferte sau articole pe pagini sau in grupuri care nu au ca interes domeniul fiscal-contabil. Veti pierde timp, energie si bani incercand sa convingeti segmente gresite de public. In schimb, va puteti orienta catre canale potrivite de social media si puteti alege sa va faceti cunoscut prin cadrul unor grupuri din domeniu (Grupul Contabililor din Romania este un astfel de exemplu).
 

3. Va temeti sa va promovati si astfel ramaneti in umbra! Aveti incredere in puterea social media si construiti-va propria comunitate!

Fie ca alegeti sa va faceti o pagina, fie ca va folositi de contul personal, aveti grija ca totul sa aiba un aspect profesionist. Oferiti continut de calitate, promovati-va articolele sau postarile si fiti la curent cu ceea ce se intampla in domeniu pentru a fi printre primii care distribuie informatia sigura si de calitate. Abonati-va la site-urile care va intereseaza, cititi newsletter-ele si selectati informatia dorita. O comunitate personala de oameni care va urmaresc pe Facebook valoreaza mult si fiecare dintre acestia reprezinta un potential client!

Mult succes si nu uitati sa va folositi de avantajele pe care social media le ofera in 2017!


de Miruna Petrache

NOUTATI Contabile 2024

A aparut: Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024


Nu rata ghidul practic care te scoate acum din impasul generat de orice inregistrare contabila!

76 monografii, de maxima actualitate, intocmite impecabil, dezvoltate dupa o structura completa:

Prezentarea cadrului legal
• Noutatile legislative legate de subiectul dezbatut
• Tratamentul contabil exemplificat prin cazuri practice si exemple
• Inregistrarile contabile aferente fiecarui caz practic prezentat
• Tratamentul din punct de vedere fiscal, al TVA si al impozitului pe profit
• Atentionari, recomandari, sfaturi referitoare la subiect

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
contabilifacebookpromovare facebookgreseli social media


Data aparitiei: 24 Martie 2017
Ultima actualizare: 24 Mai 2017

Votati articolul "3 greseli pe care le fac contabilii in social media":
Rating:

Nota: 4.67 din 5 din 3 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

X