Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Partea a II-a: Ce greseli riscati sa faceti in social media in profesia de contabil?

contabili 2017contabili social mediagreseli social mediapromovarefacebook

Daca primele trei greseli pe care le fac multi contabili in social media au vizat notiuni mai generale, urmatoarele trei pe care vi le propunem ating subiecte importante care influenteaza castigurile lunare si numarul de clienti pe care veti reusi sa ii atrageti prin social media.

Cititi aici Partea I: 3 greseli pe care le fac contabilii in social media!

Iata care sunt, asadar, urmatoarele trei greseli asupra carora am considerat potrivit sa ne oprim printr-o analiza detaliata a modului in care va puteti promova cu succes in social media, fara a face greseli:

1. Nu sufocati persoanele care va urmaresc pe pagina de Facebook cu reclame (fie ca au dat Like paginii, fie ca au ales sa va urmareasca pagina pe care ati creat-o pentru profesia dumneavoastra)!

Vorbim aici de reclame care pot anunta oferte, pot promova lucrari de specialitate, anunturi de recrutare sau alte subiecte din domeniul fiscal-contabil. Selectati cu grija ceea ce postati, promovati continutul care e util (sfaturi utile, explicatii privind modificarile legislative, solutii contabile etc.) si care ii ajuta pe clientii dumneavoastra sau pe cei care va pot deveni clienti. Nu uitati ca 3-4 postari pe pagina de Facebook, la interval de aproximativ doua ore, reprezinta modul optim de a publica in social media. Cu cat aveti mai multe postari intr-o zi, cu atat va scade vizibilitatea pe paginile celorlalti prieteni din lista sau in fluxul de stiri al celor care va urmaresc pagina!


2. Nu intrati intr-o rutina a postarilor.

Pentru ca social media sa nu devina o sarcina dificila pentru dumneavoastra, fiti cat mai creativ si alternati continutul, tinand cont si de luna in care va aflati. Fiti la curent inclusiv cu noutatile internationale si aratati celor din domeniul dumneavoastra ca sunteti un profesionist care tine pasul cu noutatile si care poate rezolva problemele celor mai noi afaceri de pe piata!

Daca observati ca un anumit tip de continut, promovat o perioada de vreme, nu functioneaza, atunci nu mai insistati si gasiti un alt tip de continut. Atentie! Nu amestecati ceea ce alegeti sa impartasiti pe contul personal cu ceea ce promovati pe contul profesional (retetele de mancare, stirile politice sau sportive, articolele care nu sunt din domeniu etc. ar trebui, cel mai bine promovate numai pe contul personal). Fiti atenti la ceea ce atrage cel mai mult, la articolele care primesc cele mai multe click-uri, like-uri si share-uri si concentrati-va atentie pe acest tip de continut!


3. Nu pierdeti prea mult timp incercand sa gasiti reteta potrivita in social media.

Nu exista o retete universal valabila. Sunt persoane pentru care LinkedIn functioneaza foarte bine, asa cum exista oameni care vor alege intotdeauna canalul de socializare Facebook. Nu va temeti de provocarile pe care credeti ca o pagina de Facebook vi le poate aduce. Puteti sa o creati si sa incepeti pur si simplu sa va faceti cunoscut in mediul online. Nu aveti nimic de pierdut, iar daca va doriti clienti noi in acest an, o astfel de promovare este mai mult decat necesara. Va puteti ruga si clientii mai vechi si multumiti de munca dumneavoastra sa va scrie pe pagina cateva marturii care sa ateste aprecierea pe care o au fata de dumneavoastra, in calitate de profesionist!

Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018

Nu uitati ca va asteptam si in Grupul Contabililor din Romania unde zi de zi discutam despre cele mai importante stiri si subiecte din domeniul fiscal-contabil, alaturi de alti 5.100 de membri!

 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
contabili 2017contabili social mediagreseli social mediapromovarefacebook

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 24 Mai 2017


Votati articolul "Partea a II-a: Ce greseli riscati sa faceti in social media in profesia de contabil?":
Rating:

Nota: 1.75 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Ce propuneri trebuie sa faca Comisia de inventariere

Intrebare: In OMFP 2861 /2009, la pct.42 - 43,
se spune ca o comisie de inventariere este obligata ca in Procesul verbal de inventariere,
sa faca propuneri
cu privire la cauzele plusurilor si ale lipsurilor constatate si persoanele vinovate,
precum si propuneri de masuri n legatura cu acestea.

Va rog foarte mult sa imi spuneti
comisia trebuie sa propuna masuri cum ar fi:
- sa ceara sa i se ia gestiunea salariatului ?
- sa ceara sanctiuni disciplinare in sensul
schimbarii locului de munca sau destituirea salariatului,
pentru cateva luni de zile ?
- sa spuna ce masuri sa fie luate impotriva salariatului ?
Adica, sa ceara imputarea pagubei, prin retinerea din salariul salariatului
sau trimiterea in judecata, sa sa se faca plangere penala pentru delapidare impotriva salariatului ?

Raspuns: Daca suma este de 140 milioane lei vechi, cand se cere imputarea sumei ? si cand se cere formularea...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 24 Mai 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016