email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Partea a II-a: Ce greseli riscati sa faceti in social media in profesia de contabil?

contabili 2017contabili social mediagreseli social mediapromovarefacebook

Daca primele trei greseli pe care le fac multi contabili in social media au vizat notiuni mai generale, urmatoarele trei pe care vi le propunem ating subiecte importante care influenteaza castigurile lunare si numarul de clienti pe care veti reusi sa ii atrageti prin social media.

Cititi aici Partea I: 3 greseli pe care le fac contabilii in social media!

Iata care sunt, asadar, urmatoarele trei greseli asupra carora am considerat potrivit sa ne oprim printr-o analiza detaliata a modului in care va puteti promova cu succes in social media, fara a face greseli:

1. Nu sufocati persoanele care va urmaresc pe pagina de Facebook cu reclame (fie ca au dat Like paginii, fie ca au ales sa va urmareasca pagina pe care ati creat-o pentru profesia dumneavoastra)!

Vorbim aici de reclame care pot anunta oferte, pot promova lucrari de specialitate, anunturi de recrutare sau alte subiecte din domeniul fiscal-contabil. Selectati cu grija ceea ce postati, promovati continutul care e util (sfaturi utile, explicatii privind modificarile legislative, solutii contabile etc.) si care ii ajuta pe clientii dumneavoastra sau pe cei care va pot deveni clienti. Nu uitati ca 3-4 postari pe pagina de Facebook, la interval de aproximativ doua ore, reprezinta modul optim de a publica in social media. Cu cat aveti mai multe postari intr-o zi, cu atat va scade vizibilitatea pe paginile celorlalti prieteni din lista sau in fluxul de stiri al celor care va urmaresc pagina!


2. Nu intrati intr-o rutina a postarilor.

Pentru ca social media sa nu devina o sarcina dificila pentru dumneavoastra, fiti cat mai creativ si alternati continutul, tinand cont si de luna in care va aflati. Fiti la curent inclusiv cu noutatile internationale si aratati celor din domeniul dumneavoastra ca sunteti un profesionist care tine pasul cu noutatile si care poate rezolva problemele celor mai noi afaceri de pe piata!

Daca observati ca un anumit tip de continut, promovat o perioada de vreme, nu functioneaza, atunci nu mai insistati si gasiti un alt tip de continut. Atentie! Nu amestecati ceea ce alegeti sa impartasiti pe contul personal cu ceea ce promovati pe contul profesional (retetele de mancare, stirile politice sau sportive, articolele care nu sunt din domeniu etc. ar trebui, cel mai bine promovate numai pe contul personal). Fiti atenti la ceea ce atrage cel mai mult, la articolele care primesc cele mai multe click-uri, like-uri si share-uri si concentrati-va atentie pe acest tip de continut!


3. Nu pierdeti prea mult timp incercand sa gasiti reteta potrivita in social media.

Nu exista o retete universal valabila. Sunt persoane pentru care LinkedIn functioneaza foarte bine, asa cum exista oameni care vor alege intotdeauna canalul de socializare Facebook. Nu va temeti de provocarile pe care credeti ca o pagina de Facebook vi le poate aduce. Puteti sa o creati si sa incepeti pur si simplu sa va faceti cunoscut in mediul online. Nu aveti nimic de pierdut, iar daca va doriti clienti noi in acest an, o astfel de promovare este mai mult decat necesara. Va puteti ruga si clientii mai vechi si multumiti de munca dumneavoastra sa va scrie pe pagina cateva marturii care sa ateste aprecierea pe care o au fata de dumneavoastra, in calitate de profesionist!

Nu uitati ca va asteptam si in Grupul Contabililor din Romania unde zi de zi discutam despre cele mai importante stiri si subiecte din domeniul fiscal-contabil, alaturi de alti 5.100 de membri!

 


de Miruna Petrache

NOUTATI Contabile 2024

A aparut: Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024


Nu rata ghidul practic care te scoate acum din impasul generat de orice inregistrare contabila!

76 monografii, de maxima actualitate, intocmite impecabil, dezvoltate dupa o structura completa:

Prezentarea cadrului legal
• Noutatile legislative legate de subiectul dezbatut
• Tratamentul contabil exemplificat prin cazuri practice si exemple
• Inregistrarile contabile aferente fiecarui caz practic prezentat
• Tratamentul din punct de vedere fiscal, al TVA si al impozitului pe profit
• Atentionari, recomandari, sfaturi referitoare la subiect

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
contabili 2017contabili social mediagreseli social mediapromovarefacebook


Data aparitiei: 27 Martie 2017
Ultima actualizare: 24 Mai 2017

Votati articolul "Partea a II-a: Ce greseli riscati sa faceti in social media in profesia de contabil?":
Rating:

Nota: 1.75 din 5 din 4 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X