Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Informatii despre Spatiul Privat Virtual: ce anunta ANAF?

Informatii despre Spatiul Privat Virtual: ce anunta ANAF?
anafspvsituatie fiscala

ANAF (Agentia Nationala de Administrare Fiscala) anunta, printr-un comunicat publicat pe site-ul insitituiei, informatii generale despre SPV (Spatiul Privat Virtual). Iata in randurile urmatoare ce ar trebui sa stie contribuabilii despre acest serviciu!


ANAF informeaza ca “Serviciul Spatiul Privat Virtual este disponibil 24 de ore din 24, atat persoanelor fizice, direct sau prin imputernicit, cat si persoanelor juridice sau entitatilor fara personalitate juridica prin reprezentant legal, prin reprezentant desemnat sau prin imputernicit.”

Acesta  consta in punerea la dispozitia persoanelor fizice si persoanelor juridice a unui spatiu virtual prin intermediul caruia se efectueaza comunicarea electronica a actelor administrative fiscale emise in forma electronica de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, precum si a informatiilor si inscrisurilor in legatura cu situatia fiscala proprie a acestora.

 “Documentele comunicate prin SPV au aceeasi putere juridica cu cele comunicate prin posta sau la ghiseu. In cazul utilizarii SPV nu se mai utilizeaza si alta modalitate de comunicare a actului administrativ fiscal”, anunta ANAF Brasov.


De asemenea, potrivit comunicatului, aceasta forma de comunicare este extrem de utila, avand avantajele privind economia de timp, gratuitatea si accesul direct la informatii fiscale personale actualizate.


Serviciul Spatiul Privat Virtual poate fi accesat prin intermediul urmatorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice/!ut/p/a1/ hY9PC4JAFMQ_.

Totodata, va aducem la cunostinta faptul ca A.J.F.P. Brasov asigura un nou serviciu pentru contribuabili, prin metoda „autoservire” in unitatile fiscale, cu personal de sprijin, care presupune punerea la dispozitia contribuabililor a unor calculatoare conectate la Internet, in vederea accesarii serviciilor oferite de agentia fiscala.

Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda
Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda
Contabilitatea microintreprinderilor
Contabilitatea microintreprinderilor
Manualul Contabilului Incepator
Manualul Contabilului Incepator


 

Sursa: ANAF Brasov

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
anafspvsituatie fiscala

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 23 Aprilie 2018


Votati articolul "Informatii despre Spatiul Privat Virtual: ce anunta ANAF?":
Rating:

Nota: 4.88 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Documente Justificative zootehnie

Intrebare: Buna ziua

De putin timp tin contabilitatea la o ferma de bovine si m-ar interesa o lista completa a documentelor primare justificative care trebuiesc intocmite in vederea inregistrarii in contabilitate a urmatoarelor operatiuni:

- fatari, decese, monta
- productie de lapte( am inteles ca exista un Jurnal de mulsori dar nu stiu cu ar trebui sa arate)
- inventariere (cantarire)
- consum de furaje
- mutare de la o grupa de varsta la alta, sau de la o destinatie la alta
- productia de carne (transari)


M-ar interesa daca exista o publicatie(manual) sau vreun act legislativ care prezinta aceste documente de gestiune.
Nu ma intereseaza monografii.


Multumesc

Raspuns: Documentele justificative sunt in acelasi format ca si pentru celelalte activitati doar ca vor fi...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 23 Aprilie 2018 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016