email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Salveaza Timp si Bani Lasand un Robot sa se Ocupe de Sarcinile Repetitive: Declaratii, Gestiune, TVA

Salveaza Timp si Bani Lasand un Robot sa se Ocupe de Sarcinile Repetitive: Declaratii, Gestiune, TVA

Tu cum trimiti declaratiile lunare? Ai vrea sa uiti de generarea declaratiilor, validarea, semnarea lor si urcarea pe site-ul ANAF?

 

Dar descarcarea de gestiune, colectarea si inchiderea TVA-ului, reevaluarea inregistrarilor in valuta?

 

Imagineaza-ti cum ar fi sa lasi toate aceste sarcini in seama unui robot software care lucreaza in timp ce tu te ocupi de sarcini mai importante, sau pur si simplu iei o pauza.

 

Ce este RoboSelf?

 

Un robot software care ruleaza pe calculatorul tau si foloseste aceleasi aplicatii ca tine: Saga, Ciel, Adobe, etc.

 

E un asistent digital care asculta comenzile tale si le executa: "semneaza declaratii", "depune declaratii", "ia recipise", etc. RoboSelf e tot timpul online pentru tine si poti vorbi cu el chiar si de pe Whatsapp.

 

Cu ce te poate ajuta RoboSelf?

 

  1. Declaratii ANAF: RoboSelf te ajuta cu semnarea declaratiilor lunare, trimiterea lor pe site-ul ANAF, preluarea si verificarea recipiselor. Poate oferi in orice moment o situatie a tuturor declaratiilor.

  2. Operatiuni lunare in Ciel ERP: RoboSelf te ajuta cu operatiunile pe care le executi lunar in solutia Ciel ERP cum ar fi descarcarea de gestiune, colectarea si inchiderea TVA-ului, reevaluarea inregistrarilor in valuta etc.

 

Cum functioneaza RoboSelf?

RoboSelf - Declaratii ANAF

 

RoboSelf utilizeaza pe de o parte tehnologia RPA UiPath (Robotic Process Automation - Automatizarea Robotica a Proceselor) care face posibila interactiunea unui robot software cu aplicatiile desktop si web, iar pe de alta parte utilizeaza pe tehnologii de tip NLP (Natural Language Processing - Procesarea Limbajului Natural) ce permit intelegerea limbajului uman.

 

Desi RPA si NLP au avansat extrem de mult in ultimii ani ca tehnologii, ele inca nu sunt accesibile companiilor mici si mijlocii. Multe dintre acestea folosesc zi de zi aplicatii vechi de 10-15 ani, care nu sunt bine intretinute, si care, desi aduc multa valoare utilizatorului, tot il obliga sa execute foarte multa munca repetitiva. Noi ne dorim sa schimbam acest lucru pentru firmele de contabilitate din Romania.

 

Razvan Dinu, CEO si co-fondator RoboSelf: “Tatal meu este contabil si in ultimii 20 de ani am vazut ce inseamna aceasta munca repetitiva si chiar am dezvoltat multe automatizari, de la scurtaturi pe tastatura pentru a apasa 3 taste in loc de 10 la introducerea facturilor pana la un intreg modul de generare a declaratiei 394, atunci cand softul de contabilitate nu isi facea treaba. Asa ca 20 de ani mai tarziu, dupa un doctorat in inteligenta artificiala si aproape 10 ani experienta in lumea antreprenoriala, am decis ca este momentul sa schimb ceva.”

 

Afla mai multe despre RoboSelf

 

Cu toate ca a fost lansat de mai putin de un an, RoboSelf este folosit deja de firme de contabilitate din Romania, dar si de companii care gestioneaza un numar mare de case de marcat. Pentru acestea, a executat peste 20.000 de actiuni.

 

Si primeste de la utilizatori reactii ca “Este cea mai interesanta zi din viata mea” si “Cel mai tare lucru din ultimii 10 ani”.

 

Vrei sa afli mai multe? Viziteaza site-ul nostru dedicat firmelor de contabilitate: https://www.roboself.ro/conta.


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

Cum sa „citesti” si sa interpretezi perfect o balanta contabila?


Ghidul practic Balanta de verificare de la A la Z. Analize, corelatii, studii de caz vine in ajutorul dvs. pentru a va scapa de:

• erori de inregistrare aducatoare de amenzi usturatoare din partea inspectorilor veniti in control
• lipsa de cunostinte temeinice din domenii conexe
• lipsa de experienta in lucrul cu conturile, mai ales cand acestea sunt noi, renumerotate ori abrogate!
• incapacitatea de a lua masuri profitabile prin ajustarea balantei pentru profit maxim
• riscul incalcarii legislatiei in vigoare.

Simplifica-ti si securizeaza-ti munca!

...vezi AICI lista completa >>


Data aparitiei: 05 Noiembrie 2019
Ultima actualizare: 06 Noiembrie 2019

Votati articolul "Salveaza Timp si Bani Lasand un Robot sa se Ocupe de Sarcinile Repetitive: Declaratii, Gestiune, TVA":
Rating:

Nota: 4.64 din 5 din 7 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

X