Programul WinMENTOR cuprinde un pachet de programe de gestiune si contabilitate, care este conceput astfel incat sa poata fi utilizat si de catre persoanele cu mai putina experienta ori neinitiate in contabilitate.
Nicicand nu a fost mai simplu! Introduci datele din documentele primare in calculator si obtii automat inregistrarile contabile aferente. Bineinteles, pentru a te bucura de toate facilitatile pe care le ofera acest program, este necesara o configurare initiala. Dupa aceea poti sa dai startul tuturor activitatilor. Poti sa introduci datele din facturi, deconturi, bonuri de casa, dispozitii de plata etc. si programul genereaza si afiseaza pe loc inregistrarile contabile (impecabile).
WinMENTOR este utilizat deja de 24.000 de firme din Romania, fapt ce ii demonstreaza utilitatea si numeroasele beneficii pe care le ofera.
Ce trebuie sa stii despre programul WinMentor:
1. WinMENTOR este destinat utilizarii de catre firme cu profil de comert en-gros, comert en-detail, productie industriala, productie agricola, constructii, audit financiar-contabil, alimentatie publica, prestari servicii;
2. In cazul in care activitatea se desfasoara in mai multe puncte de lucru, programul permite introducerea datelor in fiecare dintre ele si apoi transferul pe un calculator central (aflat, de obicei, la sediul firmei). Nu este necesara o conexiune fizica intre calculatoarele respective.
Descopera toate beneficiile pe care le ofera programul WinMentor!
Cu cat cunosti mai bine tot ce contine WinMENTOR si cum pot fi introduse si coordonate fluxurile de documente si informatii din cadrul unei firme, cu atat veti putea genera diferite tipuri de rapoarte care pot reprezenta un suport adecvat in analiza, luarea deciziilor, controlul si raportarea catre diversi utilizatori ai informatiei contabile: departamentele din cadrul companiilor, management etc.
Programul WinMENTOR se dovedeste foarte util in cazul operatiunilor legate de:
Evidenta contabila
Programul genereaza automat inregistrari contabile si explicatii detaliate conform optiunii dvs. El inchide conturile de venituri si cheltuieli, conturile de TVA, calculeaza coeficientul diferentelor de pret la marfuri, realizeaza o balanta cumulata pentru firmele din cadrul unui grup. Iar pentru firmele asociate in participatiune, asigura distribuirea procentuala a veniturilor si cheltuielilor.
Stocuri
Programul rezolva integral problema stocurilor, din punct de vedere contabil. Rezolvarea documentelor legate de inregistrarea stocurilor si a serviciilor se face pe machete specializate, cu aspect asemanator cu cel al formularelor tipizate. Sunt gestionate fara erori:
- intrarile de stocuri sau servicii
- intrarile din import (DVI)
- calculul automat al pretului de import, cu toate componentele acestuia (transport, asigurare, taxe si comisioane vamale, accize etc.)
- intrarile din productia proprie
- iesirile spre consum
- vanzarile de marfuri sau produse din stoc sau vanzarile de servicii
- tiparirea facturilor, avizelor de expeditie sau chitantelor fiscale corespunzatoare
- vanzarile la export, cu tiparire de facturi
- transferul de articole din stoc intre gestiuni, modificarile de stoc
- evidenta comenzilor emise catre furnizori si a comenzilor de la clienti, cu tiparire de facturi proforma
- evidenta facturilor nesosite
Furnizori si clienti
Programul acorda discounturi automate pentru fiecare articol din stoc sau serviciu vandut in functie de volumul tranzactiilor inregistrate in decursul timpului cu un client. Ofera posibilitatea consultarii in orice moment a situatiei furnizorilor neachitati sau a clientilor datornici. Permite lucrul cu parteneri externi, tine evidenta stingerii obligatiilor de incasare pe clase de parteneri sau pe agenti de vanzari care au intermediat vanzarile.
Incasari si plati
Programul permite corelarea platilor si incasarilor cu documentele primare care au generat obligatia de plata sau incasare. Problema platilor si incasarilor in valuta este rezolvata complet, cu inregistrarea automata a diferentelor de curs valutar. Evidentiaza operatiunile bancare aflate in derulare, gestioneaza complet avansurile de trezorerie prin plati, restituiri si justificarea sumelor cheltuite. Tipareste registre de casa si de banca in lei sau valuta. Sumele in curs de decontare pot fi tiparite separat pentru incasari sau plati in curs, cu evidentierea datei reale sau probabile de decontare.
Alte facilitati:
- poti obtine pe loc lista tuturor receptiilor intocmite intr-o perioada;
- poti identifica foarte usor valoarea schimburilor realizate cu un furnizor – un lucru foarte util daca vreti sa urmariti valorile realizate in baza unui contract, pentru a sti daca sa acordati discounturi in functie de valoare sau cantitate etc.;
- poti inregistra miscarile interne din cadrul firmei prin intermediul transferurilor intre gestiuni;
- poti ajusta produsele ca urmare a inventarierii, puteti emite listele de inventariere si procesul verbal de inventar;
- poti inregistra intrarile in gestiunea societatii, listarea NIR-ului precum si evidentierea diferentelor constatate la receptie.
Comanda chiar acum Operare WinMENTOR. Exemple practice si recomandari!