email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum organizezi biroul pentru a spori productivitatea angajatilor: 5 sfaturi utile

Cum organizezi biroul pentru a spori productivitatea angajatilor: 5 sfaturi utile

Un business care are succes depinde nu doar de proiectele duse la bun sfarsit, ci si de productivitatea si starea de bine a angajatilor. Iar unul dintre factorii care influenteaza modul in care angajatii se simt atunci cand vin la job este mediul de lucru si felul in care este organizat biroul.

Un birou bine organizat incurajeaza eficienta, colaborarea si productivitatea. In plus, atunci cand totul este bine pus la punct, procesele si activitatea zilnica se vor derula mult mai usor. Afla, mai jos, cateva sfaturi utile pentru buna organizare a biroului.

Regandeste spatiul de lucru

Un mediu de lucru aglomerat ii poate face pe angajati sa se simta coplesiti. Acest lucru le poate scadea eficienta atunci cand lucreaza. In plus, obiectele vechi sau pe care nu le mai utilizezi ocupa spatiu pe care ai putea sa il folosesti intr-un mod creativ.

Verifica electronicele si vezi daca functioneaza in conditii optime, apoi recicleaza-le pe cele pe care nu le mai folosesti. Acest lucru este valabil si pentru obiecte de mobilier vechi sau deteriorate. Spatiul pe care il castigi il poti folosi ca sa creezi zone unde angajatii pot socializa sau se pot retrage, pentru a se concentra asupra unui proiect important.

Elimina excesul de documente

Desi traim intr-o era a digitalizarii, orice business are nevoie si de documente printate. Insa, atunci cand acestea se acumuleaza in exces, iti pot ingreuna procesele zilnice. In plus, exista riscul ca multe dintre documente sa nu fie datate sau marcate corespunzator si sa iti fie greu sa le gasesti.

Ce poti face in acest sens? In primul rand, verifica fiecare document si scapa de cele de care nu mai ai nevoie. Ca sa le poti recicla apoi mai usor, foloseste un distrugator documente. Scapi, astfel, si de grija ca unele informatii confidentiale ar putea fi descoperite. In al doilea rand, sorteaza si denumeste celelalte documente de care ai nevoie. Pune-le apoi in spatii de depozitare.

Tine cont de nevoile unui birou modern

Un birou modern trebuie sa aiba suficiente spatii de depozitare pentru documente si alte obiecte de birou, cat si spatii de lucru individuale pentru angajati, care sa fie organizate eficient. Un birou cu multe sertare si locuri pentru depozitare ii ajuta pe angajati sa lucreze intr-un mod mult mai productiv.

In ceea ce priveste salile pentru meetinguri, acestea trebuie sa fie dotate cu cele mai noi tehnologii, astfel incat angajatii sa poata colabora si sustine intalniri productive.

Organizeaza-te digital

La fel de important precum organizarea si reciclarea documentelor printate este si organizarea documentelor digitale. Sterge fisierele de care nu mai ai nevoie si arhiveaza-le pe cele necesare pe dispozitive precum stick-uri USB sau hard extern, pe care poti sa le etichetezi cu anul sau alte informatii utile pentru identificarea continutului.

Totodata, creeaza foldere si fisiere comune, pe care angajatii le pot accesa cu usurinta de pe laptop sau calculator. Atunci cand toata informatia este disponibila intr-un singur loc, angajatii o pot accesa mult mai rapid.

Cere parerea angajatilor

Desi fiecare angajat poate sa aiba un mod de lucru diferit si nevoi specifice care il ajuta sa fie productiv, este important sa stii ce anume ii ajuta pe acestia sa lucreze mai eficient. Le poti cere parerea si poti sa implementezi ideile comune.

Poti afla, de exemplu, ca unii angajati simt nevoia sa alterneze lucrul la birou, pe scaun, cu lucrul stand in picioare. Astfel, poti instala birouri reglabile pe inaltime, la care pot lucra atat stand in picioare, cat si stand pe scaun.

Toate aceste modificari pe care le faci la birou contribuie la crearea unui mediu de lucru bine organizat, unde angajatii pot lucra eficient, pot colabora si pot fi mai productivi. Totodata, iti usurezi procesele zilnice si imbunatatesti calitatea mediului de lucru.

Sursa foto: shutterstock


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

A aparut: Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024


Nu rata ghidul practic care te scoate acum din impasul generat de orice inregistrare contabila!

76 monografii, de maxima actualitate, intocmite impecabil, dezvoltate dupa o structura completa:

Prezentarea cadrului legal
• Noutatile legislative legate de subiectul dezbatut
• Tratamentul contabil exemplificat prin cazuri practice si exemple
• Inregistrarile contabile aferente fiecarui caz practic prezentat
• Tratamentul din punct de vedere fiscal, al TVA si al impozitului pe profit
• Atentionari, recomandari, sfaturi referitoare la subiect

...Vezi AICI detaliile complete <<


Data aparitiei: 14 Mai 2024

Votati articolul "Cum organizezi biroul pentru a spori productivitatea angajatilor: 5 sfaturi utile":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • 6 carti pentru o cariera de succes in contabilitate

    • Domeniul contabilitatii este unul care necesita o adaptare constanta la modificarile din Codul Fiscal. Succesul in aceasta cariera complexa depinde in mare masura de actualizarea permanenta a cunostintelor si de intelegerea profunda a legislatiei fiscale. De aceea, am selectat sase lucrari de specialitate care se remarca prin actualitatea si complexitatea lor, fiind indispensabile pentru orice profesionist in contabilitate care doreste sa exceleze. Prin combinarea t...» citeste mai departe aici

  • Salariul minim brut din agricultura si industria alimentara de la 1 iulie 2024

    • Conform art. 1 din HG 598/2024, incepand cu data de 1 iulie 2024, salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata, prevazut la art. 164 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, se stabileste in bani, fara a include indemnizatii, sporuri si alte adaosuri, la suma de 3.700 lei lunar, pentru un program normal de lucru in medie de 168,000 ore pe luna, reprezentand 22,024 lei/ora. Astfel, textul citat ...» citeste mai departe aici

  • Proiect ANAF: Procedura si formularele utilizate pentru modificarea din oficiu a datelor din Registrul contribuabililor/platitorilor

    • Potrivit prevederilor art.88 din Legea nr.207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, contribuabilii au obligatia de a aduce la cunostinta organului fiscal central modificarile intervenite in datele declarate initial, in termen de 15 zile de la data producerii acestora, prin completarea si depunerea declaratiei de mentiuni.   In practica,  organele fiscale au constatat situatii in care d...» citeste mai departe aici

  • D406 (SAF-T): termenele de raportare pentru contribuabili mijlocii

    • Incepand cu 01.01.2024, o societate comerciala a trecut la categoria contribuabililor mijlocii. In cele ce urmeaza, veti afla termenele de transmitere a fisierului standard de control fiscal (SAF-T). Referintele legislative relevante sunt disponibile in Ordinul nr. 1783/2021, care detaliaza procedurile si termenele de raportare pentru fisierul SAF-T, informeaza specialistii PortalCo...» citeste mai departe aici

X