Varianta digitala a tichetelor de masa reprezinta un instrument util pentru companii si un factor motivant pentru angajati. Iata care sunt principalele avantaje ale celui mai popular beneficiu extrasalarial si cum poti avea siguranta ca vei alege un pachet potrivit nevoilor echipei tale.
Avantajele fiscale pentru angajatori
Reglementata de Codul Fiscal si de Legea 165/2018, aceasta forma de retentie a fortei de munca atrage organizatiile, in primul rand, prin avantajele fiscale asociate. Astfel, angajatorii pot inregistra o economie de pana la 37% de la plata taxelor sociale si beneficiaza de deductibilitate de la plata impozitului pe profit. Asistenta dedicata si consultanta fiscala din partea specialistilor Edenred, alaturi de accesul la cea mai mare retea de comercianti parteneri si posibilitatea inrolarii in aplicatia Tazz, sunt avantaje unice ale cardului Ticket Restaurant.
Usurinta in comandarea cardului si rapiditatea in livrarea acestuia reprezinta veritabile facilitati logistice. Instrumentul ofera acces instantaneu la singura retea certificata cu privire la numarul real de magazine partenere (SSG). Cardul de masa este un beneficiu extrasalarial flexibil, intrucat poate fi acordat chiar si salariatilor care muncesc la domiciliu sau in regim de telemunca. Suma maxima, pentru fiecare zi lucrata, ce poate fi acordata fiecaruia dintre angajati este de 20,09 lei, iar acest beneficiu trebuie prevazut in contractele colective de munca.
Oportunitati pentru angajati
Cu zero costuri sau comisioane la utilizare, cardul dezvoltat sub licenta Mastercard ofera posibilitatea de a incheia tranzactii securizate si rapide. Din punctul de vedere al impozitului pe venit, cardul ofera avantajul unei cote de doar 10%, platibile de catre angajat.
Ticket Restaurant Card permite efectuarea de plati fractionate, sub valoarea nominala a unui tichet sau peste aceasta, inclusiv prin tehnologia contactless. Aceasta este, insa, doar modalitatea clasica prin care angajatii pot folosi aceasta modalitate de plata.
Aplicatia mobila MyEdenred ofera acces rapid la suma disponibila pe card, la istoricul tranzactiilor si la ultimele alimentari ale cardului, precum si la valabilitatea sumelor incarcate. Serviciul este gratuit, la fel ca asistenta din partea departamentului Suport Clienti. Mai mult, angajatii pot gasi in aplicatie chatbotul Felicia, un asistent virtual care face mai usoara utilizarea cardului si poate oferi raspunsuri la intrebari uzuale referitoare la solutiile Edenred.
SAF-T pentru Contribuabili Mici
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
Edenred Ticket Restaurant este singurul card de masa din Romnia ce permite utilizarea pentru comenzi de mancare in platforma tazz by eMAG, iar utilizatorii au acces permanent la oferte speciale si la discounturi, direct in aplicatia mobila. De asemenea, cardul de masa de la Edenred permite plata cu mobilul si este compatibil cu Apple Pay, Edenred Pay si Google Pay.
Indiferent ca vorbim despre usurinta in utilizare, despre rapiditatea din punct de vedere logistic sau despre reteaua vasta de parteneri a companiei Edenred, tichetele de masa acordate pe card raman cel mai popular si apreciat beneficiu pentru angajati.