ANAF anunta ca numarul unic de identificare a caselor de marcat se obtine online in cel mult trei minute, conform unui comunicat de presa al institutiei.
Documentele necesare solicitarii si atribuirii numarului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice pot fi depuse online prin intermediul Spatiului Privat Virtual. Prin intermediul formularului C801 se poate solicita emiterea certificatului de atribuire a numarului unic de identificare pentru mai multe aparate de marcat electronice fiscale in vederea instalarii in mai multe zone geografice.
Verificarea formularului C801 depus prin Spatiul Privat Virtual dureaza in medie un minut. Intr-un interval de timp similar se emite certificatul de atribuire a numarului unic de identificare a aparatelor de marcat si se comunica in contul de SPV. Prin urmare, daca utilizeaza aceasta facilitate oferita de ANAF in colaborare cu Centrul National pentru Informatii Financiare din cadrul MFP, operatorii economici pot obtine certificatul in cel mult trei minute.
Totodata, pe site-ul www.anaf.ro/Asistenta Contribuabili/Ghiduri curente, a fost publicat Ghidul cu privire la inregistrarea informatiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, precum si la emiterea Certificatului de atribuire a numarului unic de identificare.
Balanta de verificare de la A la Z Analize corelatii studii de caz
Manual de politici contabile - Stick USB
Ghidul practic al contabilitatii in 2024 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Operare SAGA Exemple practice si recomandari
Informatii suplimentare se pot obtine si telefonic, apeland Serviciul central de asistenta telefonica a contribuabililor - Call-center, la nr. de telefon 031.403.91.60. Agentia Nationala de Administrare Fiscala a intreprins toate demersurile pentru a facilita operatorilor economici obtinerea numarului unic de identificare a caselor de marcat si le recomanda acestora sa solicite certificatele prin intermediul Spatiului Privat Virtual. ANAF este preocupata permanent de imbunatatirea serviciilor, strategia sa vizand dezvoltarea comunicarii in mediul electronic, pentru a oferi contribuabililor o interactiune rapida si moderna cu institutia.