Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

OMMFPSPV 2263/2016: Noua procedura de transmitere a datelor in registrul public si Formularul M500

registrul publicOMMFPSPV 2263/2016transmitere dateformular m500

Va aducem la cunostinta ca in Monitorul Oficial, Partea I nr. 991 din 08 decembrie 2016, a fost publicat Ordinul Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice nr. 2263/08.12.2016 ( OMMFPSPV 2263/2016) privind procedura de transmitere a datelor in registrul public.

ORDIN nr. 2.263 din 8 decembrie 2016 privind procedura de transmitere a datelor in registrul public

Avand in vedere:
- prevederile art. 7^1 din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- prevederile art. III alin. (1) lit. a) din Hotararea Guvernului nr. 877/2016 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor si pentru aplicarea unitara a unor dispozitii legale;
- prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Referatul de aprobare nr. 720/DGJ din 6 decembrie 2016,
in temeiul prevederilor art. 18 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 344/2014 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, precum si pentru modificarea unor acte normative, cu modificarile si completarile ulterioare,

ministrul muncii, familiei, protectiei sociale si persoanelor varstnice emite urmatorul ordin:

ART. 1
(1) Incepand cu data intrarii in vigoare a prezentului ordin, institutiile/autoritatile publice transmit datele cu privire la toate categoriile de personal platit din fonduri publice, potrivit prevederilor art. III alin. (1) lit. a) din Hotararea Guvernului nr. 877/2016, prin intermediul formularului M500.

(2) Transmiterea datelor se realizeaza lunar, pana la data de 25 (inclusiv) a lunii urmatoare pentru luna anterioara, in conformitate cu procedura de transmitere a datelor in registrul public, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.


Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018

Vezi detalii

Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!
Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!

Vezi detalii

Ghid practic - SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari
Ghid practic - SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari

Vezi detalii


(3) Prin exceptie de la prevederile alin. (2), pentru luna noiembrie 2016, termenul pentru transmiterea datelor mentionate la alin. (1) este de 10 zile de la data publicarii prezentului ordin in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

ART. 2
(1) Prevederile prezentului ordin se aplica institutiilor/autoritatilor publice care au personal platit din fonduri publice, personal care exercita o functie in baza unui contract individual de munca si/sau de serviciu, a unui act administrativ de numire ori a unui altfel de act emis in conditiile legii.

(2) Institutiilor/Autoritatilor publice prevazute la alin. (1) le revine obligatia de a depune formularul M500 prin mijloace electronice de transmitere la distanta, prin utilizarea serviciului de depunere a declaratiilor online, existent pe portalul e-guvernare.ro, la sectiunea "Acces rapid", subsectiunea "Depunere declaratii".

(3) Prin exceptie de la prevederile alin. (1) si (2), institutiile/autoritatile de invatamant preuniversitar nu au obligatia completarii si depunerii formularului M500, datele referitoare la personalul aferent fiind preluate din aplicatia EduSal.edu.ro. Sunt excluse de la obligatia completarii datelor si depunerii formularului M500, conform prevederilor prezentului ordin, exclusiv acele institutii/autoritati publice de invatamant preuniversitar, care completeaza in prezent informatiile de salarizare in baza de date EDUSAL.

ART. 3
(1) Institutiile/Autoritatile publice prevazute la art. 2 alin. (1) au obligatia de a accesa pe pagina de internet a Autoritatii Nationale de Administrare Fiscala (https://www.anaf.ro/), la sectiunea ANAF>Servicii online>Declaratii electronice>Descarcare declaratii (https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/descarcare_declaratii), de unde vor descarca formularul M500 in format electronic (fisier PDF).
(2) Institutiile/Autoritatile publice prevazute la art. 2 alin. (1) pot obtine informatiile necesare pentru completarea formularului M500 consultand fisierul in format electronic numit "Ghidul_cu_instructiunile_de_completare_a_formularului_M500_06122016.PDF", in format PDF, existent pe pagina de internet www.anaf.ro la sectiunea "Descarcare declaratii": https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/descarcare_declaratii.
(3) Dupa ce formularul a fost completat, se va trece la autentificarea pe portalul e-guvernare.ro, sectiunea "Depunere declaratii", prin utilizarea tokenului detinut, urmand a se incarca si a se transmite fisierul pdf cu xml atasat obtinut in urma validarii si semnarii cu certificat digital calificat, similar cu procedura de depunere a declaratiei ANAF 112.

(4) in conformitate cu prevederile art. 1 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor, cu modificarile si completarile ulterioare, Agentia Nationala de Administrare Fiscala va transmite datele colectate la Inspectia Muncii.

ART. 4
In conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru angajatorii persoane fizice sau juridice de drept privat, cat si pentru institutiile/autoritatile publice se aplica in continuare prevederile legale cu privire la obligatia de completare si transmitere catre inspectoratele teritoriale de munca a datelor in Revisal, conform Ordinului ministrului muncii, familiei si protectiei sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii si actelor pe care angajatorii sunt obligati sa le prezinte la inspectoratul teritorial de munca pentru obtinerea parolei, precum si a procedurii privind transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic, cu modificarile ulterioare.

ART. 5
(1) In conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 500/2011
privind registrul general de evidenta a salariatilor, cu modificarile si completarile ulterioare, institutiile de aparare, ordine publica si securitate nationala, respectiv Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Afacerilor Interne, Administratia Nationala a Penitenciarelor din cadrul Ministerului Justitiei, Serviciul Roman de Informatii, Serviciul de Informatii Externe, Serviciul de Protectie si Paza, Serviciul de Telecomunicatii Speciale, sunt exceptate de la completarea formularului M500.
(2) Institutiile mentionate la alin. (1) au obligatia de a tine evidenta datelor prevazute la art. 7^1 alin. (3) din Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la personalul militar si la functionarii publici cu statut special, prin registre proprii de evidenta a personalului militar si a functionarilor publici cu statut special.
ART. 6
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Ministrul muncii, familiei, protectiei
sociale si persoanelor varstnice,
Dragos-Nicolae Pislaru


Bucuresti, 8 decembrie 2016.
Nr. 2.263.

Consultare ANEXA - Procedura de transmitere a datelor in registrul public.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
registrul publicOMMFPSPV 2263/2016transmitere dateformular m500

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 12 Decembrie 2016


Votati articolul "OMMFPSPV 2263/2016: Noua procedura de transmitere a datelor in registrul public si Formularul M500":
Rating:

Nota: 2.4 din 5 din 5 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Omisiunile facute de Consiliul Judetean, lipsire de aparare

Intrebare: Buna dimineata !

Va rog sa imi dati un sfat cum ar trebui procedat
in cazul urmator:

- in urma unui control al Camerei de Conturi,
Consiliul Judetean - ordonatorul principal de credite = Unitate Administrativa Teritoariala,
a inaintat institutiei noastre:
Adresa prin care ni s-a facut cunoscut ca va fi efectuat controlul,
Nota de constatare, Decizia de solutionare a contestatiei, .....

- institutia noastra a facut Obiectiuni, Contestatie
si le-a inaintat Consiliului Judetean,
- la randul sau, UAT-ul urma sa adune toate demersurile institutiilor subordonate,
sa le centralizeze si sa intocmeasca un Raspuns catre Camera de Conturi

- recent, institutia noastra a solicitat Consiliului Judetean
cate o copie cu demersurile facute de acesta si ...
cu stupoare, a constatat ca demersurile noastre au fost cenzurate,
in sensul ca anumite aspecte importante
ce explicau situatia de fapt si de drept
si care dadeau castig de cauza institutiei noastre
in sensul anularii masurilor Camerei de Conturi
au fost omise.....

- in consecinta, a ramas Decizia Camerei de Conturi
si urmeaza a se trece recuperarea prejudiciului
de la persoanele raspunzatoare nominalizate,
sa fie Notificate, sa fie date in judecata
daca nu vor achita benevol suma de bani ce le va reveni ca imputatie, ....

- acum Consiliului Judetean a inaintat la instanta de judecata
o Cerere de anulare a Deciziei Camerei de Conturi,
dar si de data aceasta
nu au fost mentionate toate aspectele.

- practic, si atunci, dar si acum,
Consiliul Judetean a lasat institutia noastra fara aparare ....

Va rog mult de tot sa ne sfatuiti ce am putea face ?
1. - institutia noastra sa faca o Cerere de interventie ? si
sa transmita toate documentele noastre,
asa cum au fost facute,
si sa spunem instantei omisiunile facute de Consiliul Judetean ? ...
si ca acesta ar fi motivul pentru care
a ramas in continuare Decizia Camerei de Conturi ?
2. - persoanele gasite raspunzatoare pot sa faca acest lucru, fiecare in parte ? sau
atunci cand vor fi date in judecata de institutia noastra
pentru recuperarea prejudiciului
vor pierde procedul
pentru ca se va considera ca
s-au judecat o data ?
( = ca exista putere de lucru judecat )




Raspuns: In cazul in care Consiliul judetean nu doreste sa prezinte toate documentele i vederea solutionarii...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 12 Decembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 5 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016