email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ordinul nr. 872/2020 aduce modificari Certificatului de Situatie de Urgenta. Model NOU de declaratie

Ordinul nr. 872/2020 aduce modificari Certificatului de Situatie de Urgenta. Model NOU de declaratie
certificat de situatie de urgentadeclaratie proprie raspundere

In Monitorul Oficial nr. 312 din 14 aprilie a fost publicat Ordinul nr. 872/2020. Noul act normativ modifica anexa nr. 3 la Ordinul ministrului economiei, energiei si mediului de afaceri nr. 791/2020 privind acordarea certificatelor de situatii de urgenta operatorilor economici a caror activitate este afectata in contextul pandemiei SARS-CoV-2.
 

Asadar, operatorii economici au la dispozitie un nou model de declaratie pe proprie raspundere. 
 

Ordinul nr. 872/2020: model nou de declaratie pentru obtinerea certificatului de situatie de urgenta

Avand in vedere:

- declararea pandemiei SARS-CoV-2 de catre Organizatia Mondiala a Sanatatii;
- Hotararile Comitetului National pentru Situatii Speciale de Urgenta;
- recomandarile Ministerului Muncii si Protectiei Sociale emise in scopul prevenirii raspandirii infectarii cu SARS-CoV-2;
- Decretul nr. 195/2020 privind instituirea starii de urgenta pe teritoriul Romaniei;
- Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale, in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 29/2020 privind unele masuri economice si fiscal bugetare;


- Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 37/2020 privind aprobarea unor facilitati pentru creditele acordate de institutii de credit si institutii financiare nebancare anumitor categorii de debitori;
- Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/2020 privind unele masuri fiscale si modificarea unor acte normative,
in temeiul prevederilor art. 10 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 44/2020 privind organizarea si functionarea Ministerului Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri,
ministrul economiei, energiei si mediului de afaceri emite urmatorul ordin:

Art. I. -

Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului economiei, energiei si mediului de afaceri nr. 791/2020 privind acordarea certificatelor de situatii de urgenta operatorilor economici a caror activitate este afectata in contextul pandemiei SARS-CoV-2, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 248 din 25 martie 2020, cu modificarile ulterioare, se modifica si se inlocuieste cu anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

Art. II. -

Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.


ANEXA

                                                    DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE


Subsemnatul/Subsemnata, . . . . . . . . . ., cetatean . . . . . . . . . ., nascut/nascuta la data de . . . . . . . . . . in . . . . . . . . . ., cu domiciliul in . . . . . . . . . ., legitimat/legitimata cu . . . . . . . . . ., seria . . . . . . . . . . nr. . . . . . . . . . ., eliberat/eliberata de . . . . . . . . . . la data de . . . . . . . . . ., CNP . . . . . . . . . ., adresa e-mail . . . . . . . . . ., in calitate de reprezentant legal al . . . . . . . . . ., cu sediul social in . . . . . . . . . ., avand CUI/CIF . . . . . . . . . ., declar pe propria raspundere urmatoarele:

1. toate datele si informatiile furnizate in vederea obtinerii Certificatului de situatie de urgenta (CSU) sunt complete, reale si corecte in fiecare detaliu prezentat;

2. toate informatiile si documentele care stau la baza cererii pentru obtinerea certificatului sunt conforme cu realitatea si respecta legislatia in vigoare raportat la tipul de certificat solicitat, conform conditiilor impuse de actele normative incidente;

3. imi dau acordul privind accesarea si prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri si de alte institutii publice care vor oferi facilitati sau masuri de sprijin si in baza acestui CSU;

4. adresa de corespondenta electronica indicata in cadrul solicitarii CSU este veridica, functionala, verificata de catre subsemnatul si accept ca toate informatiile si documentele furnizate de catre Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri, prin intermediul acesteia, sa fie considerate ca fiind corespondenta transmisa oficial si receptionata;

5. optez prin intermediul platformei http://prevenire.gov.ro pentru urmatorul tip de certificat:

□ TIP 1 (ALBASTRU) - pentru intreruperea activitatii total sau partial, ca urmare a efectelor deciziilor emise de autoritatile publice competente, potrivit legii, pe perioada starii de urgenta decretate;
□ TIP 2 (GALBEN) - pentru inregistrarea unei diminuari a veniturilor sau a incasarilor cu minimum 25% in luna martie 2020 prin raportare la media lunilor ianuarie si februarie 2020;

6. entitatea pe care o reprezint:

□ nu este definita ca o organizatie nonguvernamentala (ONG);
□ este definita ONG care desfasoara si activitati economice, supuse impozitarii, conform prevederilor titlului II "Impozit pe profit" din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;

7. toate informatiile si documentele necesare obtinerii CSU vor fi completate, respectiv incarcate sub semnatura electronica de catre:

□ subsemnatul, in calitate de reprezentant legal;
□ domnul/doamna . . . . . . . . . ., nascut/nascuta la data de . . . . . . . . . . in . . . . . . . . . ., cu domiciliul in . . . . . . . . . ., legitimat/legitimata cu . . . . . . . . . ., seria . . . . . . . . . . nr. . . . . . . . . . ., eliberat de . . . . . . . . . . la data de . . . . . . . . . ., CNP . . . . . . . . . ., in calitate de imputernicit.

Inteleg ca in cazul in care aceasta declaratie nu este conforma cu realitatea sunt pasibil de incalcarea prevederilor legale si suportarea consecintelor.

Totodata, declar ca am luat cunostinta de prevederile art. 326 "Falsul in declaratii" din Codul penal referitor la: " (1) Declararea necorespunzatoare a adevarului, facuta unei persoane dintre cele prevazute in art. 175 sau unei unitati in care aceasta isi desfasoara activitatea in vederea producerii unei consecinte juridice, pentru sine sau pentru altul, atunci cand, potrivit legii ori imprejurarilor, declaratia facuta serveste la producerea acelei consecinte, se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 2 ani sau cu amenda."

 


                                   Data                                                      Semnatura solicitantului
                                  . . . . . . . . . .                                                        . . . . . . . . . .                      
                                                                                              

                                                                                             
ATENTIE!

Toate campurile se completeaza obligatoriu.

 


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

Manualul de Inventariere a fost actualizat cu Legea 296/2023 si OMFP 1447/2023!


Evitati o amenda de pana la 5.000 de lei!
Folositi cel mai bun ghid de inventariere a patrimoniului, conform Codului fiscal!

 In Manualul de Inventariere gasiti:

  •     noile proceduri de inventariere, pas cu pas
  •     setul complet de documente pe care trebuie sa le intocmiti
  •     exemple de inventariere pentru productie, agricultura, turism, constructii etc.
  •     modul in care se realizeaza procedura de inventariere in SAGA
  •     modul in care se face inventarierea pentru situatiile financiare interimare.
...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
certificat de situatie de urgentadeclaratie proprie raspundere


Data aparitiei: 15 Aprilie 2020

Votati articolul "Ordinul nr. 872/2020 aduce modificari Certificatului de Situatie de Urgenta. Model NOU de declaratie":
Rating:

Nota: 4.38 din 5 din 8 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Definitia intreprinderilor legate: clarificari aduse de MF

    • Ministerul Finantelor propune o noua definitie a intreprinderilor legate in contextul impozitarii microintreprinderilor, conform unui proiect de OUG publicat miercuri, 13 martie.  Prevederile urmeaza sa se aplice incepand cu verificarea incadrarii in categoria microintreprinderilor in anul 2024.  Aceasta propunere legislativa clarifica aplicarea regulior fiscale, mai ales in contextul aparitiei confuziilor generate de prevederile OUG 115/2023 (art. 47 alin...» citeste mai departe aici

  • Salariat cu norma intreaga si titular PFA: studiu de caz privind plata CASS

    • Conform Codului Fiscal, in anul 2024, PFA trebuie sa plateasca la stat un impozit in cota de 10% din venitul net, atat pentru activitatile din sistem real, cat si pentru cele cu norma de venit. Diferenta este la PFA in sistem real, pentru care din acest an si CASS devine cheltuiala deductibila (pana acum intra doar CAS-ul in facilitate). Acest lucru inseamna ca din venitul net se scade CAS-ul si CASS-ul. Salariat si titular PFA 2024 - studiu de caz ...» citeste mai departe aici

  • HORECA in 2024: legislatie explicata si monografii contabile

    • HoReCa este, fara niciun dubiu, un sector vital al economiei, cu o pondere majora, alaturi de comert si transporturi, la cresterea PIB. Este un adevarat barometru care reflecta mai precis decat orice statistici disponibilitatile de consum si, implicit, nivelul de trai al populatiei. Si tocmai din cauza importantei sale, acest sector este vizat adesea de modificari legislative care aduc fie restrictii, fie facilitati, fie noi proceduri sau noi taxe si impozite. Iar t...» citeste mai departe aici

  • Retur produse vandute: monografia contabila aplicabila atat pentru vanzator, cat si pentru cumparator

    • Societatea AbaProd SRL, avand ca obiect de activitate productia de imbracaminte, platitoare de impozit pe profit si TVA, a livrat catre Eva SRL produse finite cu incasare pe masura vanzarii, in doua transe: o livrare in luna decembrie N-1, in valoare de 1.000 lei + TVA (cost de productie 600 lei) si o livrare in luna ianuarie N, de 2.000 lei + TVA (cost de productie 1.400 lei). In luna ianuarie, clientul a achitat contravaloarea a 50% din produsele vandute. In luna iunie N, clientul i...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X