Tehnologia permite acum atat antreprenorilor, cat si contabililor sa isi optimizeze operatiunile, castigand timp valoros.
SmartBill a lansat de curand o noua functionalitate de mare interes atat pentru antreprenori, cat si pentru contabili. Astfel, utilizatorii aplicatiei de mobil SmartBill Facturare sau Gestiune si Facturare isi pot de acum inregistra cheltuielile prin fotografierea documentelor justificative cu telefonul mobil si recunoasterea automata a datelor.
Noua functionalitate le permite astfel antreprenorilor sa isi inregistreze cheltuielile de 3 ori mai rapid (de exemplu, la introducerea a 30 de documente intr-o luna, un antreprenor ar castiga in jur de 40 de minute), iar contabililor le ofera certitudinea unor informatii corecte, exacte. Mai mult, acei contabili care utilizeaza programul de contabilitate SmartBill Conta pot importa rapid si simplu aceste date, munca manuala fiind redusa in mod simtitor.
Recunoasterea optica a caracterelor (OCR) reprezinta solutia ideala pentru a transforma un document fizic intr-unul electronic, pastrand corectitudinea datelor.
Iata cum functioneaza: din aplicatia mobila SmartBill, antreprenorul acceseaza camera si fotografiaza documentele justificative aferente cheltuielilor facute. Datele sunt apoi precompletate, apoi salvate automat in cheltuiala ce apoi se inregistreaza.
Balanta de verificare de la A la Z Analize corelatii studii de caz
Manual de politici contabile - Stick USB
Examen Consultant Fiscal 2024
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Functionalitatea este disponibila gratuit in aplicatia SmartBill pana la data de 1 iulie 2022. Detalii complete sunt disponibile AICI.