email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

G Suite vs. Google Workspace: Care sunt diferentele?

G Suite vs. Google Workspace: Care sunt diferentele?
googlegoogle workspaceg suite
Sunteti confuzi de diferentele dintre G Suite si Google Workspace si vreti sa aflati ce s-a intamplat cu suita G Suite? Din octombrie 2020, Google a lansat noua nomenclatura G Suite sub numele de Google Workspace si va vom povesti toate detaliile in urmatorul articol.
 
Google Apps, redenumit in G Suite, rebranduit apoi in Google Workspace
 
Prima forma a suitei de aplicatii destinata companiilor, lansata in 2006, a fost cunoscuta sub numele de Google Apps for Your Domain. In 2016, aceasta a primit un facelift si a devenit G Suite, un set de instrumente online care sa sustina comunicarea, colaborarea si productivitatea in companii si organizatii. Mai departe, G Suite a devenit Google Workspace in 6 octombrie 2020, cu un rebranding menit sa satisfaca nevoile mediului corporate de lucru la distanta sau in sistem hibrid. 
 
G Suite vs. Google Workspace: ce s-a schimbat?
 
Trecerea la Google Workspace s-a dovedit mai mult decat un exercitiu de rebranding. Descopera mai jos o comparatie a celor doua ecosisteme Google:
  • Imbunatatirea colaborarii: G Suite a lansat Google Docs, Hangouts sau Calendar ca piloni de baza pentru munca colaborativa a unei echipe. Cu lansarea Workspace, toate aplicatiile anterioare au primit un upgrade pentru a gira o experienta unificata a utilizatorilor. 
  • Mai putina comutare intre aplicatii: Sub egida G Suite, aplicatii precum Docs, Gmail sau Sheets erau folosite, mai degraba, pe cont propriu. Astfel ca fiecare utilizator trebuia sa faca comutarea intre acestea inainte de a incheia cu succes o sarcina. Odata cu Google Workspace, aplicatiile au devenit interconectabile, ca parte a unui ecosistem, pentru ca utilizatorii sa-si poata incheia sarcinile fara a mai parasi o aplicatie. Astfel, cu Google Workspace, primiti inapoi timp pentru a il dirija catre chestiunile importante. 
  • Editii Workspace mai generoase: In timp ce cu G Suite puteati include maxim 250 de participanti intr-o sedinta Meet, cu Workspace limita este impinsa la 500 de persoane in planurile Business Plus si Enterprise. 
  • Consola administrativa imbunatatita: Cu lansarea Workspace, consola admin a devenit un centru de comanda unde ownerii de afaceri pot gestiona absolut toate permisiunile dintr-un singur lor. Aici veti gasi si posibilitatea de a adauga sau revoca utilizatori, stabilirea permisiunilor si a dispozitivelor cu acces, facturare si altele. 
 
Google Workspace pentru afaceri: pachete noi dedicate firmelor mici si mijlocii
 
Oferta G Suite includea doar doua pachete dedicate firmelor din sectorul IMM - Basic si Business. Odata cu lansarea Workspace, s-au prezentat trei noi planuri care sa acomodeze mai bine nevoile business-urilor. Descoperiti mai jos planurile Google Workspace oferite si de FOTC:
  • Business Starter (echivalent cu fostul G Suite Basic)
  • Business Standard (echivalent cu fostul G Suite Business)
  • Business Plus (pachet nou lansat)
 
Cu aceste planuri Workspace, Google a introdus o limita de 300 de licente de utilizatori. Toate companiile care au nevoie de mai mult de 300 de angajati cu acces la Workspace sunt acum deservite de pachetele
 
Google Workspace Enterprise
 
Cea mai semnificativa schimbare este cea cu privire la spatiul de stocare in cloud. Limita de 30 GB a fost pastrata pentru cel mai mic plan Workspace, cu noile limite de 2 TB pentru licentele Standard si 5 TB pentru licentele Plus. 
 
Fie ca sunteti vechi clienti G Suite sau sunteti interesati sa incepeti digitalizarea companiei si a echipei dvs, Google Workspace este o solutie de luat in calcul. Cu numeroase pachete care sa acomodeze nevoi diferite de afaceri si prin sustinerea si suportul unei echipe de specialisti cloud precum FOTC Romania, compania voastra are tot sprijinul necesar pentru primii pasi in cloud. 
 
 
 

de Redactia Contabilul

NOUTATI din Legislatia Contabila

PFA 2024. Ce SOLUTII si AVANTAJE mai sunt?


Important: PFA-urile au fost grav lovite de modificarile Codului Fiscal Mai e ceva de facut pentru a fi rentabile?
Legislatia pentru PFA s-a schimbat!

CUM se aplica, CAT ne afecteaza si (mai ales)
CE SOLUTII exista pentru a ne salva?

Afla acum care sunt solutiile ingenioase oferite de expertul Horatiu Sasu parcurgand lucrarea PFA/II/IF: Taxe, impozite, deduceri, contributii!
Vei gasi aici explicatii si exemple 100% practice, cu aplicabilitate certa si imediata!

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
googlegoogle workspaceg suite


Data aparitiei: 21 Februarie 2023

Votati articolul "G Suite vs. Google Workspace: Care sunt diferentele?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Societate care primeste imprumut de la asociat. Care sunt inregistrarile contabile?

    • In lumea afacerilor, accesul la capital este esential pentru functionarea si dezvoltarea unei societati, mai ales in fazele incipiente ale activitatii sale. In acest context, imprumuturile de la asociati devin o modalitate frecventa prin care firmele nou infiintate isi asigura lichiditatile necesare pentru a-si desfasura activitatea. Insa, inainte de a proceda la acordarea unui astfel de imprumut, partile implicate trebuie sa fie constiente de implicatiile legale si contabile ale...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului

    • Putem distribui dividende interimare in cursul anului, in baza unor situatii financiare trimestriale, insa, daca nu le platim asociatilor pana la sfarsitul anului, trebuie sa declaram si sa platim impozit pe venit pana la data de 25 a anului urmator. Monografia contabila este simpla, insa intervin cateva conturi cu care nu suntem prea obisnuiti (463 si 456), astfel ca dupa regularizarea dividendelor (cu ocazia intocmirii situatiilor financiare anuale) este im...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz

    • Toate operatiunile privind mijloacele fixe - achizitie, amortizare, reevaluare, casare, vanzare – pot genera erori de aplicarea a legii, amendate drastic. Stiati ca: - in conformitate cu art. 42 alin. (1) din Legea contabilitatii nr. 82/1991 – neaplicarea corecta a reglementarilor contabile produce o amenda de la 300 lei la 4.000 lei? Ei bine, inregistrarea incorecta a unui obiect/mijloc fix poate genera o astfel de amenda! ...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X