Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti a postat pe site-ul oficial o informare in atentia agentilor economici. Aceasta informare cuprinde precizari privind depunerea Declaratiei -Inventar.
Avand in vedere prevederile Ordinului MS/CNAS nr.53/25/201, in care se stipuleaza obligatia angajatorilor de a depune si transmite Casei de Asigurari Sociale de Sanatate, pana in data de 15 februarie 2011, „Declaratia-Inventar privind contributia pentru concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate aflate in sold la 31 decembrie 2010 si neachitate pana la data de 31 ianuarie 2011, inclusiv accesoriile aferente pe ani fiscali si soldul sumelor de recuperat de la bugetului Fondului National Unic de asigurari sociale de sanatate”,
Pentru a veni în sprijinul contribuabililor care trebuie sa depuna aceasta Declaratie-Inventar, Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti pune la dispozitia acestora modelele anexelor:
- Anexa 1 – Declaratia Inventar (model);
- Anexa 2 – format electronic (model).
Anexa 1 se va depune si pe suport electronic, prin posta sau la Biroul de declaratii din sediul Titeica, insotita de certificatul de atestare fiscala emis de organul fiscal competent.
Anexa 2 se va trimite in format electronic, la adresa de mail precizata pe site-ul CASMB.

Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor

Ghidul Practic al Monografiilor Contabile

Operare SAGA Exemple practice si recomandari
Reprezentantii firmelor care au de recuperat bani de la Casa Asigurarilor de Sanatate au blocat saptamana trecuta ghiseele Fiscului in incercarea de a obtine certificatele fiscale.