Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Se amana data de la care formularul 112 nu se va mai putea depune decat online

Ordinul 2251/2011depunere declaratiidepunere onlineamanare termen declaratii

Ca urmare a reglementarilor Hotararii Guvernului nr. 139/2010, declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate trebuia sa fie depusa, de la 1 iulie, exclusiv in formatul electronic.

Recent, s-a decis insa prelungirea acestui termen pana la data de 25 iulie 2011, prevedere intrata in vigoare prin Ordinul 2215/2011, publicat in Monitorul Oficial, nr. 455 din 29 iunie 2011. Astfel, hotararea precizeaza ca "declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate aferenta lunii iunie 2011 poate fi depusa la organul fiscal competent sau la oficiile acreditate de Ministerul Finantelor Publice, in format hartie, semnat si stampilat conform legii, insotit de declaratia in format electronic, pe suport electronic, pana la data de 25 iulie 2011".

Pentru efectuarea propriu-zisa a depunerii acestei declaratii prin intermediul mediului online, societatile trebuie sa detina un certificat calificat de semnatura electronica, eliberat in conditiile Legii nr. 454/2001, sau pot imputernici o alta persoana care detine un astfel de certificat.

Certificatul digital se poate obtine de la una dintre cele trei firme acreditatea prin lege cu privire la eliberarea semnaturii electronice. Aceste firme sunt: S.C. CERT SIGN S.R.L., S.C. DIGI SIGN S.R.L si S.C. TRANS SPEED S.R.L.
Impozitarea dividendelor in 2018
Impozitarea dividendelor in 2018
Institutiile Statului in Control
Institutiile Statului in Control
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018


Toate declaratiile depuse vor fi completate si validate prin intermediul programelor de asistenta disponibile in cadrul unitatilor fiscale sau puse la dispozitie pe site-ul ANAF. Cei care nu depun formularul 112 sau intarzie depunerea acestuia, sunt pasibili de plata unei amenzi cuprinse intre 500 si 1.000 lei (persoane fizice) si 1.000 – 5.000 lei (persoane juridice). In cazul in care angajatorul nu depune aceasta declaratie mai multe luni la rand, va fi declarat inactiv.
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Ordinul 2251/2011depunere declaratiidepunere onlineamanare termen declaratii

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 30 Iunie 2011


Votati articolul "Se amana data de la care formularul 112 nu se va mai putea depune decat online":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Eroare la depunerea bilantului, semnatura unui expert contabil este obligatorie?

Intrebare: Buna ziua!
Am rugamintea daca se poate sa ma lamuriti in legatura cu depunerea bilantului - cine il poate semna, este nevoie de contrasemnatura unui expert contabil?
Am un srl si este al doilea an cand depun bilantul. Anul acesta dupa ce l-am depus cand am scos recipisa, era eroare din cauza formularului care nu era ultima versiune, l-am depus din nou si la fel era eroare datorita lipsei documentelor zip-arhivate; la finante mi s-a spus ca eroarea este din cauza ca nu am semnatura unui expert contabil, taxa pt. o semnatura a unui expert contabil este intre 200 ? 400 lei. Contabilitatea eu o fac, fiind contabil, este nevoie sa platesc un expert cvontabil?
Va multumesc.

Raspuns: Eroarea semnalata de program poate fi din cauza inregistrarii gresite a functiei persoanei care...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 30 Iunie 2011 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 1 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016