Contabilul.ro
Un proiect editorial marca Rentrop&Straton -
Liderul informatiilor specializate din Romania
Contabilul.ro

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari privind raportarea SAF-T. Noutati privind D406 + 7 Studii de caz"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Modificari privind raportarea SAF-T. Noutati privind D406 + 7 Studii de caz
mail
Legislatie Contabilul.ro | Legislatie | Legislatie contabila

Documentarea muncii de expertiza a situatiilor financiare

Data actualizarii: 20 Decembrie 2011
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
expertiza situatii financiareprofesionist contabildosar exercitiu




Documentele de lucru pentru expertiza situatiilor financiare servesc urmatoarelor scopuri:

-    ajuta expertul la desfasurarea activitatii sale si permite adoptarea unei abordari metodice;
-    constituie probe pentru concluziile trase si fundametarea atestarii date de profesionistul contabil.

Gradul de extindere a documentelor este o problema de rationament profesional, iar expertul trebuie sa-si bazeze decizia privind extinderea documentelor pe ceea ar fi necesar penntru a inlesni unui expert experimentat, fara legaturi anterioare cu expertiza respectiva, sa inteleaga activitatea desfasurata in temeiul deciziilor luate.

In cadrul misiunii de examinare a contabilitatii,  intocmire si prezentare a situatiilor financiare, profesionistul contabil deschide si tine la zi, pentru fiecare din clientii sai:

-    un dosar permanent, care cuprinde toate informatiile utile despre intreprindere pentru misiunea in curs sau pentru cele ulterioare;
-    un dosar al exercitiului, care centralizeaza toate documentele de lucru privind situatiile financiare ale exercitiului in curs.

Calitatea, tipul si continutul vor varia functie de circumstante, dar documentele de lucru trebuie sa cuprinda, unde este cazul:

-    informatii privind structura legala si organizationala a entitatii;
-    scurt istoric al intreprinderii;
-    informatii privind sectorul, mediul economic si legislativ in cadrul caruia functioneaza entitatea;
-    organigrame;
-    persoanele care angajeaza intreprinderea;
-    conturile anuale ale ultimelor exercitii;
-    note asuprea statutului;
-    procese verbale ale Consiliului de administratie si Adunarii gene¬rale;
-    structura grupului;
-    contracte, asigurari.





Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"Modificari privind raportarea SAF-T. Noutati privind D406 + 7 Studii de caz"


X