email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

MFP: Depunere Fise Fiscale, pentru functia de baza sau in afara functiei de baza

fisele fiscalesedii secundare

Angajatorii/ platitorii de venituri din salarii si asimilate salariilor au obligatia de a completa Fisa fiscala privind impozitul pe veniturile din salarii (formular 210), pentru fiecare persoana care realizeaza venituri din salarii sau asimilate acestora, la functia de baza ori in afara functiei de baza.

Angajatorii/ platitorii de venituri din salarii si asimilate salariilor au obligatia de a completa Fisa fiscala privind impozitul pe veniturile din salarii (formular 210), pentru fiecare persoana care realizeaza venituri din salarii sau asimilate acestora, la functia de baza ori in afara functiei de baza.

Formularul se completeaza, pentru fiecare luna, cu sumele din statele de plata sau alte documente prevazute de lege referitoare la angajatul respectiv, aferente perioadei impozabile si platite angajatilor pana la data limita de depunere a fiselor fiscale.

Fisele fiscale se depun de catre angajatori la unitatea fiscala in a carei raza teritoriala acestia isi au domiciliul fiscal sau sunt luati in evidenta fiscala, dupa caz.

In cazul fiselor fiscale intocmite pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul sediilor secundare, acestea se depun de catre contribuabilul care le-a infiintat, la organul fiscal competent pentru administrarea acestuia.

Fisele fiscale se depun in format electronic, pe suport magnetic sau optic, insotite de un borderou privind continutul acestora, semnat si stampilat conform legii.

Formatul electronic al formularului se obtine prin folosirea programului de asistenta elaborat de Ministerul Finantelor Publice. Programul de asistenta este distribuit contribuabililor gratuit de unitatile fiscale teritoriale sau poate fi descarcat de pe site-ul Ministerului Finantelor Publice la adresa de AICI

Termenul de depunere a fiselor fiscale pentru anul 2011 este 29 februarie 2012, inclusiv. Mentionam ca, angajatorii au obligatia de a edita fisa fiscala in format hartie, in doua exemplare. Unul dintre acestea se pastreaza de angajator, iar celalalt se inmaneaza angajatului, semnat si stampilat conform legii.

Modelul si continutul formularului 210, precum si instructiunile de completare a acestuia sunt reglementate prin Ordinul ministrului economiei si finantelor nr.2293/2007, publicat in Monitorul Oficial nr.866/18.12.2007.

Informatii detaliate se pot obtine la:

- birourile pentru asistenta contribuabililor din cadrul administratiilor finantelor publice;

- telefonic, la Centrul de asistenta a contribuabililor, la nr.031 40 39 160;

- accesand pagina de Internet,  www.anaf.ro.

NOUTATI Contabile 2024

Manualul de Inventariere a fost actualizat cu Legea 296/2023 si OMFP 1447/2023!


 ATENTIE!

Acum exista reguli noi privind procedura de inventariere, introduse de:

  • Codul fiscal
  • OMFP 3067/2018
  • Legea 163/2018 care permite distribuirea de dividende pe parcursul anului
  • OMFP 3103/2017
  • Legea 296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung
  • OMFP 1447/2023 pentru modificarea si completarea unor reglementari privind documentele financiar-contabile

  Explicatii complete gasiti in ghidul Manualul de inventariere. Societati comerciale. PFA. ONG.

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisele fiscalesedii secundare


Data aparitiei: 14 Februarie 2012

Votati articolul "MFP: Depunere Fise Fiscale, pentru functia de baza sau in afara functiei de baza":
Rating:

Nota: 4.75 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Societate care primeste imprumut de la asociat. Care sunt inregistrarile contabile?

    • In lumea afacerilor, accesul la capital este esential pentru functionarea si dezvoltarea unei societati, mai ales in fazele incipiente ale activitatii sale. In acest context, imprumuturile de la asociati devin o modalitate frecventa prin care firmele nou infiintate isi asigura lichiditatile necesare pentru a-si desfasura activitatea. Insa, inainte de a proceda la acordarea unui astfel de imprumut, partile implicate trebuie sa fie constiente de implicatiile legale si contabile ale...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului

    • Putem distribui dividende interimare in cursul anului, in baza unor situatii financiare trimestriale, insa, daca nu le platim asociatilor pana la sfarsitul anului, trebuie sa declaram si sa platim impozit pe venit pana la data de 25 a anului urmator. Monografia contabila este simpla, insa intervin cateva conturi cu care nu suntem prea obisnuiti (463 si 456), astfel ca dupa regularizarea dividendelor (cu ocazia intocmirii situatiilor financiare anuale) este im...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz

    • Toate operatiunile privind mijloacele fixe - achizitie, amortizare, reevaluare, casare, vanzare – pot genera erori de aplicarea a legii, amendate drastic. Stiati ca: - in conformitate cu art. 42 alin. (1) din Legea contabilitatii nr. 82/1991 – neaplicarea corecta a reglementarilor contabile produce o amenda de la 300 lei la 4.000 lei? Ei bine, inregistrarea incorecta a unui obiect/mijloc fix poate genera o astfel de amenda! ...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X