email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

A fost aprobata ordonanta mult asteptata pentru Horeca. Nu se mai merge pe principiul „primul venit, primul servit”

A fost aprobata ordonanta mult asteptata pentru Horeca. Nu se mai merge pe principiul „primul venit, primul servit”
horecaministrul economiei

Claudiu Nasui, ministrul Economiei, a anuntat recent ca are vesti bune pentru firmele care activeaza in domeniul Horeca. Guvernul a alocat 1 miliard de lei pentru despagubirea HoReCa, iar OUG "mult asteptata" de cei din aceasta sfera a fost aprobata.

A fost introdusa o schimbare in modul in care se face plata, banii nu se vor mai acorda pe principiul „primul venit, primul servit”, ci tuturor beneficiarilor eligibili, indiferent cand au facut solicitarea.

"A trecut ordonanta mult asteptata pentru Horeca. Este o masura compensatorie gandita de fostul guvern si pe care o operationalizam. Nu o sa reiau cele spuse deja sau elementele din forma pusa in transparenta. Ca element de noutate, ieri, in sedinta de guvern, am introdus o schimbare in modul in care se face plata. Schimbarea mare este ca nu mai mergem pe principiul „primul venit, primul servit”.", a precizat Claudiu Nasui. 

Ministrul Economiei a explicat si de ce a facut aceasta modificare. 

"Chiar daca este un principiu obiectiv de departajare a aplicantilor, acest principiu ar fi rezultat in doua lucruri. Primul, o aglomerare a depunerilor de solicitari in primele zile sau chiar ore de la deschiderea apelului. Si a doua, ar fi creat o categorie de oameni care primesc banii si o categorie care nu primesc. Practic ar fi primit bani cei care se grabeau sa depuna solicitarea mai repede. Nu ar fi fost corect pentru ca masura viza despagubirea tuturor celor care au fost inchisi, nu doar a celor care sunt mai rapizi.", explica Nasui.

"Nu am vrut nici sa mergem pe un criteriu de departajare pe care sa-l fi ales noi prin minister, deoarece tot ar fi creat doua categorii de oameni: cei care primesc si cei care nu primesc. In plus ar fi fost intotdeauna intrebarea de ce a fost ales acel criteriu de departajare si nu altul. Incepeau intrebarile perfect legitime de tip „Au facut unii lobby pentru criteriul X care sa-i avantajeze?” Degeaba am fi negat, pentru ca orice criteriu din lumea asta i-ar fi favorizat pe unii versus altii.

Asa ca am ales o solutie in care sa primeasca toate persoanele eligibile bani indiferent cand au facut solicitarea: fiecare va primi bani, in limita bugetului, proportional din bugetul total."
, a mai adaugat ministrul.



"Concret, guvernul a alocat 1 miliard de lei pentru despagubirea Horeca. Daca suma cererilor de despagubire va depasi miliardul alocat, atunci firmele vor primi bani proportional cu cererea lor de finantare. Astfel toata lumea va primi bani si nimeni nu va fi dezavantajat. Daca nu sunt suficienti bani in buget pentru toata lumea, atunci vor primi toti mai putin, dar toata lumea tot va primi.
Este o solutie corecta care nu imparte antreprenorii in castigatori (care primesc fonduri) si pierzatori (care nu primesc). Si care nici nu stimuleaza lumea sa isi depuna cererea de finantare nici cat mai repede, nici cat mai tarziu
.", a mai adaugat ministrul.

de Ghinea Viorica

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
horecaministrul economiei

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 22 Februarie 2021


Votati articolul "A fost aprobata ordonanta mult asteptata pentru Horeca. Nu se mai merge pe principiul „primul venit, primul servit”":
Rating:

Nota: 3.33 din 5 din 3 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Cum pot introduce bani in firma?

Intrebare: Buna ziua,

Am si eu cateva intrebari legate de contabilitate fiind la inceput de drum. Am infiintat un SRL-D cu activitate cod caen 4791 respectiv magazin online. Intrebarile mele sunt urmatoarele:

1) Am fost la banca sa deschid contul insa mi-au cerut actul constitutiv in original, insa acesta a ramas la registrul comertului. Ce pot sa fac in situatia aceasta?

2) Dupa ce am deschis firma cum se procedeaza pentru a baga bani in firma? Spre ex am anumite cheltuieli de facut, realizare site, cumparat mobilier etc pe care vreau sa le fac pe firma. Am inteles ca o metoda ar fi aceea de a realiza un aport de capital sau o alta metoda ar fi de a imprumuta firma. Care este concret diferenta intre ele?

3) Pot face mai multe aporturi de capital sau creditari sau este neaparat nevoie sa realizez aceasta direct cu o suma consistenta. Eu ma gandeam sa le iau oarecum treptat, o data pentru site, mobilier etc, alta data dupa ce voi gasi contabil si va trebui sa platesc aceste servicii, alta data cand voi vrea sa achizitionez marfa, eventual de mai multe ori daca achizitionez in transe sau de la furnizori diferiti.

4) In certificatul constatator pe care l-am ridicat de la ONRC scrie:
"4791 Comert.....[...]
Activitati care se desfasoara la beneficiari si/sau in afara sediilor proprii"

Asta inseamna ca nu pot avea activitate la sediul social? Ce am de facut daca vreau sa imi desfasor activitatea si la sediul social (sa imi pun un calculator, sa preiau comenzi, sa facturez si sa livrez) ?

Multumesc,

Raspuns: Multumesc pentru raspunsuri. Actul constitutiv a fost redactat de mine, insa la registrul comertului...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 22 Februarie 2021 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 8 + 1 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

  • Reguli privind autovehiculele utilizate de persoanele cu functii de conducere

    • Potrivit art. 25 din Codul fiscal sunt deductibile numai cheltuielile efectuate in scopul desfasurarii activitatii economice.  Asadar, analiza deductibilitatii se realizeaza din perspectiva acestei dispozitii de principiu. Din motive de politica fiscala de la regula generala se deroga fie prin exceptii generale reprezentate de dispozitiile art. 25 alin. (4) in care sunt enumerate cheltuielile nedeductibile, fie se deroga prin exceptii speciale reprezentate de c...» citeste mai departe aici

  • Perioada fiscala la TVA pentru persoanele impozabile care efectueaza achizitii intracomunitare de bunuri

    • Reprezentantii DGRFP Brasov au realizat un nou material informativ pentru contribuabili referitor la perioada fiscala la TVA pentru persoanele impozabile care efectueaza achizitii intracomunitare de bunuri. Perioada fiscala pentru persoanele impozabile care utilizeaza trimestrul calendaristic ca perioada fiscala si care efectueaza o achizitie intracomunitara de bunuri (AIC) devine luna calendaristica astfel:  ...» citeste mai departe aici

  • Documentele pentru somaj tehnic vor fi modificate in curand. Ce propune Ministerul Muncii

    • Documentele necesare pentru obtinerea indemnizatiei de somaj tehnic vor fi modificate in curand, dupa cum reiese dintr-un proiect de ordin publicat pe site-ul Ministerului Muncii in 22 februarie. Dupa publicarea in Monitorul Oficial, prin acest act vor fi aprobate modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatia prevazuta la art. 53^1 alin. (1) din ...» citeste mai departe aici

  • Model de monografie contabila pentru atelier de croitorie

    • Expertul nostru prezinta un model de monografie contabila specific activitatii de productie pentru un atelier de croitorie care produce mai multe tipuri de articole de imbracaminte. De asemenea, vom afla din randurile urmatoare si daca este obligatorie dezvoltarea de analitice pentru contul 345. Pentru inregistrarea productiei utilizez programul Saga, respectiv reteta pentru fiecare produs, evidenta cantitativ-valorica.   ...» citeste mai departe aici

  • Seminarul de Fiscalitate si Contabilitate la BUCURESTI. Noutatile contabile 2021

    • Cei mai buni lectori din domeniul fiscal-contabil, Gabriel Gheorghe si Gabriel Jinga, va invita sa participati la editia nr. 114 a Seminarului National de Fiscalitate si Contabilitate, in data de 18 martie, la Crowne Plaza****, Bucuresti. Atentie! Cei 2 lectori, au scris istorie in cadrul Seminarelor de Fiscalitate organizate de Rentrop&Straton! Atat sunt de tari! Experimentati, buni cunoscatori ai legislatiei in vigoare, dar si ai problemelor pe care aceasta le...» citeste mai departe aici

Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X