Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

5.3. Leasing operational intern si extern

LEASING OPERATIONAL INTERN

1 LOCATOR (SOCIETATEA DE LEASING)

Valoare achizitie la 13.12.2004: 11.000 EURO Curs B.N.R. la data achizitiei: 44.000 lei/EURO Total valoare: 484.000.000 lei

Durata normata de functionare: 5 ani Durata contract de leasing: 2 ani Valoare totala contract de leasing: 14.000 EURO Valoare rata lunara contract de leasing: 440 EURO (24 luni) Valoare reziduala conform contractului de leasing: 3.440 EURO

Presupunem ca sunt indeplinite toate conditiile prevazute de Codul fiscal si de O.G. nr. 51/1997, republicata, pentru incadrarea contractului incheiat la leasing operational.


Impozitul pe venit si Declaratia unica
Impozitul pe venit si Declaratia unica

Vezi detalii

Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili

Vezi detalii

Ghid GDPR pentru cabinetele medicale
Ghid GDPR pentru cabinetele medicale

Vezi detalii


Contabilitatea locatorului

– Achizitionarea de catre locator a mijlocului fix predat in regim de leasing pe baza facturii emise de furnizorul intern:

– Calculati si inregistrati amortizarea in regim liniar, potrivit prevederilor art. 24 din Codul fiscal, aprobat prin Legea nr. 571/2003. Inregistrarea contabila este urmatoarea:

% 213 „Mijloace fixe“ 4426 „T.V.A. deductibila“

=

404 „Furnizori de imobilizari“ 575.960.000 lei 484.000.000 lei 91.960.000 lei

si, concomitent, achitarea fa404 „Furnizori de imobilizari“

cturii =

5121 „Conturi curente la banci in lei“

575.960.000 lei

rata de amortizare lunara: (484.000.000 lei / 5 ani) / 12 luni = 8.066.667 lei

6811 „Cheltuieli privind = 281 „Amortizari privind 8.066.667 lei amortizarea imobilizarile corporale“ imobilizarilor corporale“

– Inregistrati factura emisa de catre locatorul bunului (curs B.N.R. 44.000 lei/EURO in luna ianuarie 2005: 440 EURO x 44.000 lei/EURO = 19.360.000 lei).

411 „Clienti“ = % 23.038.400 lei 706 „Venituri din redevente, 19.360.000 lei locatii de gestiune si chirii“ 4427 „T.V.A. colectata“ 3.678.400 lei

In exemplul dat, societatea utilizatoare respecta termenele de achitare a ratelor conform scadentarului, la finele contractului situatia prezentandu-se astfel:

SCADENTAR

Luna

Rata lunar` EURO

Curs lei/EURO

Rata lunara lei

1

440

44.000

19.360.000

2

440

44.050

19.382.000

3

440

44.100

19.404.000

4

440

44.150

19.426.000

5

440

44.200

19.448.000

6

440

44.250

19.470.000

7

440

44.300

19.492.000

8

440

44.350

19.514.000

9

440

44.400

19.536.000

10

440

44.450

19.558.000

11

440

44.500

19.580.000

12

440

44.550

19.602.000

13

440

44.600

19.624.000

14

440

44.650

19.646.000

15

440

44.700

19.668.000

16

440

44.750

19.690.000

17

440

44.800

19.712.000

18

440

44.850

19.734.000

19

440

44.900

19.756.000

20

440

44.950

19.778.000

21

440

45.000

19.800.000

22

440

45.050

19.822.000

23

440

45.100

19.844.000

24

440

45.150

19.866.000

TOTAL

10.560

470.712.000

Total rulaj cont 706 inregistrat in perioada 01.01.2005 – 31.12.2006: 470.712.000 lei Total cheltuieli amortizare (8.066.667 lei x 24 luni = 193.600.008 lei)

Exista doua posibilitati:

La 31 decembrie 2006, locatorul nu isi exercita optiunea de cumparare a bunului si instiinteaza societatea de leasing. Pe baza procesului-verbal de predare-primire se face restituirea bunului.

La 31 decembrie 2006, locatorul isi exercita optiunea de cumparare si instiinteaza societatea de leasing. Se incheie contractul de vanzare-cumparare si se face transferul dreptului de proprietate pe baza facturii emise la valoarea reziduala.

Presupunem faptul ca situatia mijlocului fix, la 31 decembrie 2006, este urmatoarea:

Valoarea recuperata prin contract leasing (cont 706): 470.712.000 lei Valoarea amortizarii: 193.360.008 lei Valoarea reziduala conform contractului de leasing: 3.440 EURO

– Inregistrarea transferului dreptului de proprietate la valoarea reziduala pe baza contractului de vanzare-cumparare – curs 45.400 lei/EURO.

461 „Debitori diversi“ = % 185.849.440 lei 772 „Venituri din cedarea activelor“ 156.176.000 lei 4427 „T.V.A. colectata“ 29.973.440 lei

– Scoaterea din patrimoniu a bunurilor:

%

=

213 „Mijloace fixe“

484.000.000 lei

281 „Amortizari privind

193.600.008 lei

Imobilizarile corporale“

6721 „Cheltuieli privind

290.399.992 lei

activele cedate“

Deoarece rulajul contului 6721 „Cheltuieli privind activele cedate“ este mai mare decat rulajul contului 772 „Venituri din cedarea activelor“, conform unor interpretari date de reprezentantii Ministerului Finantelor Publice, vanzarea de active sub pretul de achizitie constituie cheltuiala nedeductibila la calculul profitului impozabil

(290.399.992 lei – 156.176.000 lei = 134.223.992 lei).

In lipsa unor precizari foarte clare ale Ministerului Finantelor Publice legate de operatiunile de leasing si de cele mentionate va trebui sa avem in vedere si aceste aspecte.

Cele mentionate mai sus sunt combatute de faptul ca leasingul operational este o inchiriere prin care se acopera amortizarea bunului plus o marja de profit, iar la sfarsitul contractului se transfera dreptul de proprietate asupra bunului, dar care, conform legislatiei in vigoare, nu se poate face sub valoarea neamortizata. Dar aceasta valoare neamortizata a fost acoperita pe parcursul perioadei de leasing prin valoarea redeventelor incasate. In cazul societatilor de leasing, totalul veniturilor (cont 706 + cont 772 = 626.888.000 lei) depaseste totalul cheltuielilor cu amortizarea si activele cedate (cont 681 + cont 672 = 484.000.000 lei).

In practica economica se utilizeaza de catre societatile de leasing cesionarea contractului, la sfarsitul acestuia, unei persoane fizice (de regula, asociatul firmei utilizatoare) si se transfera dreptul de proprietate asociatului, persoana fizica, nu societatii utilizatoare.

Daca din punct de vedere juridic acest aspect nu poate fi combatut, din punct de vedere fiscal se constata ca se transfera un bun la o valoare mica (reziduala) care nu ia in calcul pretul pietei. Exemplul este practicat de societati in special pentru autoturisme.

Potrivit noilor reglementari fiscale (Codul fiscal), pentru contractul de leasing operational mentionat mai sus societatea de leasing putea deduce cheltuieli de amortizare reprezentand 20% din valoarea de intrare a acestora, la data punerii in functiune a mijlocului fix. Valoarea ramasa de recuperat pe durata normala de utilizare se determina dupa scaderea din valoarea de intrare a sumei egale cu deducerea de 20%.

Daca beneficiati de facilitatile prevazute mai sus aveti obligatia sa pastrati in patrimoniu aceste mijloace fixe amortizabile cel putin o perioada egala cu jumatate din durata lor normala de utilizare.

De asemenea, in cazul in care mijloacele fixe care faceau obiectul contractului de leasing erau de natura echipamentelor tehnologice, respectiv al masinilor, uneltelor si instalatiilor, precum si a computerelor si echipamentelor periferice ale acestora, contribuabilul poate opta pentru metoda de amortizare accelerata.

In cazul metodei de amortizare accelerata, amortizarea se calculeaza dupa cum urmeaza:

– pentru primul an de utilizare, amortizarea nu poate depasi 50% din valoarea de intrare a mijlocului fix;

– pentru urmatorii ani de utilizare, amortizarea se calculeaza prin raportarea valorii ramase de amortizare a mijlocului fix la durata normala de utilizare ramasa a acestuia.

LOCATAR (SOCIETATEA UTILIZATOARE)

Inregistrarea mijlocului fix in debitul contului 8036 „Redevente, locatii de gestiune, chirii si alte datorii asimilate“ la data achizitiei acestuia. Total rate 440 EURO x 24 luni x 44.000 lei/EURO = 464.640.000 lei

– Inregistrarea facturilor emise de societatea de leasing – Rata I (curs 44.000 lei/EURO)

% = 612 „Cheltuieli cu redevente, locatii de gestiune si chirii“ 4426 „T.V.A. deductibila“

401 „Furnizori“

23.038.400 lei 19.360.000 lei 3.678.400 lei

concomitent, inregistrati:

Credit 8036 „Redevente, locatii de gestiune, chirii si alte datorii asimilate“ –

19.360.000 lei

Veti face inregistrarea pe parcursul celor 24 de luni a tuturor ratelor de leasing facturate de societatea de leasing.

In conditiile in care pentru operatiunile de leasing se stipuleaza in contractele incheiate decontarea ratelor in lei, cu efectuarea platii la cursul unei valute din ziua platii, rezulta sume suplimentare de plata fata de factura initiala, reprezentand diferente de pret sau de dobanzi, dupa caz. Pentru aceste sume suplimentare care vor genera impozite (taxa pe valoarea adaugata, impozit pe profit), locatorul este obligat sa emita factura.

Furnizorul/prestatorul este obligat sa emita factura fiscala pentru diferente de pret in plus sau in minus.

– Achitarea lunara a ratelor:

401 „Furnizori“ = 5121 „Conturi curente la 23.038.400 lei banci in lei“

Cont 612 „Cheltuieli cu redevente, locatii de gestiune si chirii“, pe perioada

(1.01.2005 – 31.12.2006) = 464.640.000 lei (calculat conform scadentar contract).

Total credit 8036 pe perioada 1.01 – 31.12 = 470.712.000 lei

Diferenta de 6.072.000 lei reprezinta diferentele de curs la data facturarii.

– Pe baza optiunii utilizatorului se face transferul dreptului de proprietate la valoarea reziduala: 3.440 EURO x 45.400 lei/EURO

%

=

404 „Furnizori de

185.849.440 lei

Imobilizari“

213 „Mijloace fixe“

156.176.000 lei

4426 „T.V.A. deductibila“

29.673.440 lei

Asa cum rezulta din exemplul prezentat, utilizatorul inregistreaza pe cheltuieli, in cazul leasingului operational, 470.712.000 lei pe parcursul a 2 ani, fata de 193.360.008 lei cat este amortizarea acestuia. Deci este o reducere a impozitului pe profit pe cei 2 ani de 470.712.000 – 193.360.008 = 277.351.992 x 25% = 69.337.998 lei, aceasta reprezentand indirect o facilitate de care puteti beneficia prin achizitionarea de bunuri in leasing operational.

Subliniem inca o data necesitatea incadrarii corecte a contractului de leasing in prevederile art. 7 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, astfel incat acesta sa aiba indeplinite toate conditiile de leasing operational pentru a putea fi dedusa integral chiria lunara, la calculul profitului impozabil.

Daca contractul de leasing incheiat de societatea utilizatoare, desi are denumirea de leasing operational, se incadreaza dupa conditiile impuse art. 7 din Codul fiscal la leas-

Exemplu:

Societatea de leasing Dunav (care detine un mijloc fix cu o valoare de inventar de 150.000.000 lei) livreaza societatii Liusea S.R.L. bunul pe baza unui contract incheiat pe o perioada de 4 ani.

Durata normata de amortizare: 5 ani

Valoare reziduala: 15.000.000 lei

Perioada de folosire reprezinta 80% din durata normata de functionare. Chiar daca nu exista in contract clauza de transfer al dreptului de proprietate (conform art. 7 alin. (1) pct. 7 din Codul fiscal), operatiunea se incadreaza in categoria leasing financiar.

LEASING OPERATIONAL EXTERN

Achizitionarea de la extern a unor bunuri in regim de leasing se incadreaza in general in categoria leasingului financiar.

Exemplu:

Societatea MARISA LTD din Cipru (in calitate de locator) incheie un contract de leasing operational pentru un echipament tehnologic (utilaj) cu S.C. ELISA S.R.L. Aiud (in calitate de locatar).

Durata contractului: 3 ani Valoarea contractului: 14.000 EURO Curs B.N.R.: 42.000 lei/EURO la data incheierii contractului Avans la incheierea contractului: 2.000 EURO Rata de leasing lunara: 334 EURO = (14.000 EURO – 2.000 EURO)/3 ani/12 luni) Achitarea ratelor se face trimestrial pana la data de 30 a lunii care incheie trimestrul.

Data incheierii contractului: 1.01.2004 Data sosirii utilajului: 28.02.2004 In general, leasingul operational extern presupune existenta partenerului extern si a societatii romanesti, fara a participa si un finantator.

– Inregistrati achitarea avansului pe baza Invoice emise de S.C. MARISA LTD, mai putin impozitul cu retinere la sursa 5% (curs la data achitarii 42.050 lei/EURO).

– impozitul pe redeventa datorat (conform prevederilor conventiei de evitare a dublei impuneri cu Cipru: 5%) prin retinere la sursa, odata cu achitarea avansului de

471 „Cheltuieli inregistrate

=

404 „Furnizori de

84.100.000 lei

in avans“

Imobilizari“

|nregistrati concomitent:

2.000 EURO.

404 „Furnizori de imobilizari“ = 446 „Alte impozite, taxe si 4.205.000 lei varsaminte asimilate“

– virarea impozitului pe redevente datorat:

446 „Alte impozite, taxe si = 5121 „Conturi curente la 4.205.000 lei varsaminte asimilate“ banci in lei“

Societatea MARISA LTD a prezentat certificat de rezidenta eliberat de autoritatile fiscale cipriote cu mentiunea ca societatea este rezidenta in Cipru si ii sunt aplicabile prevederile conventiei de evitare a dublei impuneri;

– plata avans furnizor extern:

404 „Furnizori de imobilizari“ = 5124 „Conturi curente la 79.895.000 lei banci in valuta“

(2.000 EURO x 42.050 lei/euro = 84.100.000 lei – impozit retinere la sursa 4.205.000 lei)

– inregistrarea T.V.A. in contabilitatea locatarului:
4426 „T.V.A. deductibila“ = 4427 „T.V.A. colectata“ 15.979.000 lei

– La 28.02.2004 echipamentul tehnologic soseste in tara, fiind consemnat in declaratia vamala de import temporar si este pus in functiune incepand cu 01.03.2004.

Faceti receptia bunului si inregistrati in 8036 „Redevente, locatii de gestiune, chirii si alte datorii asimilate“: 14.000 EURO x 42.000 lei/EURO = 588.000.000 lei.

– Se achita rata de leasing pentru trimestrul I pe baza Invoice, mai putin impozitul pe redeventa in suma de 2.109.210 lei.

334 EURO x 3 luni x 42.100 lei/EURO = 42.184.200 lei x 5% = 2.109.210 lei

612 „Cheltuieli cu redevente, = 404 „Furnizori de imobilizari“ 14.061.400 lei locatii de gestiune si chirii“

(42.184.200 lei : 3 luni = 14.061.400 lei/suma aferenta lunii martie)

404 „Furnizori de imobilizari“ = 5124 „Conturi curente la banci in devize“ 40.074.990 lei

471 „Cheltuieli inregistrate = 404 „Furnizori de 28.122.800 lei

in avans“ imobilizari“
(chirie ianuarie + februarie)
concomitent

404 „Furnizori de imobilizari“ = 446 „Alte impozite, taxe si 2.109.210 lei
varsaminte asimilate“

Achitati impozit cu retinere la sursa:446 „Alte impozite, taxe si = 5121 „Conturi curente 2.109.210 leivarsaminte asimilate“ la banci in lei“

Inregistrarea T.V.A. conform ratelor scadente

4426 „T.V.A. deductibila“ = 4427 „ T.V.A. colectata“ 8.014.998 lei

Optati pentru folosirea contului 471 „Cheltuieli inregistrate in avans“ deoarece se observa ca bunul este pus in functiune in luna imediat urmatoare (01.03.2004), iar cheltuielile cu chiria inregistrate de S.C. ELISA S.R.L. Aiud trebuie sa fie aferente realizarii veniturilor (prin punerea in functiune a utilajului respectiv).

Astfel, atat avansul, cat si chiria pe lunile ianuarie si februarie 2004 se reesaloneaza, fiind incluse in cheltuielile de exploatare pe perioada cuprinsa intre data punerii in functiune si data de finalizare a contractului. Lunar se va inregistra in contabilitate, pe baza de factura externa (Invoice), operatiunea:

612 „Cheltuieli cu redevente, = 471 „Cheltuieli inregistrate 3.400.691 lei locatii de gestiune si chirii“ in avans“ 471 „Cheltuieli inregistrate in avans“: 112.222.800 lei = 84.100.000 lei avans +

28.112.800 lei (chirie I+II 2004)

112.222.800 lei : 33 luni = 3.400.691 lei
Perioada: (01.03.2004 – 31.12.2006) = 33 luni (112.222.800 : 33 luni = 3.400.691 lei)

La sfarsitul contractului de leasing, S.C. ELISA S.R.L. Aiud are doua posibilitati: a) Sa opteze pentru transferul dreptului de proprietate asupra bunului la valoarea reziduala de 4.800 EURO si sa incheie contractul de vanzare-cumparare.

In aceasta situatie, societatea achita T.V.A. si taxe vamale (daca este cazul) si inregistreaza pe baza declaratiei vamale (curs 49.500 lei/EURO) achizitionarea mijlocului fix:

4.800 EURO x 49.500 lei/EURO = 237.600.000 lei

213 „Mijloace fixe“

=

%

249.480.000 lei

404 „Furnizori de

237.600.000 lei

imobilizari“

446 „Alte impozite, taxe si

7.128.000 lei

Varsaminte asimilate“

4426 „T.V.A. deductibila“

=

5121 „Conturi curente la

47.401.200 lei

banci“

446 „Alte impozite, taxe si

=

5121 „Conturi curente la

7.128.000 lei

Varsaminte asimilate“

banci in lei“

b) Sa restituie bunul.

In aceasta situatie, societatea trebuie sa intocmeasca formalitatile pentru inchiderea declaratiei vamale de import temporar in baza careia bunul a intrat in tara la data de 28.02.2004.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 07 Aprilie 2006


Votati articolul "5.3. Leasing operational intern si extern":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Vanzare imobil persoana juridica

Intrebare: Buna ziua,

Dorim sa vindem un imobil, acesta a fost achizionat fara TVA, suntem platitori de TVA.
Nu este o cladire noua.
La vanzare se factureaza cu TVA de 5% sau fara cf art. 141, alin .2, lit f din Codul Fiscal?

Multumesc,

Raspuns: Vanzarea unui imobil de catre o persoana juridica inregistrata in scopuri de TVA se poate face cu...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 07 Aprilie 2006 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 4 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • ANAF a publicat Ghidul caselor de marcat eletronice. Ce trebuie sa faceti de la A la Z

    • ANAF (Agentia Nationala de Administrare Fiscala) a publicat pe site-ul insitutiei un ghid destinat distribuitorilor autorizati si unitatilor acreditate pentru vanzari si service case de marcat, precum si pentru utilizatorii noilor aparate de marcat electronice fiscale. In ghidul caselor de marcat electronice veti gasi informatii legate de inregistrarea caselor de marcat si proceduri legate de certificatul de atribuire a numarului unic de identificare a casei de marcat in etapa opera...» citeste mai departe aici

  • ANUNT ANAF: 25 iunie este termenul limita pentru depunerea a noua declaratii fiscale

    • ANAF atrage atentia asupra datei de 25 iunie. Aceasta reprezinta termenul limita pentru depunerea a noua declaratii fiscale. Iata mai jos lista formularelor care trebuie completate si depuse pana la aceasta data, dar si ce reprezinta acestea! Asadar, 25 iunie este termenul de depunere a:    – formularului 097 ” Notificare privind aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare&rd...» citeste mai departe aici

  • Semnarea situatiilor financiare. Cum se procedeaza in lipsa unui contabil sef?

    • Semnarea situatiilor financiare anuale se poate dovedi o reala problema  in conditiile in care societatea nu are desemnat contabil sef/director economic. Luam drept exemplu, o societate cu CA peste 35.000 euro, numar de salariati peste 50, un angajat cu studii economice superioare, fara viza pe anul 2017 la CECCAR (inactiv), in functie de control intern. Vom afla de la specialist daca acest angajat are dreptul sa semneze ...» citeste mai departe aici

  • Venituri din dobanzi, chirii si dividende. Ce se trece in Declaratia unica pentru fiecare caz in parte?

    • Completarea Declaratiei unice da multe batai de cap contribuabililor. Avand in vedere ca nu exista un ghid de completare personalizat al formularului, care sa te invete de la A la Z ce trebuie sa faci, prezentam mai jos un studiu de caz care sa iti vina in ajutor. Exemplu de astazi il reprezinta un contribuabil persoana fizica ce are depozite pe termen de 1 an la banci in perioada 01.07.2016-30.06.2017. Acesta a incasat dobanda in valoare de 28.000 lei in data 30.06.2017 si a reinno...» citeste mai departe aici

  • Aplicarea GDPR-ului in cazul unei companii comerciale cu capital integral privat

    • Regulamentul general de protectie a datelor (GDPR) a intrat in vigoare din data de 25 mai, insa putine firme sunt bine informate si pregatite in ceea ce priveste aplicarea masurilor acestuia. Consiliul IMM-urilor a realizat recent un chestionar arata ca peste 42% dintre IMM-uri nu au reusit sa adopte noile reglementari. Daca aveti necu...» citeste mai departe aici

  • MFP: Sistemul de raportare contabila la 30 iunie 2018

    • MFP (Ministerul Finantelor Publice) a realizat modul de intocmire si depunere a raportarilor contabile la 30 iunie 2018 de catre operatorii economici, precum si pentru reglementarea unor aspecte contabile. Astfel, potrivit actului normativ, sistemul de raportare contabila la 30 iunie 2018 a operatorilor economici prevazut la art. 1 se aplica entitatilor carora le sunt incidente Reglementarile contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile f...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X