email
MONOGRAFIILE CONTABILE 2022: Noutati legislative + TOP 6 Cazuri Practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"MONOGRAFIILE CONTABILE 2022: Noutati legislative + TOP 6 Cazuri Practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cat costa cursurile pe care le vor face angajatii ANAF pentru comunicarea de criza

Taxe si Impozitecursuriangajatii ANAFcomunicare de crizatehnici de comunicare



Cursurile pe care urmeaza sa le faca angajatii ANAF in perioada urmatoare ajung la circa 45.000 euro. Mai exact, angajatii din aparatul central si teritorial vor urma noi cursuri pentru a invata tehnici de comunicare externa, comunicare de criza si relatii publice.

Contractul, in valoare de 195.500 de lei, fara TVA (242.420 lei cu TVA), a fost atribuit, in functie de pretul cel mai mic oferit, asocierii de firme International Consulting Expertise din Bucuresti si East West Consulting din Belgia sucursala Bucuresti, informeaza Mediafax.
 
Cele doua firme, care au sediu comun in Bucuresti, fac parte din grupul grupul european de interese economice International Consulting Expertise (ICE), care mai cuprinde firmele European Consultants Organisation (Belgia) si Resources & Logistics (Franta).

Printre clientii companiei se numara Ministerul Afacerilor Europene, Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala a Penitenciarelor, Agentia Nationala a Functionarilor Publici, Institutul National de Administratie sau Scoala Nationala de Grefieri.

Cursurile de formare profesionala pentru angajatii ANAF sunt parte a proiectului "Dezvoltarea unui parteneriat viabil intre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si beneficiarii directi ai serviciilor furnizate de aceasta - premisa a eficientizarii sistemului de colectare a veniturilor publice", derulat in cadrul Programului Operational "Dezvoltarea Capacitatii Administrative", finantat de Fondul Social European.
 
ANAF deruleaza un proiect de reorganizare si modernizare, finantat de Banca Mondiala cu 70 milioane euro, care are ca scop cresterea eficientei in colectarea impozitelor si a contributiilor sociale, a disciplinei fiscale si reducerea birocratiei.

Sursa: Incont.ro



de Mihaela Pascu

NOUTATI din Legislatie aparute in 2022

e-Factura si e-Transport. Atentie la NOUTATILE de la 1 iulie!


ANAF are la dispozitie 2 noi instrumente de control si urmarire, destinate sa stopeze evaziunea fiscala si sa creasca gradul de colectare a TVA: e-Factura si e-Transport!

  • Stiti exact ce obligatii noi aveti?
  • Care sunt erorile pe care le puteti comite?
  • Ce aveti de facut pentru a respecta legea?

Raspunsuri exacte gasiti in  e-Factura. e-Transport. Restart pentru sistemul fiscal din Romania!

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Taxe si Impozitecursuriangajatii ANAFcomunicare de crizatehnici de comunicare

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Data aparitiei: 24 Septembrie 2013


Votati articolul "Cat costa cursurile pe care le vor face angajatii ANAF pentru comunicarea de criza":
Rating:

Nota: 4.83 din 5 din 3 voturi


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Alte articole publicate in data de 24 Septembrie 2013 ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2022 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT Raportul Special
"MONOGRAFIILE CONTABILE 2022: Noutati legislative + TOP 6 Cazuri Practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X