Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Noutati in Codul Fiscal 2020 - 11 Monografii Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Noutati in Codul Fiscal 2020 - 11 Monografii Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.

Masuri luate de ANAF pentru prevenirea COVID – 19: declaratii online, intalniri suspendate si distanta de 1,5 metri unul de altul

Masuri luate de ANAF pentru prevenirea COVID – 19: declaratii online, intalniri suspendate si distanta de 1,5 metri unul de altul
anafcoronavirusdeclaratii online

Conducerea ANAF a luat o serie de masuri pentru limitarea raspandirii infectiei cu coronavirus in unitatile fiscale. Acestea sunt aplicate atat in scopul asigurarii securitatii si sanatatii personalului, dar si pentru protectia contribuabililor.  In fiecare unitate fiscala au fost asigurate produse igienico-sanitare, iar stocurile sunt reinnoite permanent. 
 

Masurile sunt necesare in scop preventiv, dar si pentru desfasurarea activitatii ANAF si a structurilor subordonate:  

- au fost stabilite punctele cheie si activitatile care necesita un flux continuu, precum si numarul de personal necesar pentru asigurarea acestora, respectiv 15% din totalul angajatilor ANAF, de exemplu la ghiseul unic, trezorerie, registratura, asistenta contribuabili, relatii cu publicul etc.; 

- este limitat accesul in cadrul spatiilor destinate contribuabililor, astfel incat sa se evite crearea de cozi/aglomeratie, stabilindu-se o distanta de cel putin 1,5 m intre persoane

- sunt asigurate, pentru personalul propriu, materiale igienico-sanitare: sapun, prosoape hartie, masti de protectie, manusi de protectie si dezinfectanti pentru protectia acestora; 

- in regim de urgenta sunt asigurate servicii de dezinsectie si dezinfectie a spatiilor in care isi desfasoara activitatea personalul ANAF; 

- pentru personalul care utilizeaza mijloacele de transport public ora de incepere este stabilita in intervale orare decalate cu o ora/o ora si jumatate fata de programul normal, respectiv ora 8.00, ora.9.00 si ora 10.00, pentru perioada 12.03 – 31.03.2020; 

- se realizeaza permanent prelucrarea informatiilor si a masurilor de protectie pentru prevenirea infectarii cu COVID – 19, cu totii angajatii;

- toate sedintele, intalnirile cu participare extinsa se realizeaza in sistem video conferinta, iar delegatiile/deplasarile angajatilor sunt suspendate in perioada urmatoare; 

- sunt stabilite activitatile si sunt identificati salariatii care isi pot desfasura activitatea la distanta, respectiv 50% din totalul angajatilor ANAF;

-  sunt identificati angajatii care au efectuat ore suplimentare si se acorda zilele de recuperare in vederea asigurarii posibilitatii rotirii personalului; 

- toti angajatii ANAF completeaza o declaratie pe proprie raspundere, cu privire la riscul de contaminare 

- la intrarea in toate sediile este afisat materialul informativ cu privire la mijloacele de comunicare la distanta cu ANAF.

ANAF precizeaza ca au fost constituite, atat la nivel central, cat si la nivel regional, structuri pentru gestionarea masurilor destinate prevenirii raspandirii COVID – 19, care vor adopta noi masuri, in functie de evolutia situatiei. Institutia asigura ca, pana la aceasta data, nu sunt cazuri de infectare cu Covid-19 in randul angajatilor ANAF. 

de Ghinea Viorica

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
anafcoronavirusdeclaratii online

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 13 Martie 2020


Votati articolul "Masuri luate de ANAF pentru prevenirea COVID – 19: declaratii online, intalniri suspendate si distanta de 1,5 metri unul de altul":
Rating:

Nota: 4.28 din 5 din 34 voturi


Alte articole publicate in data de 13 Martie 2020 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Noutati in Codul Fiscal 2020 - 11 Monografii Contabile actualizate la zi
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Noutati in Codul Fiscal 2020 - 11 Monografii Contabile actualizate la zi".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Modificari in Codul Fiscal 2020 - ATENTIE la monografiile contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Noutati in Codul Fiscal 2020 - 11 Monografii Contabile actualizate la zi"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X