email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Angajari la ANAF 2023: cand se organizeaza probele si care sunt conditiile de participare

Angajari la ANAF 2023: cand se organizeaza probele si care sunt conditiile de participare
angajari anaffischeiusexamen

ANAF a anuntat ca va organiza in curand concurs pentru a incepe angajarile la ANAF in 2023. Lucian Heius, seful Fiscului, preciza anul trecut ca structura de personal este imbatranita si ca intentioneaza sa aduca in sistem cat mai multi tineri. 

40% din angajatii ANAF-ului sunt peste 50 de ani si nu trebuie sa uitam ca majoritatea celor care lucreaza sunt femei. 45% sunt cu varsta intre 41 si 50 de ani si doar 15% cu varsta intre 20 si 40 de ani.”, spunea seful Fiscului in luna mai 2022. 

Durata normala a timpului de munca aferenta posturilor vacante pentru care se organizeaza concursul de recrutare anuntat prin prezentul este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.

Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala din Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti, parter, in termen de 20 zile de la data publicarii anuntului, respectiv in perioada 24.03.2023 - 12.04.2023, inclusiv, in zilele lucratoare, in intervalele orare 8:30 – 17:00 (luni – joi) si 8:30 – 14:30 (vineri). 

Pentru inscrierea candidatilor in cele mai bune conditii, fara afectarea timpului de depunere si asigurarea depunerii in termenul prevazut de lege, Fiscul face un apel catre persoanele care se inscriu la concurs sa ia toate masurile in vederea utilizarii intregii perioade de depunere a dosarelor de inscriere, astfel incat sa se evite eventualele  aglomeratii in ultima zi prevazuta pentru inscriere .

Angajari la ANAF 2023: ce trebuie sa stii despre urmatorul examen? 

Calendarul de desfasurare a concursului pentru angajari la ANAF este urmatorul: 

1. Depunerea dosarelor de inscriere la concurs: are loc in perioada 24 martie 2023 - 12 aprilie 2023, inclusiv. Dosarele se depun la sediul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala din Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti, parter.

2. Selectia dosarelor de inscriere: va avea loc in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor, respectiv in perioada 13.04.2023 - 21.04.2023, inclusiv.

3. Proba scrisa: se va sustine in data de 27 aprilie 2023, ora 10:00. La proba scrisa vor participa doar acei candidati care au fost declarati ”admis” la selectia dosarelor. Locatia in care se va desfasura concursul se va afisa ulterior, in termen util.


4. Proba de interviu: se va sustine in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise, doar de catre candidatii care au obtinut minimum 50 puncte la proba scrisa. Data, ora si locul desfasurarii interviului se vor afisa odata cu rezultatele finale la proba scrisa. 


Angajari la ANAF 2023: care sunt conditiile de participare la concurs? 

Candidatii care participa la concursul de recrutare pentru ocuparea posturilor de executie vacante din anexa nr. 1 la prezentul anunt trebuie sa indeplineaca urmatoarele conditii generale si specifice:

I. Conditiile generale sunt cele prevazute de art. 465 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru ocuparea functiilor publice, respectiv:

a) are cetatenia romana si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta de minimum 18 ani impliniti;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) este apt din punct de vedere medical sa exercite o functie publica. Atestarea starii de sanatate se face pe baza de examen medical de specialitate, de catre medicul de familie;
f) indeplineste conditiile de studii si vechime in specialitate prevazute de lege pentru ocuparea functiei publice;
g) indeplineste conditiile specifice, conform fisei postului, pentru ocuparea functiei publice;
h) nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni care impiedica infaptuirea justitiei, infractiuni de fals ori a unei infractiuni savarsite cu intentie care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o functie publica sau de a exercita profesia ori activitatea in executarea careia a savarsit fapta, prin hotarare judecatoreasca definitiva, in conditiile legii;
j) nu a fost destituita dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia, in conditiile prevazute de legislatia specifica.
 

Angajari la ANAF 2023: acte necesare pentru intocmirea dosarului de inscriere

  • Dosarele de inscriere la concurs contin in mod obligatoriu urmatoarele:

a) formularul de inscriere pentru participarea la concurs (imprimat fata-verso si semnat de candidat), al carui model este prevazut in anexa nr.2 la prezentul anunt si care se poate descarca de pe site-ul www.anaf.ro sectiunea Despre ANAF - Organizare - Resurse umane - Concursuri;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari;
e) copia carnetului de munca si a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/functiei sau pentru exercitarea profesiei;

Vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor dobandita anterior datei de 01.01.2011 va fi atestata prin inscrierile din cartea de munca, iar vechimea dobandita in munca si/sau in specialitatea studiilor dupa data de 01.01.2011 va fi atestata prin adeverinte care vor avea formatul standard prevazut in Anexa nr. 2D la Hotararea Guvernului nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare. Un model al adeverintei se regaseste atasat prezentului anunt. Adeverintele care au un alt format decat cel mentionat trebuie sa cuprinda elemente similare celor prevazute in formatul standard si din care sa rezulte cel putin urmatoarele informatii: functia/functiile ocupata/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfasurarii activitatii, vechimea in munca acumulata, precum si vechimea in specialitatea studiilor.

f) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului;

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
g) cazierul judiciar;
Cazierul judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire.
h) declaratia pe propria raspundere, prin completarea rubricii corespunzatoare din formularul de inscriere, sau adeverinta care sa ateste lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia, in conditiile prevazute de legislatia
specifica;
i) copia certificatului de casatorie sau a altor acte, in cazul in care numele de pe actele de studii este diferit de cel de pe actul de identitate.

In cazul in care exista un candidat cu dizabilitati, prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.

Copiile documentelor cuprinse in dosarul de inscriere se prezinta in copii legalizate sau insotite de documente originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.

Sunt considerate complete dosarele de concurs care contin toate documentele prevazute, pana la termenul limita al perioadei de inscriere stabilit in anuntul de concurs. 

Identificarea candidatului, in toate etapele concursului, se va realiza in baza numarului de inregistrare a dosarului primit in momentul inscrierii.
 

  •  Bibliografiile/tematicile aferente posturilor vacante de executie pentru care se organizeaza concurs de recrutare postrivit prezentului anunt sunt cele prevazute in anexa nr.3 la prezentul anunt.
  • Atributiile aferente posturilor vacante de executie pentru care se organizeaza concurs de recrutare postrivit prezentului anunt sunt cele prevazute in anexa nr.4 la prezentul anunt.
  • Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 021.387.20.26, 021.387.20.11, 021.387.20.47 precum si pe site-ul www.anaf.ro, sectiunea Despre ANAF - Organizare - Resurse umane - Concursuri, e-mail: resurseumane.anaf@anaf.ro, persoane de contact:

Damian Daniela - expert superior
Onofrei Daniela - consilier superior
Nica Vali - consilier superior
Chitroceanu Dana-Florentina - expert superior
Chiran Ionela Mihaela - consilier superior
Mihai Laura Andreea - expert superior
El Lakkis Aurelia - expert superior
Voinescu Ana Narcisa - consilier superior

 

Sursa foto: Pixabay


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

Va invitam la Turneul National de Fiscalitate si Contabilitate


Turneul National de Fiscalitate si Contabilitate Modificari fiscal-contabile 2024

  1. CRAIOVA - 26 martie 2024
  2. TIMISOARA - 1 aprilie 2024
  3. CLUJ-NAPOCA - 2 aprilie 2024
  4. SIBIU - 3 aprilie 2024
  5. CONSTANTA - 9 aprilie 2024
  6. IASI - 15 aprilie 2024
  7. BUCURESTI - 19 aprilie 2024 + transmis LIVE
...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
angajari anaffischeiusexamen


Data aparitiei: 20 Mai 2022
Ultima actualizare: 27 Martie 2023

Votati articolul "Angajari la ANAF 2023: cand se organizeaza probele si care sunt conditiile de participare":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 10 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Definitia intreprinderilor legate: clarificari aduse de MF

    • Ministerul Finantelor propune o noua definitie a intreprinderilor legate in contextul impozitarii microintreprinderilor, conform unui proiect de OUG publicat miercuri, 13 martie.  Prevederile urmeaza sa se aplice incepand cu verificarea incadrarii in categoria microintreprinderilor in anul 2024.  Aceasta propunere legislativa clarifica aplicarea regulior fiscale, mai ales in contextul aparitiei confuziilor generate de prevederile OUG 115/2023 (art. 47 alin...» citeste mai departe aici

  • Salariat cu norma intreaga si titular PFA: studiu de caz privind plata CASS

    • Conform Codului Fiscal, in anul 2024, PFA trebuie sa plateasca la stat un impozit in cota de 10% din venitul net, atat pentru activitatile din sistem real, cat si pentru cele cu norma de venit. Diferenta este la PFA in sistem real, pentru care din acest an si CASS devine cheltuiala deductibila (pana acum intra doar CAS-ul in facilitate). Acest lucru inseamna ca din venitul net se scade CAS-ul si CASS-ul. Salariat si titular PFA 2024 - studiu de caz ...» citeste mai departe aici

  • HORECA in 2024: legislatie explicata si monografii contabile

    • HoReCa este, fara niciun dubiu, un sector vital al economiei, cu o pondere majora, alaturi de comert si transporturi, la cresterea PIB. Este un adevarat barometru care reflecta mai precis decat orice statistici disponibilitatile de consum si, implicit, nivelul de trai al populatiei. Si tocmai din cauza importantei sale, acest sector este vizat adesea de modificari legislative care aduc fie restrictii, fie facilitati, fie noi proceduri sau noi taxe si impozite. Iar t...» citeste mai departe aici

  • Retur produse vandute: monografia contabila aplicabila atat pentru vanzator, cat si pentru cumparator

    • Societatea AbaProd SRL, avand ca obiect de activitate productia de imbracaminte, platitoare de impozit pe profit si TVA, a livrat catre Eva SRL produse finite cu incasare pe masura vanzarii, in doua transe: o livrare in luna decembrie N-1, in valoare de 1.000 lei + TVA (cost de productie 600 lei) si o livrare in luna ianuarie N, de 2.000 lei + TVA (cost de productie 1.400 lei). In luna ianuarie, clientul a achitat contravaloarea a 50% din produsele vandute. In luna iunie N, clientul i...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X