email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ASF continua procesul de reorganizare dupa comasarea CNVM, CSSPP si CSA

Taxe si Impozitereorganizare ASFautoritatea de supraveghere financiaracompaniiprocesul de reorganizare



Va informam ca Autoritatea de Supraveghere Financiara a demarat o noua etapa in procesul de evaluare a personalului rezultat prin comasarea fostelor CNVM, CSSPP si CSA.

In acest sens si in vederea unei transparente totale, Autoritatea de Supraveghere Financiara a lansat in licitatie publica, prin publicare in sistemul SEAP si in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, urmatoarele anunturi de participare:

 a) Servicii de consultanta in domeniul evaluarii de personal si analiza organizationala (Anunt de participare numarul 146810/25.09.2013)

Scopul acestei licitatii este identificarea modalitatilor de optimizare si eficientizare a structurii organizationale a ASF si evaluarea de catre un consultant independent a peste 200 de persoane cu functie de conducere din cadrul ASF, personal rezultat din comasarea fostelor entitati CSA, CNVM si CSSPP si preluat integral la momentul infiintarii Autoritatii de Supraveghere Financiara.

In urma licitatiei, compania desemnata castigatoare va evalua personalul de conducere din cadrul ASF, iar in termen de doua luni de la evaluare va fi elaborat un plan de actiune pentru eficientizarea ASF in vederea optimizarii procesului bugetar. in urma evaluarii si a planului de masuri, ASF va proceda la confirmarea sau disponibilizarea unei parti din personalul evaluat.

La data de 31 august 2013, ASF avea 597 de angajati (in scadere cu 30 de persoane fata de luna iulie a.c.). Cifra reflecta fluxuri in dublu sens, intrucat pe langa disponibilizari, anumite recrutari au fost generate de infiintarea unor servicii obligatorii pentru toate institutiile cu mai mult de 500 de angajati (Serviciul de sanatate si securitate a muncii, Serviciul de protectie a informatiilor clasificate), dar si o Directie de supraveghere integrata si o Directie de analiza, studii si publicatii.

Valoarea maximala a contractului de consultanta este estimata la 540.000 de lei.

b) Servicii de management in domeniul comunicarii si relatiilor publice (Anunt de participare numarul 146821/26.09.2013)

Scopul acestei licitatii este identificarea si implementarea modalitatilor optime de comunicare catre public intr-o maniera eficienta din punct de vedere al costului si al calitatii.

In urma licitatiei, compania desemnata castigatoare va oferi servicii de purtator de cuvant, servicii privind coordonarea implementarii strategiei de comunicare externa a autoritatii contractante si servicii de gestionare a relatiilor cu mass-media in situatii de criza.

Potrivit fisei de date publicata in sistemul SEAP, care reprezinta cerinta minima de selectie, experienta necesara este de pana la 3 ani.

Valoarea maximala a contractului este estimata la 296.600 de lei/an, pentru o durata de 3 ani.

In momentul comasarii CNVM, CSA si CSSPP, personalul rezultat din cadrul departamentelor de comunicare ale celor 3 entitati insuma 23 de persoane. in procesul de reorganizare a Autoritatii de Supraveghere Financiara, ASF isi doreste o diminuare a numarului de personal, dar si optimizarea cheltuielilor aferente (atat la nivelul costurilor, cat si la nivelul calitatii reprezentarii).

Printr-un demers de transparenta totala, Autoritatea de Supraveghere Financiara a ales sa obtina aceste servicii in urma unei licitatii publice, deschisa atat la nivel national, cat si la nivel european. Prin urmare, ASF a publicat anunturile de atribuire atat in sistemul SEAP (in 26 septembrie 2013), cat si in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.

Prin urmare, toate datele legate de licitatie sunt disponibile in sistemul SEAP, iar Autoritatea de Supraveghere Financiara invita toate companiile interesate sa participe la licitatii.


Sursa: ASF

de Mihaela Pascu

NOUTATI din Legislatia Contabila

Decontarile de la A la Z


Atentie la 5 tipuri de operatiuni de decontare care pun probleme in practica
 1.  Decontarea prin compensare
 2.  Darea in plata in contul dividendelor
 3.  Avantaje in natura sau cheltuieli sociale
 4.  Decontarea achizitiilor/vanzarilor cu plata in rate
 5.  Decontarile din operatiuni in participatie

Lucrarea Decontarile de la A la Z, realizata de reputatul specialist Olga Crevelescu, are marele merit ca grupeaza intr-un singur loc explicatii profesioniste si complete despre toate tipurile de decontari!

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Taxe si Impozitereorganizare ASFautoritatea de supraveghere financiaracompaniiprocesul de reorganizare


Data aparitiei: 22 Octombrie 2013

Votati articolul "ASF continua procesul de reorganizare dupa comasarea CNVM, CSSPP si CSA":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • ANAF: 15 aprilie, noul termen pentru iesirea din sistemul de impozitare al microintreprinderilor

    • Update 28 martie 2024:  ANAF a anuntat ca termenul limita pentru declararea iesirii din sistemul de impozitare al microintreprinderilor va fi extins pana la data de 15 aprilie 2024. Initial, firmele mici erau obligate sa depuna Declaratia 700 pana la data de 31 martie pentru a iesi din sistemul de impunere pe veniturile microintreprinderilor. Guvernul urmeaza sa adopte modificarea propusa in aceasta saptamana. In cele ce urmeaza, va prezentam anu...» citeste mai departe aici

  • Factura emisa anul trecut si primita in 2024. Putem deduce TVA?

    • In cele ce urmeaza veti afla daca putem deduce TVA din facturi primite si inregistrate in 2024, dar a caror data de emitere este in 2023. Deducere TVA pentru o factura emisa anul trecut Pentru deducerea TVA din facturile primite pentru bunuri sau servicii, persoana inregistrata ca platitor de tva trebuie sa indeplineasca doua conditii: - sa detina o factura emisa in conformitate cu prevederile art. 319, precum si dovada platii in cazul achizitiilo...» citeste mai departe aici

  • Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: atentie la suma maxima prevazuta de lege!

    • In prezentul studiu de caz, ne propunem sa analizam aspectele legale ale imprumutului acordat de societate catre asociatul unic. Veti afla in randurile de mai jos care este suma maxima ce poate fi imprumutata, modalitatea de plata si textul de lege aplicabil in contextul legislatiei in vigoare. Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: studiu de caz Intrebare: "O societate comerciala poate imprumuta asociatul unic? Care este...» citeste mai departe aici

  • CUM si UNDE ne putem plati obligatiile fiscale: Ghid ANAF privind modalitatile plata

    • Cu scopul de a informa contribuabilii, ANAF a publicat o brosura cu modalitatile de plata disponibile catre institutie. Aceasta initiativa are ca obiectiv principal simplificarea si eficientizarea procesului de plata a taxelor si impozitelor, oferind contribuabililor o intelegere clara a tuturor optiunilor disponibile. Impozite, taxe, contributii si alte sume datorate - CUM si UNDE putem plati Contribuabilii isi pot indeplini obl...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X