email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Dragi Contabili, avem nevoie de branding personal!

branding personalbrandbrandul personalbrand personalpaul olteanu


In ultimii ani s-a vorbit din ce in ce mai mult despre brand, branding si brandul personal pana cand am ajuns sa ii intelegem importanta si, mai mult, sa percepem in ce masura reusita profesionala depinde de brandingul personal.

Mai exact spus, avem nevoie de branding personal, pentru a avea un renume in domeniu, ca de aer si apa. Pentru a ne bucura de clienti care sa ne recomande, pentru a atrage oameni care intra pentru prima oara in contact cu numele nostru si cartea noastra de vizita, pentru a ne construi o imagine de profesionist si de expert in mintea tuturor celor din domeniul nostru.

Fiindca brandul reprezinta exact aceasta suma a perceptiilor pe care un anumit public le are despre noi. Brandul personal poate fi definit prin felul in care noi existam pentru ceilalti, prin modul in care existam in mintea acestora.

In cadrul unui seminar de branding personal sustinut de Paul Olteanu pentru Rentrop & Straton, trainerul si expertul in branding personal, comunicare si discurs public a explicat, printre altele, de ce ar trebui sa ne dorim un brand personal.

Paul Olteanu a mentionat astfel ca scopul prim al brandingului personal este acela de a genera incredere: generand incredere inainte de a fi contactati de clienti, ii facem pe acestia sa ne contacteze pe noi.

                                                                      careerealism.com

Altfel spus, capatam incredere ca doar lucrand cu profesionistul X vom obtine rezultatele dorite si il alegem pe acesta dintr-o mare de competitori.

Tot Paul Olteanu a definit, pe rand, etapele prin care trecem la contactul cu un brand si a explicat ca primul impact este cel al ambalajului. Felul in care ne prezentam (de la imagine pana la comunicare) reprezinta cartea noastra de vizita si ofera altora o prima impresie de care va trebui sa avem in permanenta grija.

Facem astfel o promisiune de brand pe care ulterior o validam (aceasta fiind si a doua etapa). Clientul verifica daca ceea ce i s-a promis corespunde cu ceea ce i se ofera, iar profesionistul are grija, de cealalta parte, sa ofere ceea ce a promis.

Intr-o a treia etapa, dupa ce promisiunea de brand a fost validata, cresc sansele de fidelizare a clientului. Mai exact, probabilitatea ca aceeasi persoana sa isi doreasca sa lucreze si data viitoare tot cu noi se mareste considerabil.

Este important sa intelegem cum construim un brand personal, fara sa uitam ca brandul reprezinta, in fond, ceea ce suntem, dar si ceea ce vrem sa devenim si ce transmitem in permanenta. Este esential ca cei din jur sa ne perceapa asa cum ne dorim, avand astfel control asupra imaginii pe care o transmitem.

In plus, comunicarea noastra trebuie sa se faca in asa del incat sa ne asiguram ca publicul nostru (clientii-tinta) intelege cu ce ne ocupam. Devine astfel vital sa nu fim dezorganizati atunci cand ne prezentam abilitatile si calitatile de profesionisti. Pentru a-i asigura pe ceilalti ca suntem cei mai buni in ceea ce facem trebuie sa alegem o arie anume si sa ne prezentam ca atare calitatile in directia segmentului ales.

Trebuie sa fim buni la ceva specific si sa comunicam acest lucru in mod cat mai clar si cat mai eficient. De asemenea, trebuie sa fim sinceri in ceea ce promitem si sa fim autentici. Cele mai bune branduri, fie ca sunt ale unor companii, fie ca sunt personale, au printre valori si sinceritatea, iar asta le face sa reziste pe piata si sa se remarce fata de alte branduri care nu si-au definit inca pozitia pe piata si in mintea publicului.

Trebuie sa investim in noi, asadar, prin ceea ce reprezinta brandingul personal, pentru a avea succes in cariera noastra si pentru a ne bucura de un renume construit cu grija. Un expert ne poate invata foarte multe si ne poate face sa intelegem cat mai bine ce inseamna brandingul personal si de ce ne determina acesta succesul, insa putem investi si noi in cine vrem sa devenim prin informatii precum cele pe care vi le-am prezentat in acest articol.

Mult succes in fiecare zi!



Autor: Mihaela Pascu


de Mihaela Pascu

NOUTATI din Legislatia Contabila

Decontarile de la A la Z


Atentie la 5 tipuri de operatiuni de decontare care pun probleme in practica
 1.  Decontarea prin compensare
 2.  Darea in plata in contul dividendelor
 3.  Avantaje in natura sau cheltuieli sociale
 4.  Decontarea achizitiilor/vanzarilor cu plata in rate
 5.  Decontarile din operatiuni in participatie

Lucrarea Decontarile de la A la Z, realizata de reputatul specialist Olga Crevelescu, are marele merit ca grupeaza intr-un singur loc explicatii profesioniste si complete despre toate tipurile de decontari!

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
branding personalbrandbrandul personalbrand personalpaul olteanu


Data aparitiei: 14 Martie 2014

Votati articolul "Dragi Contabili, avem nevoie de branding personal!":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Fisa Postului pentru Contabil Sef [Model]

    • Fisa de post a contabilului sef defineste responsabilitatile si asteptarile asociate acestui rol important. Aceasta pozitie necesita nu doar cunostinte solide in domeniul contabilitatii, ci si abilitati de leadership si capacitatea de a se adapta cu succes intr-un mediu financiar in continua schimbare. In plus, contabilul sef este adesea implicat in procesul decizional al organizatiei, oferind analize si interpretari financiare care sustin obiectivele generale ale afacerii....» citeste mai departe aici

  • Casele de marcat devin obligatorii si la automatele comerciale: Fiscul va incepe sa dea amenzi de la 1 octombrie

    • Operatorii economici care desfasoara livrari de bunuri sau prestari de servicii prin intermediul automatelor comerciale si care nu au instalate case de marcat vor fi sanctionati cu o amenda intre 8.000 si 10.000 de lei. Sanctiunea se aplica incepand cu 1 octombrie 2024. In plus, ANAF va confisca sumele nejustificate si va suspenda activitatea operatorului economic la unitatea de vanzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor. Prin interm...» citeste mai departe aici

  • Majorare de capital social: studiu de caz privind monografia contabila

    • Potrivit art 210 din Legea 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, capitalul social se poate mari prin emisiunea de actiuni noi sau prin majorarea valorii nominale a actiunilor existente in schimbul unor noi aporturi in numerar si/sau in natura. (1) Capitalul social se poate mari prin emisiunea de actiuni noi sau prin majorarea valorii din nominale a actiunilor existente in schimbul unor noi aporturi in numerar si/sau in natura. (2) ...» citeste mai departe aici

  • Recuperarea pierderilor fiscale: ce prevede art. 31 din Codul Fiscal si un studiu de caz practic

    • Legislatia clarifica modalitatile prin care companiile care au functionat initial ca microintreprinderi si au trecut apoi la sistemul de impozitare pe profit pot sa recupereze pierderile fiscale. In nota de fundamentare a OUG nr. 115/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, s-au cuprins unele prev...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X