Piata comertului electronic a cunoscut cresteri spectaculoase in Romania in perioada ultimilor 3 ani. Antreprenorii care au ales sa dezvolte business-uri in sfera online se pare ca au fost foarte inspirati, intrucat estimarile specialistilor arata ca valoarea totala a pietei comertului electronic va continua sa creasca.
Unul dintre domeniile care subscriu acestei cresteri este comertul electronic cu articole vestimentare. Dovada clara este data de un brand care a ajuns, in mai putin de 3 ani de zile de la inceperea activitatii, sa atinga o cifra de afaceri impresionanta - 9836095 RON (conform informatiilor furnizate de portalul www.mfinante.gov.ro).
Este vorba despre DyFashion, un nume care a devenit rapid foarte cunoscut in randul celor interesati de articole vestimentare de calitate, comercializate la preturi atractive.
Odata lansat, website-ul www.dyfashion.ro a inregistrat rapid un succes rasunator. Capitalul de imagine obtinut a contribuit la acest succes, iar business-ul a cunoscut o dezvoltare continua. Conform declaratiilor membrilor fondatori, pentru a pregati business-ul de lansare au fost necesari 3 ani, in perioada 2012-2015.
In momentul lansarii existau doar 2 angajati si putini ar fi crezut ca exista vreo posibilitate sa se ajunga la un asemenea succes. Totusi, afacerea a inceput sa se dezvolte rapid datorita dedicarii si implicarii de care au dat dovada fondatorii. Cresterea exponentiala a business-ului a fost simtita pe deplin la finalul anului 2016, cand existau deja 5 angajati, iar cifra de afaceri neta atingea un prag aproximativ de 1,36 milioane euro.
Faptul ca si in Romania comertul electronic cu articole vestimentare a explodat realmente a condus la o noua crestere spectaculoasa a cifrei de afaceri obtinute de societatea din spatele site-ului dyfashion.ro in anul 2017. Scopul initial stabilit de fondatori a fost ca cifra de afaceri obtinuta sa se apropie cat mai mult de pragul de 2 milioane euro. Dupa cum am mentionat si anterior, conform portalului sursa, acest obiectiv a fost chiar depasit.
Care este secretul succesului intr-un astfel de caz, dincolo de explozia pe care a inregistrat-o comertul electronic, inclusiv ramura ce vizeaza comercializarea articolelor vestimentare? Se pare ca fondatorii au prevazut o asemenea evolutie, dar si ca au cautat tot timpul sa puna pret pe multumirea clientilor. In consecinta, articolele comercializate respecta standardele de calitate impuse si sunt realizate cu preponderenta in Romania.
Operare SAGA Exemple practice si recomandari
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Examen Consultant Fiscal 2024
Promovarea a avut la randul sau un rol in acest sens, contribuind la notorietatea brand-ului, care a devenit tot mai cunoscut pe piata. Onorarea la timp a comenzilor, dar si posibilitatea returnarii produselor au reprezentat de asemenea factori cheie care au adus multumire clientilor, construindu-le in acelasi timp increderea in DyFashion.
Colectii noi adaugate saptamanal, sedinte foto realizate pentru fiecare dintre produse, dar si orientarea catre un public larg, preponderent feminin, au fost alte elemente cheie prin care acest brand si-a atins si chiar depasit obiectivele. O astfel de crestere spectaculoasa se justifica in acest context, nu doar datorita faptului ca partea de comert electronic cu articole vestimentare si nu numai a cunoscut la randul sau o dezvoltare continua. Dovada clara a implicarii, dedicarii si a unei decizii inspirate de a intra pe aceasta piata - DyFashion.ro nu face altceva decat sa confirme trendul ascendent pe care se va mentine partea de e-commerce in Romania.