Directia Generala a Finantelor Publice Bucuresti informeaza contribuabilii cu privire la relocarea sediului Administratiei Sector 1 a Finantelor Publice, din Soseaua Bucuresti – Ploiesti in strada Caransebes nr. 1, sector 1.
In noul sediu, care este spatiu propriu, va fi relocata intreaga structura fiscala a Administratiei Sector 1 a Finantelor Publice, iar accesul in acest sediu se va realiza incepand cu data de 15 februarie 2021.
Punctul de incasare al Trezoreriei aferent Administratiei Sector 1 a Finantelor Publice nu va fi deschis lucrului cu publicul in perioada 11 – 12 februarie 2021, informeaza Fiscul.
Achitarea de catre contribuabili a sumelor datorate poate fi efectuata prin una dintre urmatoarele modalitati:
- in sistem online prin intermediul Sistemului National Electronic de Plati, disponibil la adresa de internet www.ghiseul.ro;
- prin virament, utilizand ordinul de plata, din contul propriu deschis la o institutie de credit din Romania (banca), inclusiv cel emis prin sisteme de plata electronica de tip „Internet banking”;
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Ghidul practic al contabilitatii in 2024 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Operare SAGA Exemple practice si recomandari
- prin virament, in numerar la ghiseele institutiilor de credit sau la terminalele de plata instalate de acestea, utilizand contul tranzitoriu deschis pe numele Ministerului Finantelor. Nomenclatorul conturilor de venituri bugetare/disponibilitati in care pot fi achitate sume prin intermediul contului tranzitoriu de catre persoanele fizice se regaseste pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, www.anaf.ro;
- in numerar, la unitatea Trezoreriei statului din Str. Londra nr. 10;
- prin mandat postal, la subunitatile postale ale C.N. Posta Romana S.A.
Relocarea Administratiei Sector 1 a Finantelor Publice vizeaza indeosebi standarde sporite pentru contribuabili si angajati, dar si reducerea cheltuielilor institutionale si a costului colectarii, avand in vedere ca noul sediu este un spatiu propriu.
Reprezentantii ANAF isi cer scuze pentru eventualele incoveniente si le reamintesc contribuabililor ca pot contacta institutia prin Formularul de contact disponibil online sau telefonic, la numarul 021.307.57.52.