Accesul in incinta ANAF, precum si in sediile structurilor subordonate, este permis numai dupa prezentarea certificatului verde COVID, incepand din 25 octombrie, a transmis institutia.
Restrictiile decise de Comitetul National pentru Situatii de Urgenta (CNSU) vor fi aplicate incepand de luni pentru o perioadă de 30 de zile.
"Va informam ca incepand de luni, 25 octombrie, accesul in incinta Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, precum si in
sediile structurilor subordonate, se va efectua in conditiile prevazute de dispozitiile art. 12 din Anexa nr.3 la Hotararea
Guvernului nr.1090/2021 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 10 octombrie 2021,
precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID19, cu modificarile si completarile ulterioare.", a scris ANAF.
Citeste si: Reguli privind accesul la Registrul Comertului. Certificatul verde si buletinul se prezinta la intrare
Cu certificatul verde Covid la ANAF: categoriile de persoane care au acces
Potrivit noilor reglementari, vor avea acces:
- persoanele care fac dovada vaccinarii impotriva virusului SARSCoV-2 si pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare,
Manual de politici contabile - Stick USB
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Examen Consultant Fiscal 2024
- persoanele care prezinta rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infectia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore
sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infectia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore,
- persoanele care se afla in perioada cuprinsa intre a 15-a zi si a 180-a zi ulterioara confirmarii infectarii cu virusul SARS-CoV-2.
Totodata, ANAF va lua masuri in vederea implementarii exceptiilor prevazute de art. 12 din Anexa nr.3 la Hotararea
Guvernului nr.1090/2021 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 10 octombrie 2021,
precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID19, cu modificarile si completarile ulterioare.
Certificatul verde, prin care se face dovada vaccinarii impotriva virusului SAR - COV 2, trecerii prin boala sau testarii,
poate fi descarcat accesand acest link https://certificat-covid.gov.ro/login.
Solutii pentru persoanele care NU au certificat verde COVID
ANAF reaminteste contribuabililor ca obligatiile fiscale pot fi indeplinite utilizand mijloacele de comunicare la distanta. Astfel,
declaratiile fiscale pot fi depuse prin intermediul serviciului Spatiul Privat Virtual (SPV) sau prin www.e-guvernare.ro.
Pentru efectuarea platilor pot fi folosite servicii oferite de terti: Internet banking sau www.ghiseul.ro.
Informatii generale in domeniul fiscal se pot obtine la Callcenter ANAF, la numarul de telefon 031.403.91.60.