email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Noile formulare pentru obtinerea somajului tehnic (Ordinul nr. 214/2021)

Noile formulare pentru obtinerea somajului tehnic (Ordinul nr. 214/2021)
somaj tehnicactivitati restrictionatemonitorul oficial

Firmele care activeaza in domenii de activitate ce au fost restrictionate de autoritati in vederea combaterii epidemiei de coronavirus, vor utiliza noi formulare pentru obtinerea somajului tehnic, potrivit Ordinului nr. 214/2021.

Actul normativ pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. 53^1 alin. (12) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 350 din 6 aprilie 2021. 

Articolul 53^1 stabileste ca, in cazul suspendarii temporare a activitatii si/sau a reducerii acesteia ca urmare a decretarii starii de asediu sau starii de urgenta potrivit art. 93 alin. (1) din Constitutia Romaniei, republicata, salariatii afectati de activitatea redusa sau intrerupta, care au contractul individual de munca suspendat, beneficiaza de o indemnizatie platita din bugetul asigurarilor pentru somaj, in cuantum de 75% din salariul de baza corespunzator locului de munca ocupat, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurarilor sociale de stat in vigoare, pe toata durata mentinerii starii de asediu sau starii de urgenta, dupa caz. 


Ordinul nr. 214/2021 – formulare pentru somaj tehnic: continutul actului normativ

Articolul 1

Se aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatia prevazuta la art. 53^1 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, reglementate la art. 53^1 alin. (12) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

Articolul 2
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I. 


ANEXA 

Angajator ........................................................
Adresa sediu social ..............................................


CUI/CIF ..........................................................
Cont bancar nr. ..................................................
Telefon ..........................................................
E-mail ...........................................................
Catre
Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca Judeteana ................/a Municipiului Bucuresti

CERERE


Subsemnatul/(a), ..................................., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului .............................., cu sediul social in localitatea ............................, str. ............................... nr. ......., judetul ................./municipiul ....................., sectorul ........, va solicit plata contravalorii indemnizatiei prevazute la art. 53^1 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru un numar de ......... persoane, in suma totala de .................. lei brut, aferenta perioadei .......................... .
Anexez prezentei:
1. declaratie pe propria raspundere privind suspendarea temporara a activitatii si/sau a reducerii acesteia ca urmare a decretarii starii de asediu sau a starii de urgenta, potrivit art. 93 alin. (1) din Constitutia Romaniei, republicata (anexa nr. 1);
2. lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie (anexa nr. 2).

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..........................
Semnatura ................................
Data ......................

 


Anexa nr. 1
la cerere

DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE


Subsemnatul/(a), ................................, in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ........................, CUI/CIF .......................... cu sediul social in localitatea ........................................, str. .................................................. nr. ......., judetul ......................../municipiul ..............., sectorul........, cunoscand prevederile art. 326 cu privire la falsul in declaratii din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, declar pe propria raspundere ca activitatea pe care o desfasor in localitatea/localitatile ......................................................, judetul/judetele ......................................., este suspendata temporar si/sau redusa, potrivit art. 52 alin. (1) lit. f) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..........................
Semnatura ................................
Data ......................

 


Anexa nr. 2
la cerere

 

LISTA
persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatia prevazuta la art. 53^1 din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii


Semnificatia coloanelor a si b din tabelul de mai jos este urmatoarea:
a - numarul de zile aferente suspendarii contractului individual de munca in perioada starii de asediu/starii de urgenta;
b - indemnizatia solicitata**).

Nr. crt.

Numele și prenumele salariatului

CNP

Nivel de educație (ISCED)

Reședința (urban/rural)

Salariul de bază brut corespunzător locului de muncă ocupat

Data suspendării contractului individual de muncă*)

a

b

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

....

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTAL

 

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..................................
Semnatura ...............................................
Data ...........................

*) Conform Registrului general de evidenta a salariatilor.
**) 75% din salariul de baza, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut.

de Ghinea Viorica

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
somaj tehnicactivitati restrictionatemonitorul oficial

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 07 Aprilie 2021


Votati articolul "Noile formulare pentru obtinerea somajului tehnic (Ordinul nr. 214/2021)":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Cheltuieli diurna

Intrebare: Buna ziua,

Delegatiile pentru deplasarea salariatilor in teren, cu stampila beneficiarului pe ele, pot fi inregistrate pe cheltuieli daca nu sunt insotite de facturi sau bonuri fiscale?
542 = 5311
625 = 542 , cu suma de 32,50 lei/ fiecare zi de deplasare
Sunt inregistrarile corecte?

Va multumesc mult!

Raspuns: Cheltuiala cu diurna este deductibila in limita a 2.5 ori nivelul legal stabilit pentru institutiile...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 07 Aprilie 2021 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 10 - 2 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X