email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ordinul 1189/2021 - inspectia fiscala. Modelul de instiintare pentru discutia finala

Ordinul 1189/2021 - inspectia fiscala. Modelul de instiintare pentru discutia finala
inspectie fiscalaanafinstiintare

ANAF a publicat in Monitor Ordinul 1189/2021 privind modificarea OPANAF nr. 4.077/2020 pentru aprobarea procedurii de intocmire, avizare si aprobare a raportului de inspectie fiscala.


Ordinul poate fi gasit in Monitorul Oficial nr. 753 din 3 august 2021, insa prezetam in continuare continutul actului normativ.
 

Ordinul 1189/2021: textul actului normativ

Denumire completa: Ordinul 1189/2021 privind modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 4.077/2020 pentru aprobarea procedurii de intocmire, avizare si aprobare a raportului de inspectie fiscala


Avand in vedere prevederile art. 131 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si avizul conform al Ministerului Finantelor comunicat prin Adresa nr. 740.131/740.191 din data de 28.06.2021,
in temeiul prevederilor art. 342 alin. (1) si (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale art. 11 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare,

presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala emite urmatorul ordin:

Articolul I



Anexa nr. 2 la Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 4.077/2020 pentru aprobarea procedurii de intocmire, avizare si aprobare a raportului de inspectie fiscala, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.210 din 11 decembrie 2020, se modifica si se inlocuieste cu anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

Articolul II

Directia generala coordonare control fiscal, Directia generala de administrare a marilor contribuabili, directiile generale regionale ale finantelor publice, precum si organele fiscale centrale din subordinea acestora vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.

Articolul III

Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.


ANEXA
(Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 4.077/2020)


AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Directia generala ......................................................
Administratia ..............................................
Nr. .......................
Data ....................

INSTIINTARE PENTRU DISCUTIA FINALA

Domnului/Doamnei ...................................., in calitate de ......... la ......................, cu domiciliul fiscal in .................., str. ...................... nr. ......, bl. ......, ap. ....., judetul ................ inregistrata la oficiul registrului comertului cu nr. ........../......./......., C.U.I. nr. ......
Va inaintam alaturat proiectul de raport de inspectie fiscala si totodata va instiintam ca in data de ………., ora ……, la ..........................., va avea loc discutia finala asupra constatarilor si consecintelor fiscale, ca urmare a incheierii inspectiei fiscale efectuate in perioada .......................... la ............................... .

Va informam ca aveti posibilitatea sa va exprimati in scris punctul de vedere cu privire la constatarile organelor de inspectie fiscala, in conformitate cu prevederile art. 9 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare.

In situatia in care nu va veti prezenta la termenul stabilit pentru discutia finala din data de ......................., va informam ca cel de-al doilea termen stabilit pentru a avea loc discutia finala este in data de .................., ora ............., la ........................................ .
In situatia in care doriti sa renuntati la discutia finala, va rugam sa notificati acest fapt organului de inspectie fiscala, anterior datei/datelor programate pentru discutia finala. In acest caz, data incheierii inspectiei fiscale este data notificarii, conform prevederilor art. 130 alin. (4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare.

In cazul in care nu va veti prezenta la discutia finala la niciunul dintre cele doua termene si nu veti notifica despre renuntarea la acest drept, va comunicam ca, potrivit art. 130 alin. (4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, data de …………….. reprezinta data de incheiere a inspectiei fiscale.

De asemenea, va informam ca, indiferent de optiunea dumneavoastra de a va exercita sau nu dreptul de a participa la discutia finala, aveti dreptul sa va prezentati in scris punctul de vedere cu privire la constatarile organului de inspectie fiscala, potrivit prevederilor art. 130 alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare.
 

                                      Avizat,

Sef serviciu,                                                                           Echipa de inspectie fiscala,
........................................                                                       ........................................
           (numele si prenumele, semnatura)                                         (functia, numele si prenumele, semnatura)
 


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

Sinteza noutatilor Contabile din 2024:


• Aplicarea sistemului e-Factura
• Sistemul RO e-Transport
• Sistemul garantie-returnare (RetuRO)
• Raportarea SAF-T
• Managementul stocurilor – implicatii fiscale si raportarea in SAF-T
• Prelucrare stocuri in sistem lohn

Descopera TOATE noutatile contabile in Ghidul practic al contabilitatii in 2024. Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete.

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
inspectie fiscalaanafinstiintare


Data aparitiei: 04 August 2021

Votati articolul "Ordinul 1189/2021 - inspectia fiscala. Modelul de instiintare pentru discutia finala":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

X